2wd to 4wd

Sillad, rehvid, veljed ja mis muu kõik auto all
Vasta
Kasutaja avatar
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

2wd to 4wd

Postitus Postitas erki » 30 Jaan 2007, 21:36

hakkas see nelikveo teema jubedalt huvitama siin sellise lumega :D
rääkige siis üksipulki ära ja tehke mulle puust punaseks ette mida vaja on mida teha ja palju maksab jne :P
Motorsport is a lifestyle

Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Postitus Postitas tann » 30 Jaan 2007, 22:35

no ma võin pakkuda sulle ühe 4x4 sierra...kere ja veermiku 8)
rohkem ei tea ma midagi

Kasutaja avatar
karvaendel
kasutaja
Postitusi: 191
Liitunud: 27 Nov 2006, 23:41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas karvaendel » 30 Jaan 2007, 22:42

Osta xr4 või 4x4 cossu. Muidu vast vahekastiga käima ja vedav esisild vajalikud ja kardaan ette.

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 » 30 Jaan 2007, 23:15

käikari/kardaani tunnel vaja ka tsipa suuremaks teha-vähemalt nii on meelde jäänd+ teine karteri põhi
Viimati muutis xr4, 30 Jaan 2007, 23:15, muudetud 1 kord kokku.

Bengt
aktivist
Postitusi: 216
Liitunud: 30 Juul 2006, 20:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Bengt » 30 Jaan 2007, 23:15

Odavam tuleks 4x4 sierra osta :wink:

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 » 30 Jaan 2007, 23:16

Bengt kirjutas:Odavam tuleks 4x4 sierra osta :wink:
see oleks vast kõige valutum :D

Kasutaja avatar
tarzic
turist
Postitusi: 34
Liitunud: 05 Okt 2006, 14:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tarzic » 31 Jaan 2007, 00:53

Mul on 4x4 sierra ja erinevusi RWD'ga on kõvasti.

Lisaksin eelpool mainitule roolilati, õõts-hoovad ja amordi püstakud. Tagasillas on kasutusel 4x4 puhul piiratud libisemisega differ.
4x4

Kasutaja avatar
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas erki » 31 Jaan 2007, 18:31

põhimõtteliselt on asi siis nii et ostan omale nelikveolise sierra ning laon asjad enda omale ümber ja ongi olemas või pean ka lisaks midagi tegema ning vaeva nägema? :P
Motorsport is a lifestyle

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 31 Jaan 2007, 18:33

vahekasti jaoks vaja ruumi teha (keevtada põhja veidi ümber)
karteri vann on 4x4 variandil teistsugune.
tee proovi :D
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
tarzic
turist
Postitusi: 34
Liitunud: 05 Okt 2006, 14:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tarzic » 31 Jaan 2007, 21:24

erki kirjutas:põhimõtteliselt on asi siis nii et ostan omale nelikveolise sierra ning laon asjad enda omale ümber ja ongi olemas või pean ka lisaks midagi tegema ning vaeva nägema? :P
Ilmselt pole kül vajadust seda mainida, kuid siiski. Veendu kindlasti tooriku tehnilises seisundis. Kui vahekast, pooltelje-otad, rooli-latt vms streigib, siis pead korraliku rahalise väljaminekuga arvestama. Tegelikult kehtib sama kogu "erilise" kupatuse kohta. Väike näide :arrow: Tavaline 92'a DOHC'i esimene õõts-hoob (B-osa) 390EEK'i ; 92'a 4x4 DOHC'i sama detail (B-osa) 1390EEK'i (ooteaeg 4-nädalat) ; A-osa ~3000EEK'i

Aga muidu on mõnus sellisega lumes mürada :twisted:
4x4

Kasutaja avatar
KRANTS
kasutaja
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Okt 2006, 07:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KRANTS » 01 Veebr 2007, 09:55

raudselt on odavam kohe 4x4 osta :twisted: ümberehituseka näed ikka roppu moodi vaeva... ja maksad lõpuks kokku rohkem kui kohe 4x4 ostes :roll:
Pilt

erik_g
turist
Postitusi: 20
Liitunud: 24 Okt 2008, 12:48

Re: 2wd to 4wd

Postitus Postitas erik_g » 20 Jaan 2010, 19:13

või tee nagu mina tegin osta 2.9 scorpa ja viska sealt asjad ümber. scorpio maksumus 2500.- :mrgreen:

Vasta