Millega maasetada autol põhja ,et rooste ligi ei tikuks ja seest ka ?Keevitus kohad ja sealt kust rooste nati välja paistab. Samas küsimus millega parandada esistanget kui ta katki (pooleks) on läinud?Mis liimi või muud vahendid?
Ette tänades.
K: sirtsu põhi ja esi stange.
Re: K: sirtsu põhi ja esi stange.
???kr2zu89 kirjutas:...maasetada...
Aga keevituskohad ja kust rooste välja paistab siis :
Nühi rooste maha, töötle roostesurmaga, krunt ja vajadusel pahtel ning lõppvärv.
Esistange liimi kokku kenasti ja altpoolt tugevda makrofleksiga, jääb küllaltki kõva (tean omadest kogemustest). Või osta ´´uus´´ ehk kasutatud stange, hinnad alates 100kr.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: K: sirtsu põhi ja esi stange.
Ise olen stangesid ja stangekinnitusi remontinud ka sulatades. Tavalise jootekolviga on vist natuke keerulisem, aga poes on müüa sellised püstoli sarnased, mis ajavad otsa nupule vajutusega punaseks. Sellisega on väga hea kokku sulatada. Doonorplastmassi on ka vaja, sest "õmbluskoha" peale tuleb seda paksemalt sulatada. Sulatamist tuleb muidugi teostada seest poolt, siis on välimus parem, muidu peab pärast väljast poolt palju viilima/lihvima jne. Kokkusulatatud plastmass jääb tunduvalt tugevam, kui liimitult.
Re: K: sirtsu põhi ja esi stange.
kr2zu89 kirjutas:Millega maasetada autol põhja ,et rooste ligi ei tikuks ja seest ka ?Keevitus kohad ja sealt kust rooste nati välja paistab. Samas küsimus millega parandada esistanget kui ta katki (pooleks) on läinud?Mis liimi või muud vahendid?
Ette tänades.
põhjale soovitan läheneda sedasi kui tahad et rooste ei kimbutaks kõigepealt pesu siis nühid kõik roostesed kohad üle, ja ka rooste kõrvalt kuni roostet pm enam pole ( selleks on head traat kettad mis käivad kas el terlli külge või relaka külge) ja kui pärast seda on põhi puhas siis lased roostesurmaga üle. ja edasine on lihtne poes on müügil põhjamastiks sellega lased üle põhja ja jääb väga hea ( soovitan püstoli oma 74eek on pudel ja keskmiselt läheb ühele põhjale 2 pudelit) auto põhja värvida pole mingit mõttet, või sõidate nii et kivid ja asjad vastu põhja rataste alt ei tule? vaevalt. mastiks jääb elastne sellepärast ta ongi parem kui värv.
ja stanget on ainuõige sulatada.
Re: K: sirtsu põhi ja esi stange.
Roostesurmaga töötled pleki ära ja kohe sinna sisuliselt haljale plekile mastiks peale ?
Üldiselt ise kasutan sellist järjekorda :
1. Plekk puhtaks - selleks kasutan vastavalt viitsimisele vahendeid aga siiani olen vaadanud, et paremini peavad kohad, mis on puhtalt mehaaniliselt kraabitud millegagi ja siis pidevalt roostesurmaga töödeldud ja uuest kraabitud. See muidugi väga nüri töö ja hea meelega võiks kõik relaka traatharjaga üle lasta aga asja miinus see, et ta lööb kõrvalt selle "metalli tolmu" sinna rooste kolde peale. Esialgu paistab küll plekk igati kena ja viisakas aga rooste all närib ikka edasi ja varsti seis sama nagu enne tegemist või halvemal juhul isegi hullem veel.
2. Kui plekk korralikult puhas siis happekrunt otse plekile.
3. Happekrundile kahekomponendiline EPO-krunt peale.
4. EPO-krundile omakorda värv peale ja alles siis kogu asi põhjamastiksiga üle. ( olenevalt kohast tuleb mõnda kohta EPO-krundi ja värvi vahele ka kivikaitse ).
Üldiselt ise kasutan sellist järjekorda :
1. Plekk puhtaks - selleks kasutan vastavalt viitsimisele vahendeid aga siiani olen vaadanud, et paremini peavad kohad, mis on puhtalt mehaaniliselt kraabitud millegagi ja siis pidevalt roostesurmaga töödeldud ja uuest kraabitud. See muidugi väga nüri töö ja hea meelega võiks kõik relaka traatharjaga üle lasta aga asja miinus see, et ta lööb kõrvalt selle "metalli tolmu" sinna rooste kolde peale. Esialgu paistab küll plekk igati kena ja viisakas aga rooste all närib ikka edasi ja varsti seis sama nagu enne tegemist või halvemal juhul isegi hullem veel.
2. Kui plekk korralikult puhas siis happekrunt otse plekile.
3. Happekrundile kahekomponendiline EPO-krunt peale.
4. EPO-krundile omakorda värv peale ja alles siis kogu asi põhjamastiksiga üle. ( olenevalt kohast tuleb mõnda kohta EPO-krundi ja värvi vahele ka kivikaitse ).
Re: K: sirtsu põhi ja esi stange.
Milleks seda nii keeruliseks ajada,niiv6i naa ei s6ida te sierradega ju pikemat aega kui 2a enamus saab otsa ja läheb põllule ja siis emexi.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v