Uksed

Mees, vaata kus sa istud
2emty
kasutaja
Postitusi: 182
Liitunud: 11 Veebr 2007, 16:18
Asukoht: Läänemaa

Re: Uksed

Postitus Postitas 2emty » 12 Veebr 2008, 21:00

poko kirjutas:Mulle just ford meeldib selle pärast et kui 90 sõidad, tunne oleks nagu 150 mingis autos kus müra pole :lol:
vene autodel on juba 50km/h selline tunne, et kohe tõused lendu või lendab mootor ribadeks :lol:
Maybachis hakkaks vist paha juba, 200km/h: "Me liigume we?"

Tegelikult on sierra suhteliselt vaikne auto ja pole mõtet lisaraskust vedada.

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Re: Uksed

Postitus Postitas kersti » 12 Veebr 2008, 22:45

2emty kirjutas:
poko kirjutas:Mulle just ford meeldib selle pärast et kui 90 sõidad, tunne oleks nagu 150 mingis autos kus müra pole :lol:
vene autodel on juba 50km/h selline tunne, et kohe tõused lendu või lendab mootor ribadeks :lol:
Maybachis hakkaks vist paha juba, 200km/h: "Me liigume we?"

Tegelikult on sierra suhteliselt vaikne auto ja pole mõtet lisaraskust vedada.
Eks see mürasummutus on jah rohkem audiofriikide teema.

Kasutaja avatar
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Re: Uksed

Postitus Postitas GTO » 03 Juun 2009, 01:39

natuke veel kuna teema algataja rääkis midagi magrofleksist siis selle s*taga auto juures midagi teha ei soovita ajutiselt enne üv küljekarpe lappida on tore aga kui kunagi peaksid keevitama siis see jama läheb jube kergelt põlema :evil:

Kasutaja avatar
jaan175
aktivist
Postitusi: 200
Liitunud: 30 Mai 2009, 13:00
Asukoht: pärnumaa

Re: Uksed

Postitus Postitas jaan175 » 04 Juun 2009, 01:13

makro on porno :D
elukutselt eestlane

siim789
kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 22 Jaan 2007, 00:38
Asukoht: Rapla

Re: Uksed

Postitus Postitas siim789 » 15 Juun 2009, 22:24

Ma oma mittefordil kasutasin seda ehitusliku pigimati varianti. Kuna keretööde käigus sai originaal matid keevitamiste ja lõikumistega osaliselt üles sulatatud, siis midagi tuli sinna asemele panna. Igatahes on asi parem kui mitte midagi. Kruusal vastu põhja lendava kivirahe summutab igatahes ära. Kinni jäi ilusti, kuumutasin väikse gaasipõletiga ühe poole pehmeks ja nakkus ilusti kinni. Rull maksis ca 500eek. Sellega on praegu osaliselt üle käidud 2 masinat ja u pool rulli on veel järgi. Kaalu ta kah iseenesest juurde suurt midagi ei anna. Üks pilt siis kah sellest asjast, mis mina paigaldasin omale: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... pid=133090
Ford Taunus mk5 2dr 2,9 cosworth 1981
BMW 530d 3,0 2000
Vaz 2107 2,0 1990

Kasutaja avatar
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: Uksed

Postitus Postitas contact » 15 Juun 2009, 22:34

Kaalu ta kah iseenesest juurde suurt midagi ei anna. Üks pilt siis kah sellest asjast, mis mina paigaldasin omale: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... pid=133090" onclick="window.open(this.href);return false;
amm....mis too täpiline kangas on ?
€-contact

Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Uksed

Postitus Postitas Visible » 15 Juun 2009, 23:15

See täpiline kangas on bituumen matt.

Aga Siim789, räägi kuidas on lood selle matiga suvel ? Osad räägivad, et kui auto kuskil kaua seisnud päikese käes, siis pidi üsna hea pigi lõhna autosse lööma, mis just väga meeldiv pole.

