2.0i ohc mk2 vs 2.0is ohc mk1 mootori elekter

Tuled, juhtmestik, elektroonika
Vasta
Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

2.0i ohc mk2 vs 2.0is ohc mk1 mootori elekter

Postitus Postitas Faric » 04 Dets 2013, 23:53

Et kumba eelistada mk1 puuduvad igasugused kommutaatorid, lambdaandur jne kapotialt, et ühesõnaga suht lihtne see värk, mk2 väheke keerukam kapotialt lambda jne juurde aretatud.
Plaan siis ongi mk1 kerelt võtta mk2 kerele IS mootor, aga kas elektroonikat on mõtet ringi visata või mitte, et lahti saada lambdaandurist nt. Ootan arvamusi

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: 2.0i ohc mk2 vs 2.0is ohc mk1 mootori elekter

Postitus Postitas Henn » 05 Dets 2013, 10:27

IS-il on kommutaator jagaja küljes vist, lambdaanduri jätaks isegi alles(kui on plaanis hakkata näppima, siis oleks kuhu A/F vedada),aju. eeldades, et su mk2 ohc on sissepritse, siis ülejäänud elektroonika peaks olema 1:1 . bensiinipumba soovitan ka ümber visata.

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: 2.0i ohc mk2 vs 2.0is ohc mk1 mootori elekter

Postitus Postitas Faric » 06 Dets 2013, 00:48

Mk2 on ka jh pritse,hetkel näppima pole plaan kohe hakata, mingi mõte on panna mingi bmw tds turbo kergelt lisa puhkuma väikse rõhuga, ja vb ka ökosõitudeks gaasiseade (ise paigaldan ja tean palju teatud vidinad maksavad, palju asju isegi kodus erinevate masinate pealt alles jäänud).

marion96
kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 20 Veebr 2011, 14:00

Re: 2.0i ohc mk2 vs 2.0is ohc mk1 mootori elekter

Postitus Postitas marion96 » 04 Jaan 2014, 16:51

Selle diisli turboga sa küll midagi ei võida, minimaalne oleks vast mingi K24/26 S-audi pealt, sinna juurde veel suuremad pihustid, benapump ja progeajuta ei saa kohe kuidagi. Omast käest teada :mrgreen:

Kasutaja avatar
BlueQ
aktivist
Postitusi: 272
Liitunud: 16 Juul 2011, 17:38
Asukoht: Tartu

Re: 2.0i ohc mk2 vs 2.0is ohc mk1 mootori elekter

Postitus Postitas BlueQ » 04 Jaan 2014, 17:45

Kui plaanis näppima hakkata, siis pole narrowband(originaal) lambdaga mitte midagi teha, prügikasti visata, sest kütuse/õhu vahekorda tollega täpseks ei saa. Kindlasti wideband lambda!
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC

marion96
kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 20 Veebr 2011, 14:00

Re: 2.0i ohc mk2 vs 2.0is ohc mk1 mootori elekter

Postitus Postitas marion96 » 04 Jaan 2014, 23:48

Ei hakand siia tervet listi ette lugema, turboclub foorumis kõik puust ja punaseks tehtud.

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: 2.0i ohc mk2 vs 2.0is ohc mk1 mootori elekter

Postitus Postitas Faric » 05 Jaan 2014, 03:08

Siis tõenäoliselt jääb esialgu stock olekusse. Vähe uuemaid pulikaid külge keerata ja küll ta liigub. Paigaldatav mootor tuleb automaat kasti otsast ja üsna tõenäoliselt ei ole ära peenestatud.

Vasta