bensiin vs diisel. tagadiffer , käigukast

Sillad, rehvid, veljed ja mis muu kõik auto all
Vasta
Kasutaja avatar
killer666
kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 20 Nov 2008, 21:03

bensiin vs diisel. tagadiffer , käigukast

Postitus Postitas killer666 » 04 Jaan 2010, 14:56

Kas diiselsierradel on sama tagareduktor v6i on erinev?
Millega saavutatakse madalamad pöörded?
Kas m6ni bensuka kast istub ka 2.3D mootori otsa? Millised on siduri erinevused?

nustu826
aktivist
Postitusi: 368
Liitunud: 21 Nov 2008, 17:16
Asukoht: Türi - Paide

Re: bensiin vs diisel. tagadiffer , käigukast

Postitus Postitas nustu826 » 04 Jaan 2010, 19:17

Reduktorid on iga mootori jaoks erineva ülekandega, et optimeerida kütusekulu ja kiirendust jne. Diisli tagadiffer on kiirema ülekandega kui bensuka oma - st. et kardaani sama pöörlemissageduse juures käivad rattad kiiremini ringi kui ntx bensiinimootoriga auto difriga. Samuti on erinevad käigukasti ülekanded...

Kahtlen et mõni bensuka kast istub. Kui siis võibolla mõni v6 või suurema mootori oma. Kuna(vist) ka starter on teisel pool, siis on diisli hooratas tükk maad suurem niisamuti ka sidur. Mäletan veel ,et too siduriketas oli ka miskit moodi erinev bensuka omadest....

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: bensiin vs diisel. tagadiffer , käigukast

Postitus Postitas Tarmo » 05 Jaan 2010, 08:36

sierradel on üldse pmst 4 diffrit
3.14
3.3x
3.6x
3.9x
Pilt
kui kõik on ilusti originaal
siis saad vaadata oma difrit ka kapoti alt
Pilt
Lahter nr 10 on diffri kood

M=3.14 (7" or 7.5")
A=3.36 (7.5")
V=3.38 (7")
U=3.62 (7")
3=3.64 (7.5")
9=3.91 (7.5")
D=3.92 (7")
peale diffri vahetamist et välja arvutada valetamist on selline valem:
[ (new ratio-old ratio)/old ratio ] x 100 gives difference in percent in terms of the old ratio.

Kasutaja avatar
killer666
kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 20 Nov 2008, 21:03

Re: bensiin vs diisel. tagadiffer , käigukast

Postitus Postitas killer666 » 05 Jaan 2010, 12:10

2.8 v6 oma siis peaks veel parem olema diislile?

Idee selles , et praegune kere on suht väsind , tahaks mootori ringi lautida. S6idaks praegu niikaua kuni üv saab läbi ja siis vahetaks kere ära.

M6tlesin selles suhtes , et mul on käigukast ka vigane.
spidoka väljv6tust on miski murdunud ja tagumist lööb välja.

Aga bensuka tahhoka töölesaamisega tuleb ka probleeme?

nustu826
aktivist
Postitusi: 368
Liitunud: 21 Nov 2008, 17:16
Asukoht: Türi - Paide

Re: bensiin vs diisel. tagadiffer , käigukast

Postitus Postitas nustu826 » 05 Jaan 2010, 19:26

Bensuka tahhokat sa seal niisama lihtsalt tööle ei saa...

Aga küsiks ka sellist asja lisaks:

Kui palju on ülekandel vahet 1,6 59kw(escorti sarnane moto) ja 2,0 88kw autode(sierrade) tagadifritel? Ees ühel autol kindlasti ei ole seda seda pirkat et võrrelda.

Nimelt siis selline lugu, et hetkel masinal mootoriks 2,3D ja ülekanne jäänud 1,6 oma. Hääle järgi töötab mootor suht kõrgetel pööretel ja spidokas valetab umbes +30km/h, ehk siis maanteel sõidan seieri järgi umbes 120ga kui tegelik kiirus 90.
Kodus olemas dochi differ, mis eelduste kohaselt peaks kiirem olema aga kui palju?

Kuna eelnevalt oli sama difri otsas see -dohc- mootor, siis gpsi järgi 90ga sõites olid pöörded kuskil 2800+. Spidoka näitu ei tea, kuna kast oli elektroonilise anduriga ja spido mul ei töötanud. Nagu siitsamast foorumist lugenud olen, siis peaks dochi pöörded olema 90ga kuskil 2300.
Järeldus et too all olev differ on aeglane.

Selle järgi peaks olema nii, et kui võtta seesama differ mille otsas oli -dohc- ja panna see 1,6se asemele, siis peaks saama pöörded madalamaks ja spidoka näidu ka veidi õigemaks. Või sain millestki valesti aru?

Vasta