1. leht 1-st

Mk1 ja mk2 kerelised erinevused

Postitatud: 30 Apr 2016, 16:31
Postitas sinilinnu
Tere!

Võib-olla ebatavaline küsimus, kuid hakkas huvitama, et millised on mk1'e ja mk2'e kerelised erinevused.
Loomulikult on esiots (tulede paneel, tuledetagune paneel, tiivad, kapott) erinevad, kuid kas nt uksed on samad (kas küljejoon klapib)?

Hakkasin mõtlema, kuna nägin unes mk1 ninaga sedaani (imelik, ma tean :roll: ), kuid hakkasin mõtlema, kas selline asi oleks ka põhimõtteliselt reaalsuses võimalik, kui mk2 sedaanile aretada mk1'e nina. Lõikamist, keevitamist ja klapitamist oleks rohkem, kui veel, aga kas oleks muidu teostatav?

Lisan ära, et see on hetkel vaid puhas mõttekõlks, ei tasu hakata teemaga, et mõttetu üritus, autode rikkumine, kes see sul teeks jne. :)

Re: Mk1 ja mk2 kerelised erinevused

Postitatud: 30 Apr 2016, 16:49
Postitas rekkamees
Luukpära mk2 on mk1-le sarnasem, sellel katuserenn näiteks olemas. Esipaneel kindlasti teistsugune, kuna tuled teised. Küljejoon minu teada klapib. Ehk siis kõik nina pealmised plekid + tuled + kaitseraud + esipaneel vaja vahetada. Radikas vähemalt mingist aastakäigust alates ka erinev, aga see ainult ülemiste kinnituste osas ehk natuke nuputada ja saab kinni. Võibolla on esipaneel ka mk1 tulede jaoks moditav. Politsei ja ülevaatajad on noore tüdruku unenäoga kindlasti päri, aga selle unenäo realiseeritud vormi ei pruugi nad heaks kiita.

Re: Mk1 ja mk2 kerelised erinevused

Postitatud: 30 Apr 2016, 16:56
Postitas sinilinnu
Aitäh asjaliku vastuse eest.
See, kuidas asi seaduslikuks saaks on jah, juba totaalselt omaette teema. Põhiliselt huvitaski, kas see üldse võimalik oleks. :)

Re: Mk1 ja mk2 kerelised erinevused

Postitatud: 30 Apr 2016, 17:17
Postitas sinilinnu
Uurisin ka natuke, kuidas asi seadusesilmale sobilikuks saaks.
1) avaldus ümberehitamiseks
2) ümberehitatud sõiduki kontoll (vastavus tehnonõuetele)
3) korralik riigilõiv - võib arvestada ümmarguselt pea tuhande euroga (üksiksõiduki kinnistuse omistamine -
4) naudi!

Auto, mootorratta, mopeedi ja nende haagiste tüübikinnituse, üksiksõiduki kinnituse ja ümberehituse tingimused, nõuded ja kord
Screen shot 2016-04-30 at 5.00.44 PM.png
Screen shot 2016-04-30 at 5.00.44 PM.png (100.32 KiB) Vaadatud 9206 korda

Re: Mk1 ja mk2 kerelised erinevused

Postitatud: 30 Apr 2016, 20:26
Postitas karelkasper
Tere!
Minul on 1990 aasta Sierra. Sellel on vahetatud üks tagumine uks ja esimene tiib. Vahetatud tiival ja uksel on liistude all mingid augud, võimalik, et tüüblite augud. Ei tea, kas vanematel on liistud tüüblitega kinni?

Re: Mk1 ja mk2 kerelised erinevused

Postitatud: 30 Apr 2016, 20:30
Postitas Jaanus
Ma ei tea, on üldse mõtet ümberehitusega sellise vahetuse puhul vaeva näha?
Reaalselt võtad ühe sierra tiivad, kapoti, lukustuspleki, tuled, stange ja paned teisele.

Re: Mk1 ja mk2 kerelised erinevused

Postitatud: 30 Apr 2016, 20:44
Postitas sinilinnu
Jaanus kirjutas:Ma ei tea, on üldse mõtet ümberehitusega sellise vahetuse puhul vaeva näha?
Reaalselt võtad ühe sierra tiivad, kapoti, lukustuspleki, tuled, stange ja paned teisele.
Ma nüüd ei saanud aru, mida sa mõtlesid.

Re: Mk1 ja mk2 kerelised erinevused

Postitatud: 30 Apr 2016, 20:49
Postitas Jaanus
sinilinnu kirjutas:
Jaanus kirjutas:Ma ei tea, on üldse mõtet ümberehitusega sellise vahetuse puhul vaeva näha?
Reaalselt võtad ühe sierra tiivad, kapoti, lukustuspleki, tuled, stange ja paned teisele.
Ma nüüd ei saanud aru, mida sa mõtlesid.
Sry, seda, et ei näe ise vajadust arki sellega minna.

Re: Mk1 ja mk2 kerelised erinevused

Postitatud: 30 Apr 2016, 20:53
Postitas sinilinnu
Samas, kui siiski tänavapildis (ja ega googlest ka ei leidnud) sellist autot ei esine, siis kas politsei norima ei tuleks?

Re: Mk1 ja mk2 kerelised erinevused

Postitatud: 30 Apr 2016, 20:58
Postitas karelkasper
Paljudel Golfidel ja Ventodel/Jettadel on ninad vahetuses ja ei häiri see kedagi. Usun, et Sierra nina vahetus ei sega samuti kedagi.

Re: Mk1 ja mk2 kerelised erinevused

Postitatud: 03 Mai 2016, 13:54
Postitas Jaan
Ükski politseinik ei tea sellest Sierra ninast mitte mütsigi, et milline tuli on sedaanil või laugpärakul. Jaanis vast ainuke vabariigis, kes kompetentne oleks :lol:

Re: Mk1 ja mk2 kerelised erinevused

Postitatud: 03 Mai 2016, 19:00
Postitas sinilinnu
Selge. :)
Aitäh kõigile vastajatele!

Re: Mk1 ja mk2 kerelised erinevused

Postitatud: 04 Mai 2016, 00:04
Postitas Tarmo
Jaan kirjutas:Ükski politseinik ei tea sellest Sierra ninast mitte mütsigi, et milline tuli on sedaanil või laugpärakul. Jaanis vast ainuke vabariigis, kes kompetentne oleks :lol:
ja tema ei teosta liiklusjärelvalvet