Sierra taga differ.

Sillad, rehvid, veljed ja mis muu kõik auto all
Vasta
venna21
turist
Postitusi: 17
Liitunud: 17 Veebr 2010, 22:50

Sierra taga differ.

Postitus Postitas venna21 » 24 Nov 2010, 12:47

Küsimus kas keegi on sierral taga diffrit keevitanud blokiks.Kas seda saab ka teha kui differ auto küljes.ja kuidas oleks kõige parem keevitada.

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra taga differ.

Postitus Postitas Tehnic » 24 Nov 2010, 21:14

keerad tagant kaane maha ja keevitad metallplaadid sateliitide vahele kinni korralikult ja ongi korras. asfaldi peal kindlasti arvesta rehvide kulumisega ja raske rooliga.
XR4 2.9i

Kasutaja avatar
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: Sierra taga differ.

Postitus Postitas alar64 » 24 Nov 2010, 22:44

Siit leiad igasugu varjante kuidas keevitada.
http://www.google.ee/images?um=1&hl=et& ... 66&bih=552
Esimene pilt on see kus taldrik on veovõlliga kinni keevitatud,nii ära tee :lol:.Keevitad neli tigu või sateeliit(kuda keegi kutsub) kinni ja kõik.vaata et keevitus sodi sisse ei jääks korpusesse.
Talvel on funn,nagu ka suvel aga on ka oht et kui mootori hp üle ei käi siis läheb otse minema :twisted:

eedafer
turist
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Nov 2010, 12:44

Re: Sierra taga differ.

Postitus Postitas eedafer » 25 Nov 2010, 19:01

alar64 kirjutas:Siit leiad igasugu varjante kuidas keevitada.
http://www.google.ee/images?um=1&hl=et& ... 66&bih=552
Esimene pilt on see kus taldrik on veovõlliga kinni keevitatud,nii ära tee :lol:.Keevitad neli tigu või sateeliit(kuda keegi kutsub) kinni ja kõik.vaata et keevitus sodi sisse ei jääks korpusesse.
Talvel on funn,nagu ka suvel aga on ka oht et kui mootori hp üle ei käi siis läheb otse minema :twisted:
Igati õige tähelepanek, eelmine talv keevitasin ka tollasel sirjel satelliidid lihtsalt kinni, igati lahe oli, ka kevadel sai söörikuid visatud väga ässalt :D , kuid jah otse sõidab ta küll koguaeg vaikselt keerates, kui rattad parasjagu ringi ei kaabi! ja mudugi pead arvestama, et sooja ilmaga kuival asfaldil üleliija hullates ei jätku seda difrit kuigi kauaks!

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra taga differ.

Postitus Postitas Tehnic » 15 Dets 2010, 20:44

eedafer kirjutas: ja mudugi pead arvestama, et sooja ilmaga kuival asfaldil üleliija hullates ei jätku seda difrit kuigi kauaks!
huvitav miks ei peaks teda jätkuma...arvatavasti esimesena annavad järgi poolteljed, kui on korralikult kokku keevitatud ei juhtu selle diffriga mitte midagi.
XR4 2.9i

Kasutaja avatar
XcosworthX
fanaatik
Postitusi: 821
Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
Asukoht: põlvamaa

Re: Sierra taga differ.

Postitus Postitas XcosworthX » 16 Dets 2010, 00:19

se vist eriti ei sobi siia,aga lsd on parem ju :mrgreen: ise panin kah endale just lsd taha koos kõige uue krempliga ja minu arust täitsa hea on :P
aga kempiplokk on veitsa karm ju ? :mrgreen:

Kasutaja avatar
Sierrais
kasutaja
Postitusi: 136
Liitunud: 21 Dets 2009, 21:45
Asukoht: saku

Re: Sierra taga differ.

Postitus Postitas Sierrais » 17 Dets 2010, 08:13

keevitatud differ hakkab väikestel kiirustel otse lükkama :roll:
minu arust see sobiks ainult driftiks :lol:
isegi jää peal on keevitatud differ jama kui aeglane rada

Kasutaja avatar
kaups
Moderaator
Postitusi: 1170
Liitunud: 20 Mär 2008, 21:32
Asukoht: nnillaT

Re: Sierra taga differ.

Postitus Postitas kaups » 17 Dets 2010, 14:27

Kõige lihtsam keevita kinni ja proovi ära, siis juba oma arvamus kas jätad alla või ostad uue ja jätad selle keevitatud talveks jne. Kasutatud tavalised difrid suurt ei maksa ka sierra puhul, et katsetamine kuigi kalliks ei lähe. :wink:
0 esiveolist, 8 tagaveolist.

Vasta