nii palju kui mina treialitega kokku puutun (tööjuures igapäevaselt) siis nemad ütlevad et väga raske on saada piduriketast ideaalselt pakkide vahele, sellest ka su perioodilisus, meil tööjuures igatahes piduriketaste treimisest treialid vaimustuses pole, sest mõlemat poolt ühe vahele panemisega (et paksus jääks sama on raske teostada).
miks peale treimist sirged on? sest sa treid selle klotsi materjali sealt maha
olen enda fordide (sierrade ja mondeoga) sõitnud igasugustes oludes ja no krt ei lähe nad mul kõveraks, küll aga on vahest ette tulnud seda "kõverat ketast" (eriti peale seda kui naine on käinud sõitmas) siis vaja tükk aega piduri kettaid pidurdades lihvida ennem kui jälle heaks saab.
miks just fordil seda juhtub, aga vbl selle pärast et sa ostad juppe ainult fordile, ja juppe ostes ostad kõige odavamaid klotse mis kuulu järgi kõige paremini selle klotsi jälje kettale jätavad. nii palju kui mina olen kuulnud siis kõige odavam ketas ja kvaliteetne klots, ning piduri kettad seisavad sirged.
võimalik et selle lombist läbi pidurdamisega sammuti jahutab selle vedela piduri klotsi sinna ebaühtlaselt peale ja see tõttu hakkavad viskama
piduri sadul on ju ujuv, teda väga ei koti kui ketas on kõver, küll aga viskab pedaal su rooli tagant minema kui ketta paksus on ebaühtlane
leidsin sama lingi millega Jesper kunagi mulle asja selgeks tegi, vbl aitab teidki
http://www.stoptech.com/technical-suppo ... ther-myths
Carroll Smith kirjutas:In fact every case of "warped brake disc" that I have investigated, whether on a racing car or a street car, has turned out to be friction pad material transferred unevenly to the surface of the disc. This uneven deposition results in thickness variation (TV) or run-out due to hot spotting that occurred at elevated temperatures.