1. leht 1-st

Tagasilla lahendused suurema jõu tarbeks?

Postitatud: 30 Dets 2016, 22:15
Postitas jeff01
On kellelgi kogemusi või on ehk kusagilt lugenud kuhumaani sierra enda sillaga kannatab minna ja kuipalju on neist eri versioone, on nad bolt-on või muud lahendused? Kuipalju erinevaid diffreid neil on ja mis võiks nende tugevusvaru olla? Poolteljed ilmselt makaronid mis ei saaks jääda originaalid kuid kuipalju otsad kannatavad?
Kas keegi on proovinud ka scorpa või sierra silda kitsamaks teha? Õõtsa kinnitusi muutnud, et rattakallet vähendada?

Küsimusi küll palju aga ehk on kellelgi targemal igav ja viitsib aidata :)

Re: Tagasilla lahendused suurema jõu tarbeks?

Postitatud: 31 Dets 2016, 20:06
Postitas Tarmo
cossude all kannatavad sillad rohkem kui mootorid, kuid tann15 sai ikka jagu :D
pooltelgi oli vist kahte läbimõõtu, alla 2l ja 2 ja üle
lisaks on siis polditavad ja sisselükatavad poolteljed. sisselükatavate pooltelgedega on alati lahti differ, polditavatega võib juhtuda et saad lsd. kuni 92kw oli 7" võimsamad olid 7,5" diffrid va 4wd mis oli ikka 7"
sierra ja scorpa sild ilmselt üsna ühesuguse jõuvaruga, nende erinevusest oskab sulle jaanus vast hästi rääkida
ülekanded olid vist nii 3,1x; 3,3x; 3,6x; 3,9x; vbl oli 4,1 kah, või sai seda vaid scorpadele

Re: Tagasilla lahendused suurema jõu tarbeks?

Postitatud: 31 Dets 2016, 21:26
Postitas Jaanus
lükatav ei tähenda 100% lahtist, lihtsalt lsd on rariteet selline.
sa võid võtta polditava lsd, flantsid välja võtta ja kasutada lükatavaid telgi, ainult et otsad peavad olema õigete pikkustega(erinevate pikkustega) nagu ma panin difri teemas pildi.
minu kätte jõudis üks neliku lsd differ, millel olevat üldse olnud difri poolne ots polditav ja rattapoolne lükatav, originaal tükk :roll:

üldiselt pole nagu jah kuulnud et sierra sillad juppideks lendavad. Kristjan kunagi ütles, et bemmi difrit polevat keeruline alla panna.

aga eks tegijatel ikka juhtub :D
Pilt
bemmi differ ja poolteljed asenduseks:
http://skogenracing.editboard.com/t1316 ... sm-26x10-5

Re: Tagasilla lahendused suurema jõu tarbeks?

Postitatud: 01 Jaan 2017, 15:41
Postitas Tarmo
krt, minuarust ikkagi sierrale ei pandud ühtegi lükatavat lsd'd, aga pead pakule ei pane ja mürki ei võta :D

Re: Tagasilla lahendused suurema jõu tarbeks?

Postitatud: 01 Jaan 2017, 15:55
Postitas martinjev
minu kätte jõudis üks neliku lsd differ, millel olevat üldse olnud difri poolne ots polditav ja rattapoolne lükatav, originaal tükk :roll:

Millejärgi otsustad et originaal tükk? Lihtsalt et lükatava ots polditavaks tehes jäävad kõik jupid originaalid ja ma ei leiaks ka põhjust kahelda et selline kooslus pole originaal. Tegin sama asja ka oma autol läbi -rattapool lükatav, diffri pool polditav.

Re: Tagasilla lahendused suurema jõu tarbeks?

Postitatud: 01 Jaan 2017, 19:14
Postitas rekkamees
Sierra "mittelahtine" lükatavate otstega oli ketasplokk differ, mida pandi IS Sierradele lisavarustusena. Tänaseks juba tõesti rariteet.

Re: Tagasilla lahendused suurema jõu tarbeks?

Postitatud: 01 Jaan 2017, 19:45
Postitas Tanel
Tarmo kirjutas:cossude all kannatavad sillad rohkem kui mootorid, kuid tann15 sai ikka jagu :D

ahh mis sa plärad :D

Re: Tagasilla lahendused suurema jõu tarbeks?

