Postitus
Postitas Rain » 16 Juun 2009, 10:17
Lahe 2006 aasta teema on üles kaevatud.
Makroflex idee poolest kahe metallpaneeli vahele panduna peaks võtma vägagi jäigaks aga sellega kaasneb meie kliimas see kurb häda, et niiskus läheb/jääb sisse ja neid metallpaneele varsti enam ei ole. Lisaks oht, et kui paneelid teineteise suhtes palju liiguvad, siis makro läheb katki ja arvatavasti hakkab igasugu hääli tegema.
Bituumenmati (nt Nikesound) tööpõhimõte baseerubki massil ja vibratsiooni muutmisel soojuseks. Seeläbi võtab madalsageduslikku müra väga hästi maha.
Ehituslik bituumen mingit erilist efekti anda ei saa. Kui kaalu pole, siis ei toimu ka suurt midagi. Kui kaalu pole siis on tegemist rohkem müraisolatsiooniga ja sama hästi võiks siis juba nt vilti panna. Pole muret ka, et haisema hakkab vmt. Müraisolatsiooni jaoks on veel STP Vibroplast väga hea asi, igasugused naginad jmt võtab maha ja ei kaalu samas suurt midagi. Umbes nii, et 80 lehte STP Vibroplasti 2mm matti kaalub sama palju, kui 4 lehte Nikesoundi.
Nikesound muideks on vägagi efektiivne ja odav. Väga vaikseks saab auto ja tõsine tanki tunne tekib ka. Been there, done that. Ühtlasi kaob mure auto kiirenduse osas.
Kes tahab, see otsib täpsemat infot streetrace foorumist, seda küsimust ja arutelu on seal iga natukese aja tagant olnud.