Madaldusvedrud vs. amordid
Madaldusvedrud vs. amordid
küss siis selline, et millal läheb vaja madalama käiguga amorte. olen lugenud, et kuni 40mm kannatavad originaal amordid välja ja teised jälle väidavad et kas jäigem amort lühema käiguga amort on ainus võimalus. samas originaaliga jääx üsna suur läbilöögi oht.
ehk keegi teab midagi öekda selle kohta midagi tarka
ehk keegi teab midagi öekda selle kohta midagi tarka
powered by 2.0 Ohc
mulle jäi see point arusaamatuks, ehk seletad pikemalt?tarmo kirjutas:kui tahad teha lihtsalt madalamaks, kuid kardad põhja löömist originaal amortidega siis selle vastu aitavad spets kummist rõngad vedrude vahele.
imho kui tahta vahetada ainult amorte või ainult vedrusid, siis pigem võiks juba vahetada ainult amorte, võtta koni regullitavad näiteks ja siis saab need edukalt ka tavaliste vedrudega tööle saada. Iseasi kui palju sel mõtet on, sest enamasti soovitakse ju madaldust ka saavutada.
Madaldusvedrud tapavad tavaamordid küllalt kiirelt ära, kuna madaldusvedrudega on amordi nö "tööpiirkond" teine ja tavaamort ei suuda efektiivselt töötada.
Vähemasti nii olen mina asjadest aru saanud, ei pretendeeri 100% kuldsele tõele;)
Kuigi ma ise pole proovinud kompunnida tavaamorte madaldusvedrudega ja ei oska oma kogemustest väita, mida see endaga kaasa tooks ja kuidas juhitavusele mõjuks, ei soovitaks ikka kellelgi seda teha. Pigem koguda natuke kauem raha ja teha asju õigesti.
kummirõngad vahele? siis auto tõuseb kõrgemale ju...madalamaks lastakse nii, et kolmveerand keerdu maha vedrulttarmo kirjutas:no ma sain aru et tom tahab lasta oma autot madalamaks, juhitavuse soove ei olnud mainitud (kehvemaks ei tohiks minna), ja et amort põhja ei lööks ja põhi mööda maad ei lohiseks ebatasasustel siis pannakse kummist rõngad vedru ringide vahele
mina pooldan ka ikka koni amorti madalama vedruga, samas räägitakse et aitab ka tava-amordist :S
powered by 2.0 Ohc
kummirõngad kõrgemaks ei tee, aga olenevalt vedrust tiba jäigemaks ja ei lase vbl alla vajuda-üldiselt tuntakse neid kui vedru lõhkujaid
siis amordil käivad eraldi põhjalöögi kummipuksid!
samas mul oli enne ees koni tava vedruga ja sealt üleminnes madalale vedrule oli päris hea, kallutas vähem
hiljem sai taha ka konid muretsetud ja see tõstis tagumist otsa tiba!
samas hetkel tunnen et tagant võiks ca 2cm kõrgem olla, lihtsalt gonsioris künnad maad kogu aeg kui normaalse kiirusega kulgeda
siis amordil käivad eraldi põhjalöögi kummipuksid!
samas mul oli enne ees koni tava vedruga ja sealt üleminnes madalale vedrule oli päris hea, kallutas vähem
hiljem sai taha ka konid muretsetud ja see tõstis tagumist otsa tiba!
samas hetkel tunnen et tagant võiks ca 2cm kõrgem olla, lihtsalt gonsioris künnad maad kogu aeg kui normaalse kiirusega kulgeda
Dexteri auto tagavedrudel kah need samad kummijullad vahel..ja hetkel nagu ei teaks et vedru pooleks olekstarmo kirjutas:seda ma ei teadnudki et nad lõhuvad, äkki räägid lähemaltxr4 kirjutas:kummirõngad kõrgemaks ei tee, aga olenevalt vedrust tiba jäigemaks ja ei lase vbl alla vajuda-üldiselt tuntakse neid kui vedru lõhkujaid
Dexter kirjutas:Dexteri auto tagavedrudel kah need samad kummijullad vahel..ja hetkel nagu ei teaks et vedru pooleks olekstarmo kirjutas:seda ma ei teadnudki et nad lõhuvad, äkki räägid lähemaltxr4 kirjutas:kummirõngad kõrgemaks ei tee, aga olenevalt vedrust tiba jäigemaks ja ei lase vbl alla vajuda-üldiselt tuntakse neid kui vedru lõhkujaid
nu olen 2 komplekti vedrusi alt ära võtnud kuna nad on katki olnd ja need samad kummijunnid on vahel olnd ja seda kinnitas ka mu mehhaanik et head nad ei ole, eriti käib see vanade vedrude kohta
Kersti, on sul kuskil üle ka seda linti-upitaks ka tsenseeritud veits