XR4 vs tavaline kupee MK1

Vasta
Kasutaja avatar
CCVE
kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 05 Dets 2012, 18:26

XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitus Postitas CCVE » 23 Nov 2013, 19:50

Võrdleks tavalist kupee MK1 Sierrat ja samal kerel XR4.
Kas kered on samas mõõtudes? Ehk ainuke vahe siis tavalisel kupeel suur aken taga ja XR4 kaks pisemat?
Või on ka küljed erinevate pikkustega (laiendite sobivus)?

Kas veermikus on XR4 midagi erilisemat võrreldes tavalise MK1'ga?

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitus Postitas Tarmo » 23 Nov 2013, 19:59

xr4ja kerel on jah vahe aind küljeklaasis, ja muidugi on all krbil laiendite kinnituseks ühed kohad mida tavalisel pole, taga on suuremad trumlid ja stabilisaatori varras.

Kasutaja avatar
CCVE
kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 05 Dets 2012, 18:26

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitus Postitas CCVE » 23 Nov 2013, 20:30

Kas XR4 tulid ka osad LSD'ga?

Kasutaja avatar
Tamm85
Klubi liige
Postitusi: 838
Liitunud: 28 Sept 2008, 00:30
Asukoht: Tartu/Otepää

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitus Postitas Tamm85 » 23 Nov 2013, 22:34

CCVE kirjutas:Kas XR4 tulid ka osad LSD'ga?
Tulid, aga mitte kõik
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitus Postitas Tarmo » 23 Nov 2013, 23:36

ei ole kuulnud et kellelgi olnud oleks mitte ise pandud, kuid eks lisavarustusena vast ikka sai

Kasutaja avatar
CCVE
kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 05 Dets 2012, 18:26

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitus Postitas CCVE » 29 Nov 2013, 17:25

Tarmo kirjutas:xr4ja kerel on jah vahe aind küljeklaasis, ja muidugi on all krbil laiendite kinnituseks ühed kohad mida tavalisel pole, taga on suuremad trumlid ja stabilisaatori varras.
Ehk siis peale tagumise stabika pole veermiku poolelt miskit mida oleks mõtekas võtta enne auto emexi saatmist? :)

Kasutaja avatar
Silver
aktivist
Postitusi: 362
Liitunud: 13 Juul 2008, 15:30

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitus Postitas Silver » 29 Nov 2013, 18:10

Trumlid ja klotsid võta maha. Kasutaja Finepix läheb siiamaani vist tagumisi trumleid "uusi" vaja. :D
Long live 88kw!

Kasutaja avatar
CCVE
kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 05 Dets 2012, 18:26

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitus Postitas CCVE » 02 Dets 2013, 17:06

Tarmo kirjutas:xr4ja kerel on jah vahe aind küljeklaasis, ja muidugi on all krbil laiendite kinnituseks ühed kohad mida tavalisel pole, taga on suuremad trumlid ja stabilisaatori varras.
Tagumine stabikas on 10mm jämmune. On see tõesti jämedam kui teised või mõtlesid seda, et teistel tagumist stabikat pole?

Esimene on 26mm. On see tavaline?

Mul enda kupeel millele asjad ümber plaanin tulevikus tõsta roolivõimu pole. Sellel XR4 on. Kui tahan roolivõimu ümber tõsta kas piisab kui võtan ainult roolilati ära või on ka sillatala teistsugune?

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitus Postitas Tarmo » 02 Dets 2013, 17:20

teistel pole jah taga stabikat, mul on pandud scorpa oma 18mm, esimene 26mm on tavaline jah, uuematel pillidel 28mm

Kasutaja avatar
CCVE
kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 05 Dets 2012, 18:26

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitus Postitas CCVE » 03 Dets 2013, 22:33

Õhku jääb veel sillatala küsimus. Kas on neil sillatalad samad, vaid roolilati erinevus? Roolilati kinnitused samad?

Selline info laekus veel, et XR4 on ees 260mm pidurid vs tavalise kupee 230mm. Tõsi? Tasub need suuremad pidurid koos supporditega maha kiskuda või pole nii vähe liikuv kaup? Siis ka vaja käändmikud maha võtta kuna supporti kinnitused arvatavasti erinevad võrreldes tavalise kupee omaga?

Jaanus
Klubi liige
Postitusi: 1729
Liitunud: 15 Juul 2007, 14:00
Nimi: Jaanus
Asukoht: Tallinn

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitus Postitas Jaanus » 04 Dets 2013, 01:25

Sillatalad on samad kõigil tagavedustel.

pidurid upgrade-iks juba selle pärast et on suuremad :D
Sadulad muidugi oleks vast mõistlik remontkomplektiga üle käia ja uued kettad/klotsid paneks ka vast(oleneb vanade seisukorrast)

Käändmikku vahetada ei tohiks vaja olla, erinevus peaks olema just sadulas.
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen

Kasutaja avatar
CCVE
kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 05 Dets 2012, 18:26

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitus Postitas CCVE » 04 Dets 2013, 02:10

Eks kuluosi saab kunagi vahetada kui kusagile nad külge paneb. Hetkel lihtsalt tahaks vajalikuma küljest võtta ja ülejäänud ära viia.

Kui kellegil soov tagavaraks XR4 tagumisi klaase saada siis kuni Reedeni on pakkuda! Tagumised kolmnurgad mustade triipudega ja XR4 sisse kirjutatud.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitus Postitas Tarmo » 04 Dets 2013, 08:53

260 on tava ketaste mõõt, väiksem on mini mõõt :D

Jaanus
Klubi liige
Postitusi: 1729
Liitunud: 15 Juul 2007, 14:00
Nimi: Jaanus
Asukoht: Tallinn

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitus Postitas Jaanus » 04 Dets 2013, 09:16

no 1,6 on ka mini :D
aga 240 on siis see väiksem
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: XR4 vs tavaline kupee MK1

Postitus Postitas Tarmo » 04 Dets 2013, 11:22

Jaanus kirjutas:no 1,6 on ka mini :D
aga 240 on siis see väiksem
+1 ja +1
240 eelis on 13" veljed

Vasta