Generaatori ülelaadimine (Probleem lahendatud)

Tuled, juhtmestik, elektroonika
Vasta
Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Generaatori ülelaadimine (Probleem lahendatud)

Postitus Postitas Tuninparts » 27 Mai 2018, 22:05

Nii mure siis selline et generaator laeb üle ja mitte lihtsalt üle vaid räigelt üle.
Käivitades selline tunne nagu aku poleks ültse laadinud ja kui masin käib näitab tester 15V - 16V
Kui korra nüüd gaasi anda siis viskab 17V peale ja tühikäigul tiksub juurde

Kui välja suretada ja süüde sisse tagasi panna näitab 11,3V
Kui startserit anda näitab 8,5V - 11V ja kui käima läheb näitab 15V -16V

Vahetatud on salongi juhtmestik.
Vahetatud on mootori juhtmestik.
Proovitud teist Dohc-i aju.
Proovitud on 3 genekat

Sümptomid ei muutu ja teeb ikka sama trikki.

Autol on peal Woofri voolukaabel.
Korra käis mõte läbi et selles on asi aga ei ole sest tümm põhja keerata ja katus värisema panna ei tee genekas sellest suurt numbrit ja kõigutab laadimist maksimaalelt 0,5V

Teine võimalus see et genekas ei sobi ja justnimelt Dohlaka oma.
Nimelt salongi juhtmestik on vanatüübi MK1 ja MK1 üleminek MK2 peale.
See on see kahepistiku juhtmestik millel ei ole mootori juhtmestiku kolmest pistikut.
Oli see salongijuhtmestik 2,0 Pinto IS oma.
Kuna vanatüübi juhtmestikule dohlakat panna ei saa siis ehitasin silla kus kahene pistik läheb kolmeseks ja otse akutaha nagu uuematüübi MK2 90a alates.
Homme proovin Pinto IS genekat ja vahetan rihmaratta et see dohlakale panna.

Kui kellelgi on midagi lisada siis vihjed, kokkupuuted ja nõu teretulnud
Viimati muutis Tuninparts, 28 Mai 2018, 23:34, muudetud 1 kord kokku.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Kasutaja avatar
karelkasper
kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47

Re: Generaatori ülelaadimine

Postitus Postitas karelkasper » 27 Mai 2018, 22:57

Oleks nagu pingerelee või dioodalaldi. Kas neist esimene ei saa peavalu põhjustada? Viimase puhul võiks vist pinge kõikuda sõltuvalt pööretest, pingerelee võib aga niisama vale pinget tekitada. Aju päris kindlasti ei kontrolli laadimist.
Mina panustaks lihtsale pingerelee veale. Kas need teised generaatorid toimisid teiste autode peal?

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Generaatori ülelaadimine

Postitus Postitas Tuninparts » 28 Mai 2018, 09:50

Teine generaator toimis jah teise dohlaka peal.
Nagu enda dohlakale panin peksis segast.

Nii sai genekat proovitud.
Tablett nagu uus, ja genekas ka korralik.
Ikka sama asi alguses 15V siis 16V ja kui gaasi anda jäi 17V peale.

Ainukeseks erinevuseks oli nüüd see et aku isegi laadis endasse voolu.
Suretasin välja ja käivitades näitas 12,3V

Töötamise aeg akult mõõtes näitas 15V
Genekast mõõtes näitas 16,8V

See ei ole enam loogiline ma tean et uut genekat 90€ eest ei ole mul mõtet osta sest see ei muuda midagi.
Mingis kontaktis peab viga olema sest kui 17V peale läheb ja välja suretan siis autovastu minnes saan staatilist.
Kui räiget ülelaadimist ei toimu siis ei saa mingit särtsu.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Generaatori ülelaadimine

Postitus Postitas Tuninparts » 28 Mai 2018, 15:26

Avastasin ühe kummalise asja.
Vb see peabki sierradel nii olema aga küsin igaksjuhuks üle.
Kui käigukasti juhe kapotialt lahti tõmmata siis starter enam taha ei hakka.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: Generaatori ülelaadimine

Postitus Postitas Faric » 28 Mai 2018, 22:45

Nii ta ongi, isegi kui otsad kuskile edasi ühendatud pole, peab ikkagi kastipistik kapotialt ühendatud olema

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Generaatori ülelaadimine

Postitus Postitas Tuninparts » 28 Mai 2018, 22:49

Viga lahendatud.

Suured probleemid tulevad ikka väikestest asjadest nagu öeldakse.
MA EI OSTA ENAM ÜHTEGI HIINA TESTRIT :D

Panin kallima ja korraliku testri järgi ja võrdluseks ka enda hiinaka
Hiinakas näitas 16,5V kuni 17,5 volti
Korralik firmakas näitas 13,3V kuni 13,6V

Õpetuseks siis teistele ka.
Alati proovige ka mõnda teist testrit :)
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

rekkamees
aktivist
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Dets 2013, 12:15

Re: Generaatori ülelaadimine (Probleem lahendatud)

Postitus Postitas rekkamees » 29 Mai 2018, 19:01

Ma mõtlesin siin enne just seda teemat lugedes, et Sa ei nimeta ühtki ülelaadimisega seonduvat sümptomit auto juures. Mul kunagi Ladal oli ülelaadimine, pinge mootori töötades oli kuskil 15V kanti. Siis kõik tuled virvendasid kergelt ja pirnid põlesid kordades kiiremini läbi, kui tavaliselt. Ei osanud siin Sinu teemas sõna võtta, kuna elektriasjades ise suhteliselt tume, aga mõtlesin, et kuidas Sul tuled-viled sellisele ülepingele vastu peavad.
esivedu tähendab tõmbamist

Vasta