Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused

Sillad, rehvid, veljed ja mis muu kõik auto all
Kasutaja avatar
MartinP
kasutaja
Postitusi: 131
Liitunud: 03 Apr 2007, 17:29

Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused

Postitus Postitas MartinP » 23 Mär 2010, 21:58

Mis vahet on Sierra Cosworthi ja Scorpa Cosworthi Diffrite vahel?
Et mis ülekandega need on, mis vahe on pooltelgede mõõtudes, ja korpuse erinevuses?
Et 7" ja 7.5" peaksid olema korpuse poolest ja muidu laiuselt samad aga vahe on ainult korpuse ülemises osas?
On mul õigus, või on see laiem ka muialt?
Põhimõtteliselt kuidas teha vahet Sierra Cosworthi ja Scorpa Cosworthi diffrite vahel?

Kasutaja avatar
MartinP
kasutaja
Postitusi: 131
Liitunud: 03 Apr 2007, 17:29

Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused

Postitus Postitas MartinP » 24 Mär 2010, 11:23

No nii palju ma polen aru saanud et mõlemal on ülevalt see korpuse osa laiem, ehk 7.5.
Mõlemal on LSD
Sierra Cosworthil on 3.64 ülekandega
aga mis ülekanne Scorpa Cossul on, ja kas poolteljed erinevad?

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused

Postitus Postitas Tarmo » 24 Mär 2010, 18:17

kui mu mälu mind ei peta siis sierra cossul peaks olema nii 7" kui 7,5"

Kasutaja avatar
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused

Postitus Postitas sõdurpoiss » 24 Mär 2010, 20:04

Tagaveolisel cossu sierral on 7,5 differ, 3,64 ülekanne ja 108mm pooltelgede flantsid. Kuni 94a. Scorpio Cosworthidel on väidetavalt sama differ, aga 100mm poolteljed. 95a. ja uuematel Cossu Scorpiotel on 108mm poolteljed ja ei ole enam LSD, vaid veojõukontroll.
Pilt

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused

Postitus Postitas Tarmo » 25 Mär 2010, 00:25

Marty kirjutas:Don't be put off by this as the 7" diff is a strong sod (used in the 4x4 Cosworth remember) ALL the 7" internals are the same (except the ratio's and LSD bit) so even the basic 1.6 diff is bulitproof
niiet tagavedu cossul 7,5" ja 4 vedu cossul 7"

Kasutaja avatar
MartinP
kasutaja
Postitusi: 131
Liitunud: 03 Apr 2007, 17:29

Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused

Postitus Postitas MartinP » 25 Mär 2010, 00:42

Ehk siis Scorpio ja Sierra Cosworthide diffrid on täpselt samad,
ainus vahe on siis pooltelgedes, ja neid otsi diffri küljes(flanges peaks olema inglise keeles) saab vahetada.
Arvatavasti on siis kõik poolteljed(nii sierra, kui scorpio, kui ka scorpio cossu omad) pikkuselt samad.

Eks ma nüüd hakkan uurima kuidas saab jätta polditavad poolteljed trummelpiduritega :)

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused

Postitus Postitas xr4 » 25 Mär 2010, 12:21

FinePix kirjutas:Ehk siis Scorpio ja Sierra Cosworthide diffrid on täpselt samad,
ainus vahe on siis pooltelgedes, ja neid otsi diffri küljes(flanges peaks olema inglise keeles) saab vahetada.
Arvatavasti on siis kõik poolteljed(nii sierra, kui scorpio, kui ka scorpio cossu omad) pikkuselt samad.

Eks ma nüüd hakkan uurima kuidas saab jätta polditavad poolteljed trummelpiduritega :)
see on hea mõte, ära siis uurimis tööd enda teada jäta-kuna isegi ei taha seda ketast sinna taha-suur trummel teeb oma tööd hästi
XR4iPilt

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused

Postitus Postitas Tarmo » 26 Mär 2010, 08:32

see ju imelihtne. Võtad polditva diffri koos polditava pooltelgede flantsidege. Lööd lükatavatel kolmiku otsast ja paned flansi asemele

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused

Postitus Postitas xr4 » 27 Mär 2010, 19:55

Tarmo kirjutas:see ju imelihtne. Võtad polditva diffri koos polditava pooltelgede flantsidege. Lööd lükatavatel kolmiku otsast ja paned flansi asemele
Teoorias või praktikas on seda tehtud?
XR4iPilt

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused

Postitus Postitas Tarmo » 27 Mär 2010, 20:57

ma ju olen teoreetik

Kasutaja avatar
MartinP
kasutaja
Postitusi: 131
Liitunud: 03 Apr 2007, 17:29

Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused

Postitus Postitas MartinP » 06 Apr 2010, 21:18

Tänu sellele et Sierra polditavaid pooltelgi nii raske saada on, siis tahaks teada kas scorpa poolteljed on täpselt sama pikad kui Sierral?
Või kus see auto laiuse vahe tuleb, Scorpa peaks siiski laiem olema kui Sierra, või ei ole?
Otsad peaks mõõtudelt samad olema, 100mm.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused

Postitus Postitas Tarmo » 07 Apr 2010, 00:34

no kuna sa tahad ju trumli jätta, siis ega sa selleks ei pea vahetama pooltelgi kui lsd lisad. fsoc'is on pildimatrerjal kah olemas kuidas teostada

Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused

Postitus Postitas Kristjan » 09 Apr 2010, 01:47

FinePix kirjutas:Tänu sellele et Sierra polditavaid pooltelgi nii raske saada on, siis tahaks teada kas scorpa poolteljed on täpselt sama pikad kui Sierral?
Või kus see auto laiuse vahe tuleb, Scorpa peaks siiski laiem olema kui Sierra, või ei ole?
Otsad peaks mõõtudelt samad olema, 100mm.

kui mul meeles püsib üritan ära mõõta ja kui sassule pinda käid peaksid saama scorpa mõõdud ka. aga minu mäletamist mööda oli see trummel lsd suht keeruline teha kasuta mtech tegi selle tee läbi ei mäleta nüüd täpselt mis ja kuidas... aga minuarust tal läks ketastega sild taha.

eks kuidagi ikka alla saab tahtmist peab olema ainult :lol:
sierra mk I 5d

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused

Postitus Postitas Tarmo » 09 Apr 2010, 17:43

marty from fsoc kirjutas:http://forum.fordsierraclub.co.uk/viewt ... =6&t=38706
1st off you MUST use either DOHC or diesel DRUMBARKE driveshafts as Pinto and CVH shafts are too thin and have differant splines. NO disk-braked shafts are used!!!!!
The 'outer' joint remains UNCHANGED ONLY the inner need doing!!!!

1. Remove the 'tin can' and remove the inner splin (and bin it ;) )

You should be left with summut like this (note the circlip holding on the tripoid thing isn't there in the piccy as it's been removed)

Pilt

2. Remove the tripoid thingy and you should be left with NOTHING on the inner part of the shaft (like in the next piccy)
The left driveshaft is the drum type, the other (disk) is just to show the differance.

Pilt

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused

Postitus Postitas Tarmo » 09 Apr 2010, 18:17

marty from fsoc kirjutas:3. Fit a CV joint off a disk braked Sierra (or Granada)
Please note there is a circlip used to hold the CV onto the shaft which is NOT shown in the picture!!!!!

Pilt

Thats more or less it :th:

Here's a finished one (Drum outer joint and shaft and inner disk CV)

Pilt

Vasta