K: mure triibutamisega
K: mure triibutamisega
sierra
passis 108kw
ketassild lsd
vedrud 3 a vanad, kolmveerand keerdu lõigatud (15mm) sierra orig on 14 vist ja jäigemad amordid
sõõrikut lasta pole probleem aga kui asfaldil sirgelt startida siis kipub bensupaagipoolne ratas tsaptsap tegema(tunne nagukandiline ratas), se jama võtab triibutamise isu ära!
ons mingit lahendust või teistel pole sellist jama?
passis 108kw
ketassild lsd
vedrud 3 a vanad, kolmveerand keerdu lõigatud (15mm) sierra orig on 14 vist ja jäigemad amordid
sõõrikut lasta pole probleem aga kui asfaldil sirgelt startida siis kipub bensupaagipoolne ratas tsaptsap tegema(tunne nagukandiline ratas), se jama võtab triibutamise isu ära!
ons mingit lahendust või teistel pole sellist jama?
Re: K: mure triibutamisega
Tagaamort ei tee oma tööd,või amordi puks pehme/katki, mul universaalil sama teema, burnouti tehes hakkab tagaots hüppama ja lõhkuma (ühe pooltelje isegi pooleks saanud), mul mõlemad amordid oma elu ära elanud. Teine võimalus on nö " tireshake", ehk rehvist ja selle rõhust tingitud probleem.
Re: K: mure triibutamisega
jep sama... lausa lõhkuma hakkab, samas sama jama oli ka enne jäigemaid amorte siis ka tutav arvas et amordid kehvad!
panin äigemad custom amordid (spetsiaalselt selle mis rohkem vastuhakkas kõrvalistujapoole) ning miskit ei muutunud, vaid nüüd ka tagaratastega peab ettevaatlikult üle lamava politseiniku sõitma...
panin äigemad custom amordid (spetsiaalselt selle mis rohkem vastuhakkas kõrvalistujapoole) ning miskit ei muutunud, vaid nüüd ka tagaratastega peab ettevaatlikult üle lamava politseiniku sõitma...
Re: K: mure triibutamisega
Kui mõni puks järgi annab, siis jäigem amort võib asja hullemaks teha
Re: K: mure triibutamisega
tagasilla suured puksid mida teevad?
Re: K: mure triibutamisega
.. Ja tala kinnitused kere küljes. Tihti need lahti mädanenud

Re: K: mure triibutamisega
Suurel puksil vasak südamik tuli koos poldiga aga parem vajas tunnike masseerimist, kere kinnitused olid poolpehmed.
Õõtsa sise/välispuksid paistavad silmale ok, need jätan samad aga sillatala padjad v puksid panin uued ja kerekinnitused said tugevdused.
Diffri kronsa paistis ka väsinud sinna panin triiki vähe kummisemat liiimi! vbolla jõuan järgmine nädal nii kaugele, et saab masina kokku!
Õõtsa sise/välispuksid paistavad silmale ok, need jätan samad aga sillatala padjad v puksid panin uued ja kerekinnitused said tugevdused.
Diffri kronsa paistis ka väsinud sinna panin triiki vähe kummisemat liiimi! vbolla jõuan järgmine nädal nii kaugele, et saab masina kokku!
Re: K: mure triibutamisega
said probleemile lahenduse?
Re: K: mure triibutamisega
sillatalal puksid uued ja raam keevitatud, miskit paremaks ei läinud, mingi hetk võiks vahetada amordid ringi ja kui jama kolib teisele poole siis viga teada... pool suve autot remontinud ja hetkel pole tuju miskit näpida
Re: K: mure triibutamisega
Rehve proovisid ka vahetada?
Re: K: mure triibutamisega
mälujärgi on see probleem juba ammu, niiet rehv ei saa olla probleem. katsun mingi hetk videosse saada et näha kas ka väljast lapab, roolitaga lõhub nagu ratas oleks 4 kandiline...
Re: K: mure triibutamisega
Tekkis sama jama ühe pooltelje lõi juba molekulideks, amort on mul uus, puksid ka ok ja kere pehme pole, jääbki üle vedrud või differ.
Re: K: mure triibutamisega
Sai diffri kronsapuksi tuunitud ja uued rehvid taha ning probleem kadus.
Re: K: mure triibutamisega
Tegid jäigaks difri puksi?harleyh kirjutas: 06 Nov 2018, 00:13 Sai diffri kronsapuksi tuunitud ja uued rehvid taha ning probleem kadus.
Mulle kunagi öeldi, et hakkab difri kaant murdma vms, kui tala pukse ka jäigaks ei tee

'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: K: mure triibutamisega
Ei hakanud kohe kinni keevitama kuigi mõte käis peast läbi, aga tühimikud said väga jäiga kummi ja silikooniga täidetud, netis muidugi ringi vaadata siis liiguvad päris jäigad puksid ka: https://i.ebayimg.com/images/g/~lwAAOSw ... s-l300.jpg