Difri ülekanded

Sillad, rehvid, veljed ja mis muu kõik auto all
Vasta
Jaanus
Klubi liige
Postitusi: 1729
Liitunud: 15 Juul 2007, 14:00
Nimi: Jaanus
Asukoht: Tallinn

Difri ülekanded

Postitus Postitas Jaanus » 20 Juun 2010, 23:01

Pole viitsinud süveneda asjasse kunagi, et mis ülekanne mismoodi toimetab.
praegu peaks olema mul 3,64 ülekandega.
Miks oleks kasulikum panna 3,92 , kui kardaan peab hakkama rohkem ringi käima, et ratas ühe ringi ära teeks?
sõdurpoiss kirjutas:Teine varjant on see, et keerad difrit kardaani flantsist ja loed ära, mitu tiiru on seda vaja keerata, et pooltelje flants teeks ühe täisringi. 3,6 või 3,9 ringi
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Difri ülekanded

Postitus Postitas Tarmo » 21 Juun 2010, 00:12

sinu mootoriga arvan et on see 3,6x kah juba ülearu käre.

Jaanus
Klubi liige
Postitusi: 1729
Liitunud: 15 Juul 2007, 14:00
Nimi: Jaanus
Asukoht: Tallinn

Re: Difri ülekanded

Postitus Postitas Jaanus » 21 Juun 2010, 19:37

selle teemaga mõtlesin tegelt seda et mis ja kuidas muutub, kui difri ülekannet muuta.
minu loogika suutis ainult nii palju kinni võtta et rattad hakkavad aeglasemini käima kui ülekannet suurendada. miks see hea peaks olema?
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen

Kasutaja avatar
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Difri ülekanded

Postitus Postitas sõdurpoiss » 21 Juun 2010, 22:24

Kui diffri ülekandearv on suurem, siis käib mootor sama sõidukiiruse juures kõrgematel pööretel. Et kui 3,6 diffriga on sul maanteel 90 km/h sõites mootori pöörded näiteks 2000 pööret/min, siis 3,9 diffriga teeb mootor sama kiiruse juures 2500 p/min. Noh nii piltlikult öeldes. Suurema ülekandearvuga (aeglasem) differ võib osutuda vajalikuks näiteks nõrgema mootoriga isenditel(pinto :D ), mis ei jaksa 2000 p/min rasket autot hästi vedada. Puudustena kaasneb aeglasema diffriga kõrgemate pöörete tõttu suurenev kütusekulu ja ka müra.
Pilt

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Difri ülekanded

Postitus Postitas Tarmo » 22 Juun 2010, 00:19

lisaks veel aeglasem lõppkiirus.

Jaanus
Klubi liige
Postitusi: 1729
Liitunud: 15 Juul 2007, 14:00
Nimi: Jaanus
Asukoht: Tallinn

Re: Difri ülekanded

Postitus Postitas Jaanus » 22 Juun 2010, 05:09

okei. mul oli isegi 'kiire' ja 'aeglase' mõiste vahetuses :D

ühesõnaga: suurem ülekandearv = aeglane.

küsiks siis et kas on kiiremat ülekannet sierrale/scorpale kui 3,64 ?
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen

Kasutaja avatar
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Difri ülekanded

Postitus Postitas sõdurpoiss » 22 Juun 2010, 08:20

Osadel XR4-jadel on 3,38 või midagi sellist, ning väidetavalt mõned Mk1 diislid said 3,14. Selle viimasega muutuks vist isegi v6 suht laisaks kiirenduse poolest. Üldiselt on ikka nii, et tehases on insenerid juba selle peale mõelnud, et milline differ mingi mootoriga kõige paremini koos toimib.Aga noh, eksperimenteerida võib ju alati. :D
Pilt

Jaanus
Klubi liige
Postitusi: 1729
Liitunud: 15 Juul 2007, 14:00
Nimi: Jaanus
Asukoht: Tallinn

Re: Difri ülekanded

Postitus Postitas Jaanus » 22 Juun 2010, 17:00

motorsis kah difrist vatuke juttu:)
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Tanav ... iffer.aspx
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen

Vasta