1. leht 1-st

MK1 4-käigulise kasti asendamine 5-käigulisega

Postitatud: 29 Jaan 2020, 00:01
Postitas RL
Tere

Teema on ilmselt varem läbi käinud, aga päris täpset vastust ma otsingu kaudu ei saanud. Plaanis siis käigukasti vahetus 86-aasta 1,8 Sierral. Kas viiene Type 9 kast istub üks-ühele neljase asemele (eeldan, et praegune kast on siis nö Type E)? Kas käigukang sobib neljase oma või on viiesel midagi teistmoodi (mainitud kast tuli ostes kangita). Spidomeetritross võib jääda 4-se oma? Midagi veel, mida peaks teadma? Lihtsalt tahan olla kindel, et kõik jupid olemas on, kui vahetamiseks läheb. Tänud!

Re: MK1 4-käigulise kasti asendamine 5-käigulisega

Postitatud: 29 Jaan 2020, 08:41
Postitas OnkelMats
Kasutaja lauren teemas suht värskelt läbi käinud teema.

Re: MK1 4-käigulise kasti asendamine 5-käigulisega

Postitatud: 29 Jaan 2020, 15:40
Postitas RL
Tõsi, aga tema vahetas minu meelest MT 75 vastu. Vaatan igaks juhuks tema varasemad jutud ka veelkord üle.

Re: MK1 4-käigulise kasti asendamine 5-käigulisega

Postitatud: 29 Jaan 2020, 20:32
Postitas OnkelMats
MT75 on kookõlas DOHC mootoriga. Paigaldas ikka tavalise Type 9.

Re: MK1 4-käigulise kasti asendamine 5-käigulisega

Postitatud: 30 Jaan 2020, 06:48
Postitas Jaanus
Pole mingi kunst mt75te ohci otsa ka lükata

Aga 4sel vist on kardaani flantsi nuut väiksem, ehk kui 5se kasti ilma flantsita said siis seda ka vaja ilmselt.

Re: MK1 4-käigulise kasti asendamine 5-käigulisega

Postitatud: 12 Veebr 2020, 18:38
Postitas 009-FMC
kardaani nuut erinev, ketas väiksem, sidurivõlli nuut 20 ja hooratas korv kah väiksem, vaja hoorattast kuni kardaani leevendus muhvini t9

Re: MK1 4-käigulise kasti asendamine 5-käigulisega

Postitatud: 12 Veebr 2020, 22:09
Postitas RL
Täielik tõde selgub ilmselt kasti alt ära võtmise järel ... Ka netist leitud info kohaselt on 1,6-sel on tõesti hooratas, siduriketas ja -korv väiksemad, 1,8-sel aga peaks olema sama, mis 2-sel (kõikvõimalikud tellimiskeskkonnad annavad mõlemale mootorile sama sidurikomplekti pakkumise). Minu oma on 1,8, ehk siis see kõige vähem levinud Pinto. Ma tegelikult ei tea, kas auto tuli tehasest 4-se või 5-se kastiga (pandi mõlemaid), võibolla oli kunagi 5-ne, mis kotti jooksis ja pandi lammutusest 4-ne. Võtan rahulikult, kui ei istu lobedalt alla, eks siis vaatab edasi. LUKi sidurikomplekt on igatahes olemas ja see sai tellitud heas usus, et sobib.

Re: MK1 4-käigulise kasti asendamine 5-käigulisega

Postitatud: 11 Mai 2020, 00:04
Postitas RL
Teema lõpetuseks siis nii palju, et juhul kui keegi veel sama töö plaanib ette võtta, mis aastal 2020 ja edasi ei ole küll väga tõenäoline, sest pole enam eriti vastavaid sõidukeid, siis kastid on üks-ühele vahetatavad. Minu auto ilmselt originaalne 4ne kast oli kasti külge valatud kojaga (viimane versioon neljakäigulisi nagu ma netist teada sain), ent kui viiesel on koda küljes, siis on vaja ainult pikemat spidomeetri trossi, kõik muu (sidur, hooratas, kardaan) sobib mõlemale kastile.