K: Sierra ehitamine neljarattaveoliseks

Siia see, mis väljast paistab
Kasutaja avatar
MetalBender
aktivist
Postitusi: 263
Liitunud: 31 Mai 2007, 15:40
Asukoht: Tallinn

K: Sierra ehitamine neljarattaveoliseks

Postitus Postitas MetalBender » 17 Juul 2007, 22:30

Plaan siis tavalise sierra kerele ümber tõsta 4x4 MT75 käigukast oma diffrite ja kardaanidega ning terve esisild, kasti kinnitus tundub sama olevat aga esikardaani süvend on vaja sisse lõigata, kuid ometi originaal nelikveolisel on süvend olemas ja salongist vaadatuna on mõlemal süvendid olemas. Kas seal on topelt plekk all, mis tuleks ära lõigata?
Viimati muutis MetalBender, 14 Dets 2012, 01:16, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
serrari
kasutaja
Postitusi: 185
Liitunud: 29 Mai 2007, 21:36
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas serrari » 18 Juul 2007, 11:30

minu sõbra arust seal peaks topelt plekk olema
Teostan autode remonti, asun raplas :)
Päevahind 1500kr
Ootan tööd :D

Terw. Serrari

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 18 Juul 2007, 12:26

me tsuxi vennaga arutasime just et vast ikka olid kõik põhjad ühesugused et kes ikka hakkab erinevaid tegema kuna siis läheb auto hind ülesse ju

Kasutaja avatar
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas Kriss » 20 Juul 2007, 00:02

minu teada on neljaveolistel karteri põhi teistsugune, et seal mahuks poolteljed mööda

margu
turist
Postitusi: 34
Liitunud: 26 Juul 2007, 20:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas margu » 28 Juul 2007, 19:25

Kriss kirjutas:minu teada on neljaveolistel karteri põhi teistsugune, et seal mahuks poolteljed mööda
Poolteljed ei lähe mitte mööda, vaid läbi karteri. Seal esisillas on veel üht-teist teistmoodi. Näiteks ka amordid on teistsugused.

Kasutaja avatar
MetalBender
aktivist
Postitusi: 263
Liitunud: 31 Mai 2007, 15:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MetalBender » 31 Aug 2007, 17:59

need kõik olemas neljaveolise sierra pealt, ainult vaja teha kerele kasti ja pooltelje süvendid, muus osas mõõtmine näitas et mootori tala, stabikas ja kasti kinnitused sobivad

Ranta
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 03 Jaan 2008, 15:55

Postitus Postitas Ranta » 07 Jaan 2008, 13:48

Tegelikult seal ikka ei ole topelt põhja. Erinevad on need põhjad.

Mis mootorit sa kasutada plaanid ? Ma kaldun arvama, et see niisamalihtne ikka pole.
http://sierraclubspb.narod.ru/photos/faxle.jpg

Kui nüüd seda pilti vaadata siis on seda kola seal päris palju mis ära peab mahtuma. Lisaks veel roolilatt mis on teistsugune - suurem ja kinnitub teistpidi. Veel asub starter teisel pool kuna esidiffer ja kardaan segavad.

Teostus kindlasti pole võimatu aga kas ta mõtekas on - :roll:

Siin veel üks pilt sellest altvaatest, tegu on küll inglise varjandiga - aga kujta ette peegelpildis seda :lol:
http://sierraclubspb.narod.ru/photos/xr ... rzijde.jpg

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 07 Jaan 2008, 14:18

ta vist tahtis dohc mootoriga teha

Ranta
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 03 Jaan 2008, 15:55

Postitus Postitas Ranta » 07 Jaan 2008, 14:23

tarmo kirjutas:ta vist tahtis dohc mootoriga teha
Ma võin küll eksida aga ma ei kujuta küll ette kuidas ta selle esi silla tööle paneb. On tegelikult ka 2.0 nelivedu isendeid aga need suht haruldased ja vaevalt et nende karteripõhi kokku istub V6 isendilt võetud esisillaga.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 07 Jaan 2008, 14:26

kui ma õieti mäletan, siis tal 2,0 jupid olemas (sõitis vist puusse ja siis ostis teise kere lihtsalt millele külge panna)

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 07 Jaan 2008, 18:09

Vedru müüb sr orgis 11tuhhiga (või müüs, eitea kas alles on) sierra dohc 4x4. Ei usu et ise aretades väga odvam tuleb.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 07 Jaan 2008, 18:41

kui ma nüüd meenutasin natuke ta juttu ja lugesin esimest posti siis aretama ta ei hakka midagi, lihtsalt tõstab oma eelmise auto käigukasti esisilla ja mootori uuele. ainus küsimus mis tal oli et miks põhjaalt vaadates ei ole süvendit ja salongist vaadates on süvend, et kas topelt põhi. rooli süsteemi saab ta ka oma vanalt ära keerata. võibolla tal see juba valmiski, kes teab sest see ooi ju suvel kui küsis

Ranta
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 03 Jaan 2008, 15:55

Postitus Postitas Ranta » 07 Jaan 2008, 18:49

Roolisüsteem ei sobi.

Neliveol on latt teistsugune.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 07 Jaan 2008, 19:12

aga kui ta vanast lati uude paneb? kas siis kah ei sobi?

Kasutaja avatar
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas sõdurpoiss » 07 Jaan 2008, 23:24

Küll see foorum on ikka üks hariv asi, kohe loe ja imesta: tuleb välja et toodeti kohe inglismaa varianti nelikveolisest ja et seda tuleb peegelpildis ette kujutada! :shock:

Vasta