3 päeva hiljem panin matsu. polnd harjund nii suure autoga:D...enne kimasin ema Civicuga...sai alati kiiresti pidama....mida ei saand Sierra kohta öelda, siis kui pidurisüsteemis õhk oli
 
 siis kusagil sügisel lasin plokikaane kõveraks, kuna tihend oli niigi kypse omadega ja ma muidugi kukkusin tallama veel...ei märgand et temp hakkas järsku tõusma ja tagant hakkas ilusat piimjat suitsu tulema
 ...sõitsin nii linnast koju u. 22 kilti ja sealt Padisele remonti veel 50 kilti (siis valasin kodus paisupaagi täis ja ködistasin vaikselt töökotta). Selgus, et kaaneke oli kuidagi valetpidi kõver olnd...niiet sealt võeti ikka kobedalt maha seda alumiiniumi ja tyyp ytles, et mul võib detoneerima hakata kuna surveaste oli piisavalt tõusnud. Aga pole siiani midagi häda olnd.
 ...sõitsin nii linnast koju u. 22 kilti ja sealt Padisele remonti veel 50 kilti (siis valasin kodus paisupaagi täis ja ködistasin vaikselt töökotta). Selgus, et kaaneke oli kuidagi valetpidi kõver olnd...niiet sealt võeti ikka kobedalt maha seda alumiiniumi ja tyyp ytles, et mul võib detoneerima hakata kuna surveaste oli piisavalt tõusnud. Aga pole siiani midagi häda olnd.aga talve pidas vastu väga ilusti ja käima läheb ka kiiremini kui ema 2000 aasta Astra
 
 Lisadena on siis katuseluuk, kesklukk, ees istmetel saab seljatoe sees mingit patja regullida...toetab selga paremini, juhi istet saab tõsta ja langetada, roolivõima ka muidugi
 rohkem ei meenu hetkel
  rohkem ei meenu hetkelMis puudutab aga tema tuuningut/heli ja muud kräppi siis on ta suht stock.
ainsana on taga pagassi peal antitiib ja tagaaknal kleeps "SHARK ENERGY DRINK"<--- teen sõbra tootele reklaami
 
 Mootori müra summutab Sony kassetikas koos Sony 10-se CD-BOX-iga +
pagassis tympsub Pioneeri woofer bandpass kastis.
Tulevikus tahax toonklaasi panna, sport sumaja kylge keevitada ja tagumise aknalaua täitsa ymber teha (ilmselt teen klaasplastist) + mõned kõllid veel.
Varsti panen pildid ka siia.

 
 
