aut kasti jama

Sillad, rehvid, veljed ja mis muu kõik auto all
Vasta
tali22
aktivist
Postitusi: 347
Liitunud: 25 Mai 2007, 17:53
Asukoht: iisaku

aut kasti jama

Postitus Postitas tali22 » 01 Juul 2009, 16:19

peale õlivahetust sai mingi 400km sõita ja varras ei näita tilkagi õli olevat kastis.
ühtegi loiku või isegi tilkasi ei ole kuhugi maha ka jäänd ja kast ise alt kuiv.
et nagu kuhu see õli kaob? jahutustorud on ka kuivad ja tosool puhas.
ja see jama kaa veel et 4jas käik läheb sisse ainult külmalt.

Qubik
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 20 Jaan 2009, 14:38
Asukoht: Kuidas kunagi

Re: aut kasti jama

Postitus Postitas Qubik » 01 Juul 2009, 21:34

1. automaat kasti õlitaset kontrollitakse mootor töötades
2. kuna turbiin(hydrosidur, või kuidas keegi nimetab) saab õli sisse alles siis kui mootor käib ja automaatkastis õlipump survet teeb siis sõitmise järel alles läheb õli sinna.
3. enamus manuaale annavad käigukasti õlile liitirmäära, kas sa kontrollisid seda sissevalades?
4. 4.janda käigu üpuudumine on tingitud õli vähesusest.
Ainult vaesel on kiire!
Ford Sierra,2.0ohc,83
Chevy Astro,4.3V6, 91
Peugeot 106 rallye, 94

Kasutaja avatar
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: aut kasti jama

Postitus Postitas contact » 01 Juul 2009, 21:35

kui palju sa õli sinna sisse valasid ? kui enamus süsteem puhtaks lasta siis peaks sinna sisse natuke üle 4L minema.4 käik on hüdrauliline, kui õli pole piisavalt kanalites siis ei saagi asi hästi toimida.
õlitaset mõõda +64C° pealt, kui vaja lisa juurde aga vaata, et see kindlasti ei ületaks max sälku. võib natuke alla max'i olla. käigud käi kohapeal kõik läbi "töötava mootoriga"! P R N D 3 2 1 kõik, lase veidi aega töötada selles asendis, kus kang parajasti paikneb. seejärel kontrolli jälle õlitaset!
€-contact

tali22
aktivist
Postitusi: 347
Liitunud: 25 Mai 2007, 17:53
Asukoht: iisaku

Re: aut kasti jama

Postitus Postitas tali22 » 01 Juul 2009, 23:36

no pean üle küsima , aga mehaanik ütles et midagi 4 liitrit läks sisse, võibolla natuke vähem.
ja töötava mootoriga ei näita varras mitte midagi.

Kasutaja avatar
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: aut kasti jama

Postitus Postitas contact » 01 Juul 2009, 23:54

siis on vähe 4L läheb kõik ja tuleb puudugi! näitama hakkab kuskil 4,2L pealt
uus filter imab suhtpalju endale toiduks ja osa sellest läheb veel töötamise aeg ka turbiini.
mina valasin, sisse pea umbes 5L kui ma turbiini ka ära vahetasin. sel lihtsal põhjusel, et to ütles töölepinguga on nüüd lõpp ja et tema seda kasti enam edasi ei vea...
aga käigud lase kohapeal töötava mootriga üle siis täituvad kanalid õliga ja õhk jookseb ka välja. gaasi pole vaja anda! aga kuskil 10-20s ja siis järgmine... ja nii mitu korda kuni saad õlitaseme varda peal peaika.
esimesed 200km võib kast veidi vingerbussi mängida kuni nõustub korralikult tööle hakkama.



kui õlle mõõdab õlitaset siis...
enne, kui autost lahkud, et õlivarrast kaeda. jälgi, et kang oleks vähealt N või veel parem P asendis!!!
€-contact

tali22
aktivist
Postitusi: 347
Liitunud: 25 Mai 2007, 17:53
Asukoht: iisaku

Re: aut kasti jama

Postitus Postitas tali22 » 02 Juul 2009, 19:03

täna ei jõudnud töökotta minna, ehk homme.
ja palun seleta lahti mis vahe on sellel kas panen d 1 2 või 3 käigu?
kas nagu igakord kohe esimese käigu sisse ei pane või?
mul bemmil oli nii et kui panid asendisse 4 siis läks ka kohe neljandaga kohalt minema aga sierra käimar ju nii ei toimeta????????

