Tagasildade erinevus/sobivus

Sillad, rehvid, veljed ja mis muu kõik auto all
Vasta
Kasutaja avatar
CCVE
kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 05 Dets 2012, 18:26

Tagasildade erinevus/sobivus

Postitus Postitas CCVE » 11 Sept 2013, 21:39

Omal 1985 aasta kupee, trummlitega loomulikult.
Mis keremudeli ning aastakäigu ketastega tagasild sinna alla sobib?
Kas diffri korpused on kõigil samad või teatud aastakäigul ka erinevad ning teatud sildadel teistmoodi?

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitus Postitas Henn » 13 Sept 2013, 07:47

P100 on trandsiti tagasild ning universaalil on tagasillal veidi erinev ehitus. Äkki amordi kinnitused erinesid kõik ülejäänu läheb 1:1le. Aastakäigul ja keremudelil pole vahet.

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitus Postitas alar64 » 13 Sept 2013, 09:07

Peaks jälgima kas differ läheb sillatala vahele 7tolline või 7,5 tolline.

Kasutaja avatar
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitus Postitas Six-Fo » 13 Sept 2013, 10:52

Et siis ühesõnaga kui mul on 2,0 ohc trummlitega siis läheb ükskõik mis mootoriga ja keretüübi (va universaal ja p100) lsd ja ketaspiduritega tagasild?
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitus Postitas Tarmo » 13 Sept 2013, 11:03

va 7,5" 7" diffri pessa ja vastu pidi, muidugi natuke ehitades lähevad ka need vahetusse

Kasutaja avatar
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitus Postitas Six-Fo » 13 Sept 2013, 11:42

Mille pealt neid siis leidub ning kuida ma tuvastan missugune mul on :)
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitus Postitas Henn » 13 Sept 2013, 12:37

http://www.super7thheaven.co.uk/Sierra_ ... fferential" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; peaksid saama omale kõik vasused

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitus Postitas Tarmo » 13 Sept 2013, 13:46

Six-Fo kirjutas:Mille pealt neid siis leidub ning kuida ma tuvastan missugune mul on :)
tollipulk välja ja auto alla

Kasutaja avatar
Heiti
aktivist
Postitusi: 275
Liitunud: 15 Okt 2007, 22:08
Asukoht: Läänemaa

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitus Postitas Heiti » 01 Dets 2013, 23:45

Sai siis samasugune hübriid valmis meisterdatud nagu all oleval pildil.
Kuna LSD sild on olemas ja tahaks talveks alla panna,aga siis tuleks ju kogu sild ära vahetada ning uued kettad,klotsid ja suppordid jne. panna, kuna vanad omadega täitsa läbi ja see värk läheks päris kulukaks. Seega leitsin foorumist, et kusagil on keegi teind kunagi nii, et viskan alla aint LSD diffri ja vahetan oma sisselükatavate pooltelegetel diffri poolsed otsad polditavate vastu ja ongi valmis.
Aga noh auto alla veel pole jõudnud minna ,et kas asi kah reaalset sinna alla ilusti sobib,aga varsti saab vast proovida, esialgu praegu otsisin ülesse ühe vana sisselukatava otstega poolteleje ja proovisin otsad ära vahetada ja istusid 1:1
Tarmo kirjutas:
marty from fsoc kirjutas: Thats more or less it :th:

Here's a finished one (Drum outer joint and shaft and inner disk CV)

Pilt
Ford Sierra 2.0i DOHC 89a. 3D. Müüdud
Ford Focus 2.0 107kw 05a. 3D.

neo723
turist
Postitusi: 27
Liitunud: 18 Apr 2006, 20:48

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitus Postitas neo723 » 05 Dets 2013, 23:33

Kas poolteljed olid keskelt sama läbimõõduga? Mul endal samatmoodi teha, kuid mõõtes juba poolteljed erineva läbimõõduga. Sisselükatavad 2L 77kW karpa. Polditavad suurema läbimõõduga. Kuidas keegi on teinud? Ketaspidureid taha ei tahaks.

Kasutaja avatar
Heiti
aktivist
Postitusi: 275
Liitunud: 15 Okt 2007, 22:08
Asukoht: Läänemaa

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitus Postitas Heiti » 06 Dets 2013, 18:51

neo723 kirjutas:Kas poolteljed olid keskelt sama läbimõõduga? Mul endal samatmoodi teha, kuid mõõtes juba poolteljed erineva läbimõõduga. Sisselükatavad 2L 77kW karpa. Polditavad suurema läbimõõduga. Kuidas keegi on teinud? Ketaspidureid taha ei tahaks.
Poolteljed ei olnud ka mul keskelt sama läbimõõduga, polditavad olid 28mm ja tavalised 27mm, aga otstest olid mõlemad sama mõõduga ja samade nuuditega.
Endal sai nüüd siis valmis tehtud sellised poolteljed ja LSD differ all ja kõik toimetab ilusti.
Aga alla pannes tuleb seda jälgida, et polditavaid otsasi ennen veovõllile otsa ei lükka,vaid lükkad ennem veovõlli ilma polditava otsata õõtsahoovast läbi, sest polditav ots ei mahu ju sealt läbi ning siis peab lihtsalt seal auto all need sinna otsa panema.
Ford Sierra 2.0i DOHC 89a. 3D. Müüdud
Ford Focus 2.0 107kw 05a. 3D.

Vasta