89 2.0 dohc abistamine.

Sillad, rehvid, veljed ja mis muu kõik auto all
Vasta
badman
turist
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Aug 2010, 18:08

89 2.0 dohc abistamine.

Postitus Postitas badman » 06 Aug 2010, 07:00

Tere.
Paar küsimust.
1. Lugesin foorumist siin, et esimesi pidureid saab järgi aidata cossu piduritega. Ehk siis suportid ja kettad ette (punnsilma omad) ja alla 15" velg enam alla ei mahu. Kuidas aga panna trummelpidurite asemele ketaspidurid? Ja kas 240mm ketta puhul, e siis stock pidurite ja 283mm e siis cossu omade puhul ei pea ka piduri peasilindrit vahetama st kas silindri käigu pikkus jääb samaks?
2. Kust saaksin/mille pealt ja kas saab panna lsd difri taha, kui on trummelpidurid või siis juba ümber tehtud ketasteks? ( või on soovituslik vahetada terve tagumine vedrustus punnsilma/vanema scorpa oma vastu)?
3. On keegi hooratast kergemaks teinud. Pöörded toimetavad kalendri järgi ju dohcil: :D Palju on keegi kergemaks teinud et ikka vastu on veel pidanud?
4. Esituled on ilma lisakaugeteta, aga soov oleks siis lisakaugetega tuled panna. Juhtestik lisatulede jaoks nagu puuduks. Kust ma toite saaksin (ainult sildamisega) või miski muu lahendus olemas ja kas sierral käivad lisatuled eraldi nupust (scorpal oli minuteada täistuled kõik koos)
5. Kuna lekter ei ole just mu parim külg, siis küsimus järgmine. dohc probleem liigne kuumus kapoti all. 2 ventilaatorit mis hakkavad tööle vist a la 97 ja 105 kraadi juures. Mõte siis panna see 105 kraadi oma e lisavent tööle nupust seest. Oleks see vaja läbi relee viia või kuidas seda teha?
6. Sierrale omapäraselt tagumik on pehme. Jällegi foorumist lugesin, aga täpsustused puudusid, et on pandud scorpa tagavedrud(mis on kõvemad), millise scorpa omad, oskab keegi äkki rääkida? Sama lugu ka esimese ja tagumise stabilisaatori kohta?
7. Kust saaksin võtta õlirõhu näiduks näidu? Ons plokis miski ettenähtud koht või ainult lisaadapteriga filtri alt?
8. Ja viimaseks. Kuidas saaks jõudu juurde natukesegi? Pole mõtet hakata pakkuma mootori vahetust v6 ja v8 vastu. Seda tean isegi:D Pean silmas turbotamist või vabalthingavana järeleaitamist. Niisama lahmijatel mitte pakkuda. Ootaks siis teadjamate soovitusi ja nende meeste/naiste nõuandeid, kes ise on midagi taolist teinud. Eh siis kus ja mida (turbokolded, kaaned, nukad, soft (MS), rõhud, turbod, coolerid, kolvid, kepsud, vändad jne jne jne) Esialgu ei tahaks küll kohe kolbide, kepsude ja vända juurde minna. Ja palju on jõulisa tulnud.

Ärge siis näkku lööge, muidu löön vastu ja ette tänades Lauri.

kalevipoeg
aktivist
Postitusi: 427
Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
Asukoht: Tallinn Ja Viimsi

Re: 89 2.0 dohc abistamine.

Postitus Postitas kalevipoeg » 06 Aug 2010, 20:25

Vastan punkt 4. ja 5.
4. Esituled vahetad ära ,Lisakaugtuli saab oma toite põhilaterna kaugtule ahelast lambi sees .Mingit lisalülitit vaja ei ole,sest kaugtule kang ju olemas
Eraldi nupust käivad stange sees olevad tuled.Nende tarvis tuleb vedada juhtmed ,sest reeglina ei ole neid kui udukaid pole tehases pandud
5. Jahutuse ringi tegemisel puudub igasugune vajadus..Dohc suudab end ideaalselt jahutada,va. kondiga isendid.Oluline on aegajalt siiski kontrollida kas mõlemad ventikad ka töötavad,Teine vent kipub suurest looderdamisest kinni roostetama.Ma ei saa aru su soovist panna mootor töötama madalamal temperatuuril kui tehas on ette näinud.
Need siis minu tagasihoidlikud mõtted.Ehk olen nüüd peksust vabastatud.pealegi on mul puhkus.
Jõudu nokkimisel soovib Kalev

badman
turist
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Aug 2010, 18:08

Re: 89 2.0 dohc abistamine.

Postitus Postitas badman » 21 Sept 2010, 18:28

Minul need udukad just olemas ja eraldi nupust seega asi lihtsam. Lihtsalt lisakaugetega tuled ja väike kaabeldus.

Nüüd esimeses postituses oleva viimase küsimuse juurde. Kuna pikk (nii 4 kuud) haiguslehte on tulemas, siis mõtlesin hakata nokitsema. Enne aga infot vaja koguda. On keegi meil siin kunagi dohc i turbostanud??? Ärge arvake et ma niisama vahutaja olen, aga lihtsalt vajaks natsa teadjamate nõuandeid, mitte sellist varianti et viin suure summa töökotta ja siis sõidan sealt välja, teadmata mis ja kuidas.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 89 2.0 dohc abistamine.