Kasutaja avatar
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: aut kasti jama

Postitus Postitas contact » 03 Juul 2009, 00:49

sierra automaatkast toimetab sama moodi nagu kõik ülejäänud kastid.
see et seal 1 2 3 on saad ise valida millist käiku sa kasutada tahad.
1 kohalt ära ja aeglustus.
2 võtab kohalt ära ja rohkem edasi ei lähe kui teise käiguni.
3 võtab kohalt ära ja lähevad käigud kuni 3'dani neid 2 - 3 käiku võid kasutada, kui tahad ise kiirendada kuni piirajani. sama ka 1 käigu puhul. siis ei toimu automaatset lülitust kõrgemale käigule. vaid jääb ülekandeks see käik, mis on valitud.
D "drive" ehk 4'jas käik. käigud jooksevad esimesest kuni neljandani.

mina mugavuse mõttes kasutan enamasti ainult D kui edasipidi liigun. ja vahel, kui istun tõkke taga. siis, kui viitsin lükkan, kas N või P . mootor töötab, siis vaiksemalt. P puhul ei ole vaja ka jalga piduril hoida ja saab ka seda puhata.


see, et peale õlivahetust kõik käigud läbi käia. on siis asja point selles kuna kastis käike liigutab õli, mis liigub mööda peeneid kanaleid(sooni). ja kui õhk on selles kanalis(soones), siis käik ei pruugi sisse minna. et õhk selles õlikanalis(soones) välja saada on vaja töötava mootoriga need käigud läbi lasta. ja kui need on läbikäidud, siis tuleks jälle õlivarrast kontrollida. kas õli on piisavalt? kui õhk on kanalis(soones) asendatud õliga, siis õlitase vardal väheneb. seega tuleks, siis juurde valada. NB! kontrollitakse töötava mootoriga ja kui õli töötemperatuur on +64C°. ehk siis soe mootor. ja õlivarda max sälku pole mõtet pooleks ajada õli tasemega, see kui ta nüüd 1mm sälgust madalam on ei ole veel maailmalõpp ega ka mitte kasti lõpp.
kui õli kuumutada, siis selle ruumala suureneb ja õli paisub. selles ongi, selle töötempi point. just, selle pärast kontrollitaksegi automaatkasti õlitaset töötava ja sooja mootoriga. kui seda liiga palju, siis võib hakata õli kuskilt välja pressima ja samas võib juhtuda ka, et käigud jälle ei toimi normaalselt.

automaatkast on rakettiteadus!
€-contact

tali22
aktivist
Postitusi: 347
Liitunud: 25 Mai 2007, 17:53
Asukoht: iisaku

Re: aut kasti jama

Postitus Postitas tali22 » 03 Juul 2009, 19:08

alguses sai sisse 3,75 liitrit.täna kihutasin liitri peale ja ajasin masina pöördesse.käisin kõik käigud läbi ja
mõõtsin siis sooja mootoriga.
tase oli alla miinimumi.

Kasutaja avatar
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: aut kasti jama

Postitus Postitas contact » 03 Juul 2009, 22:41

kas kasti õliradikas ja nende torud on korras ?
see ei ole normaalne enam, et nii palju ja ikka alla normi.
ma täpselt öelda ei oska enne kui ise kanalisse ronin ja vaatan kuhu need torud lähevad.
aga torud kasti külge lähevad kõrvalistuja poolt.
€-contact

tali22
aktivist
Postitusi: 347
Liitunud: 25 Mai 2007, 17:53
Asukoht: iisaku

Re: aut kasti jama

Postitus Postitas tali22 » 04 Juul 2009, 00:38

kui auto sain oli kast juba kuiv. arvata on et selle pärast PRIITPRIIT selle maha müüski, et kala sees

Kasutaja avatar
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Re: aut kasti jama

Postitus Postitas GTO » 08 Juul 2009, 23:44

mis jahutus vedelik teeb käigukasti õli sellega veel segunenud pole?

tali22
aktivist
Postitusi: 347
Liitunud: 25 Mai 2007, 17:53
Asukoht: iisaku

Re: aut kasti jama

Postitus Postitas tali22 » 15 Juul 2009, 13:55

tosool ilusti roheline.
ja eile sai sisselaske kollektori otsast õhufiltri kopsik ära võetud ja seal oli punane õli sees?????
ja kui käega lükkasin kaasiklapi lahti siis jooksis sealt punast õli välja.et mis värk sellega on?

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: aut kasti jama

Postitus Postitas Tarmo » 15 Juul 2009, 19:34

automaatkast peaks saama oma vaakumi sisselaske kollektorist, automaatkasti õli on punane

tali22
aktivist
Postitusi: 347
Liitunud: 25 Mai 2007, 17:53
Asukoht: iisaku

Re: aut kasti jama

Postitus Postitas tali22 » 15 Juul 2009, 23:50

automaadil läheb üks voolik kollektorist pidurisüsteemi juurde(mingi suur ümmargune jublakas vaheseina küljes),manuaalil seda pole. muid erinevusi ei märkand.

Vasta