ketasilla head ja vead ??

Sillad, rehvid, veljed ja mis muu kõik auto all
siim25
aktivist
Postitusi: 375
Liitunud: 06 Jaan 2014, 05:47
Asukoht: saaremaa

ketasilla head ja vead ??

Postitus Postitas siim25 » 08 Juun 2015, 11:33

nii terv seike küssa et kellel on kogemust taguketasillaga mis head mis vead sellel, sai toodud 1 sellise sillaga isend et vbolla arendan enda omale alla millel hetkel trummelsild, ja samas ka küssa kas ketasisild istub kohe alla trummelsilla asemel v tuleb teha muudatusi mingeid ???! :D

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: ketasilla head ja vead ??

Postitus Postitas Henn » 09 Juun 2015, 08:34

Istub 1:1, käsipiduritross, pidurivoolikud ja-torud on veits teise ülesehitusega.

siim25
aktivist
Postitusi: 375
Liitunud: 06 Jaan 2014, 05:47
Asukoht: saaremaa

Re: ketasilla head ja vead ??

Postitus Postitas siim25 » 09 Juun 2015, 12:03

aga trumlitross mudu sobib we ? ei

Kasutaja avatar
machine
kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 05 Sept 2013, 03:04

Re: ketasilla head ja vead ??

Postitus Postitas machine » 09 Juun 2015, 23:57

Trumlitross ei sobi

siim25
aktivist
Postitusi: 375
Liitunud: 06 Jaan 2014, 05:47
Asukoht: saaremaa

Re: ketasilla head ja vead ??

Postitus Postitas siim25 » 10 Juun 2015, 01:28

ook siis tuleb kettatross sebida :) tänud

Kasutaja avatar
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: ketasilla head ja vead ??

Postitus Postitas rinu » 10 Juun 2015, 08:21

Mu sinisel olid kettad, praegusel trumlid. Isiklikult eelistan trumleid puhtalt selle pärast, et kässar võtab paremini. Sinisel timmisin ja remontisin nagu jube seda ja ei hakanudki väga hästi võtma.
Pidurid võtsid sinisel natuke paremini küll aga see ei ole mingi väga eriline upgrade.
Minu soovitus on, et kui tänavaautot ehitad siis jäta trumlid, kui võidu sõidad siis vaheta ketaste vastu.

rekkamees
aktivist
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Dets 2013, 12:15

Re: ketasilla head ja vead ??

Postitus Postitas rekkamees » 10 Juun 2015, 09:13

Käisin enda omaga eelmisel nädalal ülevaatusel ja mõningatest rehvipõletamistest hoolimata võtsid tagapidurid (trummel) päris kenasti. Kässar ka. Seega, kui asfaldil tagarattad lohisema saab, on trumlitest küll. Ralli või ringrada sõites on tõesti ketas parem, võtab äkilisemalt, trumli suurim miinus võidusõidus on, et kerge pedaalipuudutuse peale ei juhtu eriti midagi, vaja pedaali konkreetselt tampida. Trumlite suurim pluss on lihtne ja lollikindel ehitus, mistõttu jätsin omale teadlikult trumlid, kui LSD difri alla aretasin.
esivedu tähendab tõmbamist

siim25
aktivist
Postitusi: 375
Liitunud: 06 Jaan 2014, 05:47
Asukoht: saaremaa

Re: ketasilla head ja vead ??

Postitus Postitas siim25 » 10 Juun 2015, 15:45

eks ma siin ka mõtlen kas panna v mitte kuna sellel millel ketas-sellel ka abs peal samuti on neil esipidurid suuremad..igapäevaks nagu oleks efektiivsem.. kuigi jah suurt vahet polegi mul trummel võtab ka suht hästi.

scarles
kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 25 Veebr 2015, 08:31
Asukoht: Tartu

Re: ketasilla head ja vead ??

Postitus Postitas scarles » 10 Juun 2015, 18:29

Kettad mul ka.. Ma ise kässarit sõidu ajal väga ei kisu aga kaldpinnal libisema ei hakka.
Pidurdamine on väga võimas muidu, ise olen rahul ja trumleid ei tahaks.

siim25
aktivist
Postitusi: 375
Liitunud: 06 Jaan 2014, 05:47
Asukoht: saaremaa

Re: ketasilla head ja vead ??

Postitus Postitas siim25 » 10 Juun 2015, 20:33

no mina ei sõida mingit võidu-täitsa igapäeva masin mis viib soodsalt a punkt b, uurisin rohkem kuna ise ei olem varem sellist silda omand et siis tulevikus teab selle häid ja halbu :)

Kasutaja avatar
Silver
aktivist
Postitusi: 362
Liitunud: 13 Juul 2008, 15:30

Re: ketasilla head ja vead ??

Postitus Postitas Silver » 13 Juun 2015, 00:53

Ma paneks küll ketaspidurid. Pidurdavad paremini ja on mu arust lihtsama ehitusega kui trummel. Trummlil on igast vedrudsid ja hoobasid ning tihtipeale on reguleerimis hambad ära kulunud. Kui suport on ilusti korras, siis saab kässariga küll loha lasta.
Rinu, su sinisel oli hüdrokässarit vaja lihtsalt.:D
Long live 88kw!

siim25
aktivist
Postitusi: 375
Liitunud: 06 Jaan 2014, 05:47
Asukoht: saaremaa

Re: ketasilla head ja vead ??

Postitus Postitas siim25 » 13 Juun 2015, 00:57

jala mõttes võiks panna jah aga mdea ma pean endast seda viizimist leidma niipalju et see töö ette võtta :D

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: ketasilla head ja vead ??

Postitus Postitas Tarmo » 16 Juun 2015, 00:05

pedaali tunnetus on nagu öö ja päev trummel vs ketas, vähemalt minu autodel on nii olnud

siim25
aktivist
Postitusi: 375
Liitunud: 06 Jaan 2014, 05:47
Asukoht: saaremaa

Re: ketasilla head ja vead ??

Postitus Postitas siim25 » 16 Juun 2015, 00:52

no ma sõidan ka nii öösel kui päeval :D ei krt ärge ajage siin ketsasilda pähe mulle mudu veel hakkangi alla arendama :)

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Re: ketasilla head ja vead ??

Postitus Postitas IvoK » 18 Juun 2015, 18:57

Mina ei seedi üldse trummelpidurit, panin esimesele sierra-le ketassilla alla ja enam ei taha trummelpidurit näha ka. Transporter t4 ka hetkel trummelpidur, aga varsti plaanin selle ka väljavahetada. Mk1 mondeo-l oli ka trummelpidur, sellele panin ka taha ketaspidurid. Trummel ka ketaspidur erinevad tõesti nagu öö ja päev ketaspiduri kasuks !!
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a

Vasta