Madaldusvedrud vs. amordid

Sillad, rehvid, veljed ja mis muu kõik auto all
don-A
kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 15 Jaan 2008, 00:17
Asukoht: Pärnu

Re: Madaldusvedrud vs. amordid

Postitus Postitas don-A » 18 Mär 2008, 23:46

Arendaks natuke teemat edasi.

Ees seisab vedrude ja amortide vahetus. Kindlasti tahaks midagi sportlikuma. Sai uuritud reguleeritavate konide hinda ja ega just kohe ostma ei torma. Siit ka küsimus milliseid amorte kasutada alternatiivina, eeldades, et paigaldan madaldus vedrud?

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Madaldusvedrud vs. amordid

Postitus Postitas xr4 » 19 Mär 2008, 00:14

don-A kirjutas:Arendaks natuke teemat edasi.

Ees seisab vedrude ja amortide vahetus. Kindlasti tahaks midagi sportlikuma. Sai uuritud reguleeritavate konide hinda ja ega just kohe ostma ei torma. Siit ka küsimus milliseid amorte kasutada alternatiivina, eeldades, et paigaldan madaldus vedrud?
palju konide eest küsiti??

usun kui vaatad tavalisi gaasi amorte siis peaks nagu hea saama!
XR4iPilt

don-A
kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 15 Jaan 2008, 00:17
Asukoht: Pärnu

Re: Madaldusvedrud vs. amordid

Postitus Postitas don-A » 19 Mär 2008, 00:52

Konide ring läheks mulle maksma 7340,-. See siis väikese alega.

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: Madaldusvedrud vs. amordid

Postitus Postitas Jesper » 23 Mär 2008, 04:22

Neid amorditootjaid on ju mustmiljon peale Koni, juba kasvõi Burtonis on mitmeid variante. Ma isiklikult valiks ilmselt AVO omad, http://www.avouk.com/pm/89" onclick="window.open(this.href);return false;

Samas reguleeritavus pole tänavaauto puhul absoluutselt oluline, seega sa ei kaota ka midagi kui võtad lihtsalt head mittereguleeritavad amordid. Pead lihtsalt uurima, kas nad sinu valitud vedru jäikusega kokku sobivad. Noh ja kui veel edasi minna, siis kas on üldse mingit meeletult jäika vedru vaja? Väike madaldus teeb muidugi head, aga tuleks valida selline vedru, mis madaldab, aga väga palju jäigem pole. Ja kui on soov kurviomadusi parandada, siis äkki oleks targem üldse stabikate kallale minna? Ja kas rehvid on värsked, õiges mõõdus ning võimalikult head? Puksid on kõik uued? Silla seaded paigas?

Konid ei ole kindlasti halb valik, aga neil on vastav hind ka ning sama raha eest võib veermikus äkki midagi mõjusamat ära teha. Muidugi läbi kulunud amordid tuleks välja vahetada.

Qubik
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 20 Jaan 2009, 14:38
Asukoht: Kuidas kunagi

Re: Madaldusvedrud vs. amordid

Postitus Postitas Qubik » 27 Jaan 2009, 01:06

Lihtsad tõed enamuses ära räägitud. Aga tahtes säilitada originaalkõrgust ja parandada sõiduomadusi siis loogiline oleks muretseda pisut jäigemad amordid(loomulikult hea ka kui reguleerimisvõimalusega). Ka tihti õliamorid vahetamine gaasiamordi vastu annab tuntava efekti. Samuti ei ole ühestkist vedrust ega amordist juhitavusele kasu kui kõik sildades olevad kummipuksid on samast aastast kui masin syndis.
Oma sierral on all -40mm vedrud ja bilsteini originaalkõrgustega gaasiamordid. Olin enamvähem rahul aga esikummid kulusid liiga kiiresti-esiots libises kurvis läbi. Vahetasin prooviks välja alumise õõtshoova kinnituspuksid polüuretaan pukside vastu ja stabikavarda otstesse tulid uute õõtshoobadega kaasa ka tugevdatud?! kummipuksid. Peale nende paigaldamist hakkas kerge kartauto tunne tekkima-masin kuulas rooli korrektselt. Peale stabikavarda otsa- ja kinnituspukside vahetamist polüuretaanide vastu, olen enamvähem rahul. Täielikud andmed saab siis kui tagaots ka tehtud on ja uus rehviring all.

