1. leht 2-st

Diffri ja pooltelgede vahetamine

Postitatud: 02 Nov 2007, 11:08
Postitas Laurimees
Kas keegi võiks seletada ,kuidas see kõige lihtsamini käib. Samas olex hea ,kui keegi seletaks ,et milline differ on parem ,kas see ,millel käivad poolteljed lihtsalt tõmmates ,lükkates sisse. Või need ,millel on poolteljed diffri sees kinni.

Postitatud: 02 Nov 2007, 16:15
Postitas serrari
kergem on see millel käivad poolteljed välja, ja kui väga tahad siis võin mingi raha eest ära vahetada selle sul too aint auto rapla ja paari tunniga on asi vahetatud

Postitatud: 02 Nov 2007, 18:40
Postitas serrari
jah ikka :):) :P
Aga vahetus on 700kr diffri saad umbes 300krooniga

Postitatud: 05 Nov 2007, 01:13
Postitas xr4
poltidega poolteljed on ikka paras kepp, kolmas torx võti mille ostsin stokkerist ajas asja ära

Postitatud: 05 Nov 2007, 13:43
Postitas tann
xr4 kirjutas:poltidega poolteljed on ikka paras kepp, kolmas torx võti mille ostsin stokkerist ajas asja ära
peab jh hea torx olema ja poldi kandid puhtaks urgitsema ja torxi hästi sisse saama 8)

Postitatud: 06 Nov 2007, 21:07
Postitas Dexter
xr4 kirjutas:poltidega poolteljed on ikka paras kepp, kolmas torx võti mille ostsin stokkerist ajas asja ära
kas torx oli keskelt auguga??...kui jah..siis need lähvadki krõps ja krõps puruks...tean omastkäestki seda..;):D..seega....olgem kavalamad ja ostkem ikka sellised millisel auku keskel pole..

Postitatud: 06 Nov 2007, 22:10
Postitas tamar
No minul poltidega poolteljed, kasutan vene padruneid, ükski ära ei murdunud. Küll aga murdusid 2 polti õõtsasisse :evil: ja neid oli ikka väääga s..t välja saada sealt.

Pooltelg tuli lahti niiet keerasin 4 polti lahti ja tõmbasin pooltelje lihtsalt välja, isegi imestasin et nii lihtne see asi ongi.

Sellesmõttes ei midagi keerulist, lihtsam kui logaritmvõrrandite lahendamine (tunduvalt).

Postitatud: 06 Nov 2007, 22:56
Postitas xr4
Dexter kirjutas:
xr4 kirjutas:poltidega poolteljed on ikka paras kepp, kolmas torx võti mille ostsin stokkerist ajas asja ära
kas torx oli keskelt auguga??...kui jah..siis need lähvadki krõps ja krõps puruks...tean omastkäestki seda..;):D..seega....olgem kavalamad ja ostkem ikka sellised millisel auku keskel pole..
no esimene oli tööriista komplekti oma, kus oli seest ots täis
teine oli üksik aga ots oli tühi ja puruks ta läks
kolmas oli mingi IKH odav komplekt millel ots oli täis aga asjale tuli lihtsalt vint sisse
viimane mis siis pidama jäi oli eluaegse garantiiga mis hetkel terve veel on :lol:

Re: Diffri ja pooltelgede vahetamine

Postitatud: 14 Okt 2009, 15:14
Postitas tann
Targad äkki oskavad aidata sellise küsimusega, et kui on Sierral Tehasest open differ ja sisselükatavad poolteljed ja taga trummelpidurid, siis kuidas saaks panna polditavate otstega lsd difri sellisele masinale kõige lihtsamini ja odavamini??

Lihtsalt praegu küljes olevad pidurid on suht heas korras ja mõttetu neid vahetada. Ja lisaks on ju siis ka vaja osta kettad, suportid jms asjad.

Re: Diffri ja pooltelgede vahetamine

Postitatud: 14 Okt 2009, 20:19
Postitas Tarmo
polditavad poolteljed ei tähenda ketaspidureid

Re: Diffri ja pooltelgede vahetamine

Postitatud: 14 Okt 2009, 21:22
Postitas IvoK
tann kirjutas:Targad äkki oskavad aidata sellise küsimusega, et kui on Sierral Tehasest open differ ja sisselükatavad poolteljed ja taga trummelpidurid, siis kuidas saaks panna polditavate otstega lsd difri sellisele masinale kõige lihtsamini ja odavamini??

Lihtsalt praegu küljes olevad pidurid on suht heas korras ja mõttetu neid vahetada. Ja lisaks on ju siis ka vaja osta kettad, suportid jms asjad.

Ma pole küll kindel ja ise uurinud ega vahetanud pole, siis äkki saab pooltelje otste vahetusega taha trummel pidur jätta, ehk siis lihtsalt võlli välimise otsa paned/jättad trummelpiduri oma. :roll:

Re: Diffri ja pooltelgede vahetamine

Postitatud: 15 Okt 2009, 08:56
Postitas Henn
mulle pakub sama asi huvi mis tannile, kas saab või ei saa

Re: Diffri ja pooltelgede vahetamine

Postitatud: 15 Okt 2009, 10:06
Postitas tann
Raske leida kindlat vastust sellele :(

Re: Diffri ja pooltelgede vahetamine

Postitatud: 15 Okt 2009, 23:24
Postitas Tarmo
no peab saama sest minu kunagisel punasel oli tehasest lsd ja polditavad poolteljed, kuid samas trummel pidurid taga

Re: Diffri ja pooltelgede vahetamine

Postitatud: 16 Okt 2009, 14:22
Postitas Tehnic
aga keegi tubli inimene võiks proovida ju kellel on ketaspidurid taga...võtab ketta maha ja rummu küljest ära ja proovib tavalist rummu sinna pooltelje otsa :mrgreen: