1. leht 1-st

XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitatud: 23 Nov 2013, 19:50
Postitas CCVE
Võrdleks tavalist kupee MK1 Sierrat ja samal kerel XR4.
Kas kered on samas mõõtudes? Ehk ainuke vahe siis tavalisel kupeel suur aken taga ja XR4 kaks pisemat?
Või on ka küljed erinevate pikkustega (laiendite sobivus)?

Kas veermikus on XR4 midagi erilisemat võrreldes tavalise MK1'ga?

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitatud: 23 Nov 2013, 19:59
Postitas Tarmo
xr4ja kerel on jah vahe aind küljeklaasis, ja muidugi on all krbil laiendite kinnituseks ühed kohad mida tavalisel pole, taga on suuremad trumlid ja stabilisaatori varras.

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitatud: 23 Nov 2013, 20:30
Postitas CCVE
Kas XR4 tulid ka osad LSD'ga?

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitatud: 23 Nov 2013, 22:34
Postitas Tamm85
CCVE kirjutas:Kas XR4 tulid ka osad LSD'ga?
Tulid, aga mitte kõik

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitatud: 23 Nov 2013, 23:36
Postitas Tarmo
ei ole kuulnud et kellelgi olnud oleks mitte ise pandud, kuid eks lisavarustusena vast ikka sai

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitatud: 29 Nov 2013, 17:25
Postitas CCVE
Tarmo kirjutas:xr4ja kerel on jah vahe aind küljeklaasis, ja muidugi on all krbil laiendite kinnituseks ühed kohad mida tavalisel pole, taga on suuremad trumlid ja stabilisaatori varras.
Ehk siis peale tagumise stabika pole veermiku poolelt miskit mida oleks mõtekas võtta enne auto emexi saatmist? :)

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitatud: 29 Nov 2013, 18:10
Postitas Silver
Trumlid ja klotsid võta maha. Kasutaja Finepix läheb siiamaani vist tagumisi trumleid "uusi" vaja. :D

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitatud: 02 Dets 2013, 17:06
Postitas CCVE
Tarmo kirjutas:xr4ja kerel on jah vahe aind küljeklaasis, ja muidugi on all krbil laiendite kinnituseks ühed kohad mida tavalisel pole, taga on suuremad trumlid ja stabilisaatori varras.
Tagumine stabikas on 10mm jämmune. On see tõesti jämedam kui teised või mõtlesid seda, et teistel tagumist stabikat pole?

Esimene on 26mm. On see tavaline?

Mul enda kupeel millele asjad ümber plaanin tulevikus tõsta roolivõimu pole. Sellel XR4 on. Kui tahan roolivõimu ümber tõsta kas piisab kui võtan ainult roolilati ära või on ka sillatala teistsugune?

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitatud: 02 Dets 2013, 17:20
Postitas Tarmo
teistel pole jah taga stabikat, mul on pandud scorpa oma 18mm, esimene 26mm on tavaline jah, uuematel pillidel 28mm

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitatud: 03 Dets 2013, 22:33
Postitas CCVE
Õhku jääb veel sillatala küsimus. Kas on neil sillatalad samad, vaid roolilati erinevus? Roolilati kinnitused samad?

Selline info laekus veel, et XR4 on ees 260mm pidurid vs tavalise kupee 230mm. Tõsi? Tasub need suuremad pidurid koos supporditega maha kiskuda või pole nii vähe liikuv kaup? Siis ka vaja käändmikud maha võtta kuna supporti kinnitused arvatavasti erinevad võrreldes tavalise kupee omaga?

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitatud: 04 Dets 2013, 01:25
Postitas Jaanus
Sillatalad on samad kõigil tagavedustel.

pidurid upgrade-iks juba selle pärast et on suuremad :D
Sadulad muidugi oleks vast mõistlik remontkomplektiga üle käia ja uued kettad/klotsid paneks ka vast(oleneb vanade seisukorrast)

Käändmikku vahetada ei tohiks vaja olla, erinevus peaks olema just sadulas.

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitatud: 04 Dets 2013, 02:10
Postitas CCVE
Eks kuluosi saab kunagi vahetada kui kusagile nad külge paneb. Hetkel lihtsalt tahaks vajalikuma küljest võtta ja ülejäänud ära viia.

Kui kellegil soov tagavaraks XR4 tagumisi klaase saada siis kuni Reedeni on pakkuda! Tagumised kolmnurgad mustade triipudega ja XR4 sisse kirjutatud.

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitatud: 04 Dets 2013, 08:53
Postitas Tarmo
260 on tava ketaste mõõt, väiksem on mini mõõt :D

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitatud: 04 Dets 2013, 09:16
Postitas Jaanus
no 1,6 on ka mini :D
aga 240 on siis see väiksem

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitatud: 04 Dets 2013, 11:22
Postitas Tarmo
Jaanus kirjutas:no 1,6 on ka mini :D
aga 240 on siis see väiksem
+1 ja +1
240 eelis on 13" veljed