Postitus Postitas Tarmo » 21 Sept 2010, 18:50

kristjan hetkel tegeleb sellega
meil siin pole vist keegi seda enne teinud kuna kõik ära varakult hirmutatud.
välismaal aga on tehtud, otsi skogenist ja fsocist

badman
turist
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Aug 2010, 18:08

Re: 89 2.0 dohc abistamine.

Postitus Postitas badman » 21 Sept 2010, 18:56

Tänud. Hakkan uurima esimesel võimalusel.

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: 89 2.0 dohc abistamine.

Postitus Postitas Jaan » 27 Sept 2010, 13:48

8. Uuri Tann15 käest, tema tuttava tuttava tuttaval on Soomes 400 või oli 600+ hp DOHC igapäeva autoks.
Eks sa ise oledki enamuse asju juba ära nimetanud, mida vaja läheb:
Et siis kus ja mida (turbokolded, kaaned, nukad, soft (MS), rõhud, turbod, coolerid jne.
Ise teed siis ei maksa suurt midagi, mõne kiloga saad hakkama. Kollektori materjale on võetud Febist, voolikuid Hydroscandist, coolerid hiinast. Nukkasid pole mõtet vahetada, need on kallid. Pihustid mõne teise turboka omad. Ega siin ei oskagi muud soovitada, et tee korralikult ja mõõda kõik enne mitu korda üle ja küll siis tuleb jõudu ka.
Sierra Is

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: 89 2.0 dohc abistamine.

Postitus Postitas Tanel » 27 Sept 2010, 15:15

Bomcik sa oled ikka *unn :lol:

Kui leiaks teise väljalaseke kolektori mida saaks tuunida oleks ilmselt mul asi päris valmis,aga viskasin lolli peaga vanarauda ja sellest juba uus mersu pressitud :|
ükspäev sai biltemas uuritud ja sealt saab päris palju asju normaalse hinnaga kätte,väljalase üks suuremaid probleeme minule,pole loogilist m6tlemist ja püsivust selle tegemiseks :lol:
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 89 2.0 dohc abistamine.

Postitus Postitas Tarmo » 28 Sept 2010, 00:41

vabalt hingava tehase nukad peaks turbole sobima küll ju, kangemad vabalthingava nukad ei sobi. mis nende hiina cooleritel viga on? kas mõne saabi või volvo oma ei sobigi?

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: 89 2.0 dohc abistamine.

Postitus Postitas Tanel » 28 Sept 2010, 01:16

Mina sain endale täna citrön diisli cooleri 10euriga :mrgreen:
peab vaatama kas sobib nüüd ja siis ostan ää.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: 89 2.0 dohc abistamine.

Postitus Postitas Jaan » 28 Sept 2010, 15:05

Need originaalcoolerid on sitad lihtsalt. Pole pointi 25a vana saabi ussitanud coolerit 900 eegiga osta kui 1000 saab tutika hiina cooleri, mis on 4x suurem ja voolab ka paremini 10x.
Sierra Is

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: 89 2.0 dohc abistamine.

Postitus Postitas oliver85 » 29 Sept 2010, 10:43

kuskohast neid hiinakaid saab :lol: ?

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: 89 2.0 dohc abistamine.

Postitus Postitas Jaan » 29 Sept 2010, 14:41

depehapest või kaaršopist näiteks või jebaist.
Sierra Is

Kasutaja avatar
Kups
fanaatik
Postitusi: 933
Liitunud: 12 Okt 2008, 02:10
Asukoht: Lääne, Harju- ja Järvamaa

Re: 89 2.0 dohc abistamine.

Postitus Postitas Kups » 29 Sept 2010, 23:00

kalevipoeg kirjutas:Vastan punkt 4. ja 5.
4. Esituled vahetad ära ,Lisakaugtuli saab oma toite põhilaterna kaugtule ahelast lambi sees .Mingit lisalülitit vaja ei ole,sest kaugtule kang ju olemas
Eraldi nupust käivad stange sees olevad tuled.Nende tarvis tuleb vedada juhtmed ,sest reeglina ei ole neid kui udukaid pole tehases pandud
5. Jahutuse ringi tegemisel puudub igasugune vajadus..Dohc suudab end ideaalselt jahutada,va. kondiga isendid.Oluline on aegajalt siiski kontrollida kas mõlemad ventikad ka töötavad,Teine vent kipub suurest looderdamisest kinni roostetama.Ma ei saa aru su soovist panna mootor töötama madalamal temperatuuril kui tehas on ette näinud.
Need siis minu tagasihoidlikud mõtted.Ehk olen nüüd peksust vabastatud.pealegi on mul puhkus.
Jõudu nokkimisel soovib Kalev
endal punasel 3d-l oli lihtsalt tulede vahetamise rõõm. pistikud istusid ilusti, kõik jäi lihtsalt toimima.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990

Vasta