Kasutaja avatar
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: Uksed

Postitus Postitas contact » 15 Juun 2009, 23:52

siis tuleb kastiga kõhnakuuski autosse osta :) ja aknad alla lasta
€-contact

Kasutaja avatar
Rain
aktivist
Postitusi: 296
Liitunud: 15 Aug 2008, 21:05
Asukoht: Talna lähedal

Re: Uksed

Postitus Postitas Rain » 16 Juun 2009, 10:17

Lahe 2006 aasta teema on üles kaevatud.
Makroflex idee poolest kahe metallpaneeli vahele panduna peaks võtma vägagi jäigaks aga sellega kaasneb meie kliimas see kurb häda, et niiskus läheb/jääb sisse ja neid metallpaneele varsti enam ei ole. Lisaks oht, et kui paneelid teineteise suhtes palju liiguvad, siis makro läheb katki ja arvatavasti hakkab igasugu hääli tegema.
Bituumenmati (nt Nikesound) tööpõhimõte baseerubki massil ja vibratsiooni muutmisel soojuseks. Seeläbi võtab madalsageduslikku müra väga hästi maha.
Ehituslik bituumen mingit erilist efekti anda ei saa. Kui kaalu pole, siis ei toimu ka suurt midagi. Kui kaalu pole siis on tegemist rohkem müraisolatsiooniga ja sama hästi võiks siis juba nt vilti panna. Pole muret ka, et haisema hakkab vmt. Müraisolatsiooni jaoks on veel STP Vibroplast väga hea asi, igasugused naginad jmt võtab maha ja ei kaalu samas suurt midagi. Umbes nii, et 80 lehte STP Vibroplasti 2mm matti kaalub sama palju, kui 4 lehte Nikesoundi.
Nikesound muideks on vägagi efektiivne ja odav. Väga vaikseks saab auto ja tõsine tanki tunne tekib ka. Been there, done that. Ühtlasi kaob mure auto kiirenduse osas.
Kes tahab, see otsib täpsemat infot streetrace foorumist, seda küsimust ja arutelu on seal iga natukese aja tagant olnud.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont

siim789
kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 22 Jaan 2007, 00:38
Asukoht: Rapla

Re: Uksed

Postitus Postitas siim789 » 16 Juun 2009, 23:03

Minu meelest see matt küll mingit haisu ei ole ajanud. Muidugi mul on masin peale keretööde tegemist igasugu muude roostetõrjevahendite haisu täis :D Aga iseenesest isegi mati kuumutamisel leeklambiga ei tulnud sealt minu meelest mingit haisu, niiet mida see päike siis ikka suudab teha, kui isegi elustuli ei mõju :D
Ford Taunus mk5 2dr 2,9 cosworth 1981
BMW 530d 3,0 2000
Vaz 2107 2,0 1990

Kasutaja avatar
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Re: Uksed

Postitus Postitas lapik » 24 Juun 2009, 00:14

endalgi scorpa uksed samasuguse juraga üle käidud, nagu Siimulgi. vahe oli üsna märgatav. uks käib palju mõnusama häälega kinni, mitte nagu laudavärav. madalat kuminat tuli muidugi juurde natuke, aga nüüd on kaassõitjatega juba palju lihtsam suhelda. ainukese suure miinusena tooksin välja paigaldamise keerukuse, kuna seda tuleb kuumutada, sest tal ei ole liimi tagaküljel
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!

Kasutaja avatar
Rain
aktivist
Postitusi: 296
Liitunud: 15 Aug 2008, 21:05
Asukoht: Talna lähedal

Re: Uksed

Postitus Postitas Rain » 26 Juun 2009, 23:25

Tegelikult see kuumutamise vajadus pole just eriline miinus.
Nikesound tahab ka kindlasti soojendamist, muidu ei paindu kuhugi.
STP vibroplasti jmt saab panna ilma soojendamiseta kuigi ka seal ei tee see paha.

See on ka tegelikult tavaline, et ega mürast lahti ei saa. Teed ühe koha üle, hakkad mujalt kuulma.
Mul nt viimases otsas oma oopel vectraga tuli müra lõpuks sisse turvavööga (C?) piilaris oleva augu kaudu. Muidu oli masin väga vaikne (ja sigaraske - mingi 5-6 pakki nikesoundi ja palju vilti) aga sealt ikka kostis mingeid krõbinaid pidevalt. :)
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont

Vasta