1. leht 1-st

Tagasildade erinevus/sobivus

Postitatud: 11 Sept 2013, 21:39
Postitas CCVE
Omal 1985 aasta kupee, trummlitega loomulikult.
Mis keremudeli ning aastakäigu ketastega tagasild sinna alla sobib?
Kas diffri korpused on kõigil samad või teatud aastakäigul ka erinevad ning teatud sildadel teistmoodi?

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitatud: 13 Sept 2013, 07:47
Postitas Henn
P100 on trandsiti tagasild ning universaalil on tagasillal veidi erinev ehitus. Äkki amordi kinnitused erinesid kõik ülejäänu läheb 1:1le. Aastakäigul ja keremudelil pole vahet.

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitatud: 13 Sept 2013, 09:07
Postitas alar64
Peaks jälgima kas differ läheb sillatala vahele 7tolline või 7,5 tolline.

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitatud: 13 Sept 2013, 10:52
Postitas Six-Fo
Et siis ühesõnaga kui mul on 2,0 ohc trummlitega siis läheb ükskõik mis mootoriga ja keretüübi (va universaal ja p100) lsd ja ketaspiduritega tagasild?

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitatud: 13 Sept 2013, 11:03
Postitas Tarmo
va 7,5" 7" diffri pessa ja vastu pidi, muidugi natuke ehitades lähevad ka need vahetusse

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitatud: 13 Sept 2013, 11:42
Postitas Six-Fo
Mille pealt neid siis leidub ning kuida ma tuvastan missugune mul on :)

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitatud: 13 Sept 2013, 12:37
Postitas Henn
http://www.super7thheaven.co.uk/Sierra_ ... fferential" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; peaksid saama omale kõik vasused

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitatud: 13 Sept 2013, 13:46
Postitas Tarmo
Six-Fo kirjutas:Mille pealt neid siis leidub ning kuida ma tuvastan missugune mul on :)
tollipulk välja ja auto alla

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitatud: 01 Dets 2013, 23:45
Postitas Heiti
Sai siis samasugune hübriid valmis meisterdatud nagu all oleval pildil.
Kuna LSD sild on olemas ja tahaks talveks alla panna,aga siis tuleks ju kogu sild ära vahetada ning uued kettad,klotsid ja suppordid jne. panna, kuna vanad omadega täitsa läbi ja see värk läheks päris kulukaks. Seega leitsin foorumist, et kusagil on keegi teind kunagi nii, et viskan alla aint LSD diffri ja vahetan oma sisselükatavate pooltelegetel diffri poolsed otsad polditavate vastu ja ongi valmis.
Aga noh auto alla veel pole jõudnud minna ,et kas asi kah reaalset sinna alla ilusti sobib,aga varsti saab vast proovida, esialgu praegu otsisin ülesse ühe vana sisselukatava otstega poolteleje ja proovisin otsad ära vahetada ja istusid 1:1
Tarmo kirjutas:
marty from fsoc kirjutas: Thats more or less it :th:

Here's a finished one (Drum outer joint and shaft and inner disk CV)

Pilt

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitatud: 05 Dets 2013, 23:33
Postitas neo723
Kas poolteljed olid keskelt sama läbimõõduga? Mul endal samatmoodi teha, kuid mõõtes juba poolteljed erineva läbimõõduga. Sisselükatavad 2L 77kW karpa. Polditavad suurema läbimõõduga. Kuidas keegi on teinud? Ketaspidureid taha ei tahaks.

Re: Tagasildade erinevus/sobivus

Postitatud: 06 Dets 2013, 18:51
Postitas Heiti
neo723 kirjutas:Kas poolteljed olid keskelt sama läbimõõduga? Mul endal samatmoodi teha, kuid mõõtes juba poolteljed erineva läbimõõduga. Sisselükatavad 2L 77kW karpa. Polditavad suurema läbimõõduga. Kuidas keegi on teinud? Ketaspidureid taha ei tahaks.
Poolteljed ei olnud ka mul keskelt sama läbimõõduga, polditavad olid 28mm ja tavalised 27mm, aga otstest olid mõlemad sama mõõduga ja samade nuuditega.
Endal sai nüüd siis valmis tehtud sellised poolteljed ja LSD differ all ja kõik toimetab ilusti.
Aga alla pannes tuleb seda jälgida, et polditavaid otsasi ennen veovõllile otsa ei lükka,vaid lükkad ennem veovõlli ilma polditava otsata õõtsahoovast läbi, sest polditav ots ei mahu ju sealt läbi ning siis peab lihtsalt seal auto all need sinna otsa panema.