Aga lihtsaim viis omada normaalset juhitavust on osta kõik!!! kummipuksid nii esi kui tagasilda ja ära vahetada-see toob enamikele sierraomanikele naeratuse näole :wink:
Ainult vaesel on kiire!
Ford Sierra,2.0ohc,83
Chevy Astro,4.3V6, 91
Peugeot 106 rallye, 94

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Madaldusvedrud vs. amordid

Postitus Postitas Henn » 27 Sept 2009, 18:15

mina panin tavalised gaasid ja uued vedrud, mitte mingit madaltust ja püsib nagu magnetiga teel kinni :twisted:

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: Madaldusvedrud vs. amordid

Postitus Postitas Tehnic » 29 Sept 2009, 18:50

keisei racingust sõber ostis coiloverid hind oli 1000.- tk ...saab kõrgust reguleerida vastavalt vajadusele ja pole liiga jäigad ega ka liiga pehmed...paremad igatahes kui orikad :roll:
XR4 2.9i

Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Madaldusvedrud vs. amordid

Postitus Postitas Visible » 29 Sept 2009, 19:10

Palju max. madalduseks keerata saab nendega ?

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Madaldusvedrud vs. amordid

Postitus Postitas Tarmo » 30 Sept 2009, 00:08

Tehnic kirjutas:keisei racingust sõber ostis coiloverid hind oli 1000.- tk ...saab kõrgust reguleerida vastavalt vajadusele ja pole liiga jäigad ega ka liiga pehmed...paremad igatahes kui orikad :roll:
kas sierra omad, ja kas sellist pakkumist veel on või on niisama tühikargamine? kas jäikust kah regullida saab?

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Madaldusvedrud vs. amordid

Postitus Postitas xr4 » 30 Sept 2009, 22:40

Tehnic kirjutas:keisei racingust sõber ostis coiloverid hind oli 1000.- tk ...saab kõrgust reguleerida vastavalt vajadusele ja pole liiga jäigad ega ka liiga pehmed...paremad igatahes kui orikad :roll:

see nagu põhimõtteliselt niisama saadud
XR4iPilt

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: Madaldusvedrud vs. amordid

Postitus Postitas Tehnic » 12 Okt 2009, 21:06

saab regullida ainult vedru, firmaks JOM ja ostetud carshop.ee-st hind oleneb margist...konkreetne hind 4ooo.- kompl. oli vw ventole. :roll:
XR4 2.9i

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Madaldusvedrud vs. amordid

Postitus Postitas Tarmo » 12 Okt 2009, 23:04

uuri mis see komplekt maksab sierrale, sest sierrale üldiselt coilid kallimad kui näiteks bmw vms

Kasutaja avatar
Rain
aktivist
Postitusi: 296
Liitunud: 15 Aug 2008, 21:05
Asukoht: Talna lähedal

Re: Madaldusvedrud vs. amordid

Postitus Postitas Rain » 13 Okt 2009, 01:10

Ma tean ühte madaldusvedru+gaasiamordi komplekti mis jääks sellise coili hinna juures suht kiirelt üle...
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont

kanamuna
kasutaja
Postitusi: 128
Liitunud: 19 Aug 2009, 21:12
Asukoht: Otepää - Valga

Re: Madaldusvedrud vs. amordid

Postitus Postitas kanamuna » 28 Mär 2010, 20:47

Lugesin läbi kõik jutu, aga ise tahaks teada et kuidas autot madalamaks saaks? Tean et poolteist keerdu maha lõigata vedrult ja käib küll. Isa pani kunagi mk3 sierrale vanema tüübi sierra vedrud taha, need nüüd juba ligi 8 aastat kestnud ja tagumine ots ikka kõrge. Tahan aga enda oma madalamaks saada, endal ka mk3, et vb panna kõvemad vedrud aga lõigata rohkem maha, sest roolitäpsust väga taga ei aja esialgu. Tuttav pani ka escordile uued vedrud taha ja iilgelt kõrge sai, lõikas kaks keerdu maha ja nüüd selline mõnus. Aga ühel põllurallikal endal on ka umbes poolteist keerdu ära murdunud lihtsalt, päris madal ees, peale surdes naq ei ütleks et amort läbi.
˙ʇsauuoʞʞsǝʞ ǝǝ˙ɐʇso ıɹnnʇɐıʌɐןʞ uɐʇso ınʞ 'pɹoʞ ǝuɐɯııʌ uo ǝǝs

keevitaja
turist
Postitusi: 23
Liitunud: 02 Mär 2008, 04:13

Re: Madaldusvedrud vs. amordid

Postitus Postitas keevitaja » 28 Mai 2010, 23:55

Tehnic kirjutas:saab regullida ainult vedru, firmaks JOM ja ostetud carshop.ee-st hind oleneb margist...konkreetne hind 4ooo.- kompl. oli vw ventole. :roll:
Ja need vento coilid istuvad sierra alla? kas on vahet ka nende 4x4 ja tavalise sierra alla pookimisel

Vasta