Postitatud: 01 Jaan 2017, 19:54
Postitas Jaanus
martinjev kirjutas:minu kätte jõudis üks neliku lsd differ, millel olevat üldse olnud difri poolne ots polditav ja rattapoolne lükatav, originaal tükk :roll:

Millejärgi otsustad et originaal tükk? Lihtsalt et lükatava ots polditavaks tehes jäävad kõik jupid originaalid ja ma ei leiaks ka põhjust kahelda et selline kooslus pole originaal. Tegin sama asja ka oma autol läbi -rattapool lükatav, diffri pool polditav.
Ei tea mille järgi otsustatud, seda võib MrBungle-lt küsida.
Tarmo kirjutas:krt, minuarust ikkagi sierrale ei pandud ühtegi lükatavat lsd'd, aga pead pakule ei pane ja mürki ei võta :D
Pead ei maksaks pakule panna, insenerid on mõelnud igast lahendusi välja. Ma ise ka ei pretendeeri tõele, et lükatavat difrit on lsd-d, aga on meeles kuskilt et selline asi on olemas ja selle pärast ka ütlesin et su väide ei pruugi 100% õige olla.

Muidugi, kui laskuda detailidesse siis nagu ma ka enne ütlesin siis erinevus ei ole difrites vaid pooltelgedes. Võtad polditavalt need otsad ära, ja ongi ju lükatav :D
Kui neid otsasid splintidega kinni ei pane seest poolt siis lükka ja tõmba palju tahad :D ongi lükatavad teljed pmst

Re: Tagasilla lahendused suurema jõu tarbeks?

Postitatud: 01 Jaan 2017, 20:08
Postitas Tanel
lsd on olnud lykatavatel pooltelgedega täitsa olemas.ja diffri seest need yhendused lahti v6tta on täiesti valmidus olemas lykatavatele nagu jaanus ytles!

Re: Tagasilla lahendused suurema jõu tarbeks?

Postitatud: 02 Jaan 2017, 10:58
Postitas MrBungle
Jaanus kirjutas:
martinjev kirjutas:minu kätte jõudis üks neliku lsd differ, millel olevat üldse olnud difri poolne ots polditav ja rattapoolne lükatav, originaal tükk :roll:

Millejärgi otsustad et originaal tükk? Lihtsalt et lükatava ots polditavaks tehes jäävad kõik jupid originaalid ja ma ei leiaks ka põhjust kahelda et selline kooslus pole originaal. Tegin sama asja ka oma autol läbi -rattapool lükatav, diffri pool polditav.
Ei tea mille järgi otsustatud, seda võib MrBungle-lt küsida.

Tekkis haiglane huvi, kuna mäletan, et olen kunagi selliseid pooltelgi microcatis näinud. Ühe pooltelje jäänus oli ka Jaanusele läinud diffri küljes. Igaks juhuks tahtsin üle kontrollida, kuid online varuosasüsteemidest enam ei leidnud. Samas, minu mäletamist mööda sai esimese põlve is-idele ka piiratud libisemist ning need olid pre-ABS, ehk tagant trummliga. Nii palju kui tean, siis trummliga tulid ainult need üheosalised välimised püsikiirusliigendid. Avatud ketastega LSD-d pole seda tüüpi fordidel kohanud.

Re: Tagasilla lahendused suurema jõu tarbeks?

Postitatud: 02 Jaan 2017, 18:04
Postitas Tarmo
trummel ei välista lsd'd ega polditavaid pooltelgi, enda esimesel sierral oli selline kombo (91 dohc)

Re: Tagasilla lahendused suurema jõu tarbeks?

Postitatud: 02 Jaan 2017, 19:23
Postitas jeff01
On kellelgi kogemust kuhumaani kummagi poolteljega hakkama saab kui jõudu kasvatada? Saan aru et 7,5" diffriga oleks diffrimure lahendatud ka 500 / 600 jõu jaoks? Bemmi teljega tehakse flantsid vahele pikkuse pärast aga teab keegi flantsi poldivalemit?

Re: Tagasilla lahendused suurema jõu tarbeks?

Postitatud: 02 Jaan 2017, 20:30
Postitas Jaanus
jeff01 kirjutas:Bemmi teljega tehakse flantsid vahele pikkuse pärast aga teab keegi flantsi poldivalemit?
http://static4.album.ee/files/1185/80/o ... 3_6Zdo.jpg
Võtsin mõõdud ühelt 100mm (101,2) difri flantsilt

Punnsilmal peaks olema veel 108mm flantsid ja jämedamad poolteljed ja muidu tugevam tagasild, mida jällegi kuulsin MrBunglelt :D
Täitsa isegi huvitaks, mis auguvalemiga 108mm flantsid on?

Re: Tagasilla lahendused suurema jõu tarbeks?

Postitatud: 02 Jaan 2017, 22:14
Postitas MrBungle
Kas nendel samadel püsikamüüjatel pole kusagil mõõte? Vahel joppab nuudi v poldivalemiga. Omal ajal avastasin, et rx8 kasti sisse tuleva ja välja minema võlli nuudid fordiga 1:1 samad. Tekkis korraks mõte 6 käiku kast panna, aga siis selgus, et see rx8 kast on paras saast ja laguneja. Nüüd siia roostetabki 1 maha lõigatud kojaga rx8 kast mu surnuaial :-D