Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Nonii.. värske Sierra omanikuna tundsin kohustust siia ka midagi kirjutada =)
Kuna mu igapäeva pill veits liiga ilus ja kallis rajal lõhkumiseks, siis sai omale üks Sierra garaaži veeretatud. Plaan igasugustel kihutamisüritusel sõitu harjutada temaga.
Auto ise 87 aasta 3ukseline Sierra "kupee". Mootor 2,0 karpa 74kw. Tegemist on reaktiivmootoriga, küljepeal on kiri Jet-Set. Nii seest kui väljast on kõik vahva pruun. Luksust lisab katuseluuk ja Mercedes-Benzi kassettmakk. Ussitab üllatavalt vähe, ainult parema ukse alt äär paistab läbi. Teisel uksel ka mäda veits aga pole nii jube. Karbid ja koopad võib normaalseks lugeda.
Pilte esimesest päevast: http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.04/8aprill/" onclick="window.open(this.href);return false;
Esimese asjana sai vahetatud õli, küünlad ja õhufilter. Leia üks erinevus: http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.04/IMGP3527.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Teiseks sai ostetud kerged 14" sepis veljed (4,9kg/tk) ja 185/60 rehvid.
Kui keegi teab kuidas seda masinat odavalt hästi jäigaks saada. Rääkige julgelt. Praegu väga mõnus pehme niisama sõita aga rajal ilmselt päris õudne.
Vedrud, amordid, strutbarid jne.
Kuna mu igapäeva pill veits liiga ilus ja kallis rajal lõhkumiseks, siis sai omale üks Sierra garaaži veeretatud. Plaan igasugustel kihutamisüritusel sõitu harjutada temaga.
Auto ise 87 aasta 3ukseline Sierra "kupee". Mootor 2,0 karpa 74kw. Tegemist on reaktiivmootoriga, küljepeal on kiri Jet-Set. Nii seest kui väljast on kõik vahva pruun. Luksust lisab katuseluuk ja Mercedes-Benzi kassettmakk. Ussitab üllatavalt vähe, ainult parema ukse alt äär paistab läbi. Teisel uksel ka mäda veits aga pole nii jube. Karbid ja koopad võib normaalseks lugeda.
Pilte esimesest päevast: http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.04/8aprill/" onclick="window.open(this.href);return false;
Esimese asjana sai vahetatud õli, küünlad ja õhufilter. Leia üks erinevus: http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.04/IMGP3527.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Teiseks sai ostetud kerged 14" sepis veljed (4,9kg/tk) ja 185/60 rehvid.
Kui keegi teab kuidas seda masinat odavalt hästi jäigaks saada. Rääkige julgelt. Praegu väga mõnus pehme niisama sõita aga rajal ilmselt päris õudne.
Vedrud, amordid, strutbarid jne.
Viimati muutis Sassu, 20 Apr 2010, 00:49, muudetud 1 kord kokku.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
küsi rainilt, tal on sulle kindlasti üks hea soovitus
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
originaalist veits madalamad rehvid
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
Põhi on maast kõrgem kui niimõnelgi linna"maasturil" Sellega peab ka midagi ette võtma. Esimese Suvekarika etapi peab niimoodi läbi ajama, siis vaatab ehk saab paremaks.
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
Jet-Set valmistub ikkagi õhkutõusmiseks.Sassu kirjutas:Põhi on maast kõrgem kui niimõnelgi linna"maasturil"
Kõrgemalt positsioonilt seda ilmselt parem teha.
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
Nii.. Sirts nüüd kindlustatud ja ülevaadatud. Viriseti pasuna mitte töötamise, põhjaall oleva roosteaugu ja pidurite pärast. Pasun tegelt ju töötab aga lihtsalt väga väga vaikselt, pidurid on peale vaadates suht hirmsad, aga töötavad.
Esimese pikem prooviring ka tehtud. Jõudu on ikka vähe võitu ja kurvis kallutab isukalt. Saugal saab huvitav(loe: hirmus) olema =)
Üks taga trummel läks ka sõiduga kuumaks, peab pidureid näppima veits.
Kersti.. see reaktiiv ei tõuse niipea lendu. Pole nii pikka hoovõtu rada olemas
Esimese pikem prooviring ka tehtud. Jõudu on ikka vähe võitu ja kurvis kallutab isukalt. Saugal saab huvitav(loe: hirmus) olema =)
Üks taga trummel läks ka sõiduga kuumaks, peab pidureid näppima veits.
Kersti.. see reaktiiv ei tõuse niipea lendu. Pole nii pikka hoovõtu rada olemas
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
No peale saugat on kindlasti jõudu poole rohkem.
Rotipesad tuleb ikkagi silindritest välja põletada
Rotipesad tuleb ikkagi silindritest välja põletada
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
Rajal käidud ja jõudu ei tulnud kuskilt juurde.. õnneks veel vähemaks ka ei jäänud =)
Enne rajale minekut sai paar päeva paari sõbraga pidurite kallal mässatud.
Ees uued kettad, peaaegu uued klotsid, sadulatele rem.komplekt, uued pidurivoolikud. Taga uued klotsid koos vedrude ja asjadega.
Tegin kiirelt veits ilusamaks ka reedel: väli+sise+mootoripesu, roostekohad kergelt värviga üle lastud (vähemalt kaugel vaadates on vinge) ja uus antenn, et raadiot ka kuuleks.(aga ei kuule ikka)
Üks pilt ka juurde kus Jet-Set meeletut kiirust arendab
Enne rajale minekut sai paar päeva paari sõbraga pidurite kallal mässatud.
Ees uued kettad, peaaegu uued klotsid, sadulatele rem.komplekt, uued pidurivoolikud. Taga uued klotsid koos vedrude ja asjadega.
Tegin kiirelt veits ilusamaks ka reedel: väli+sise+mootoripesu, roostekohad kergelt värviga üle lastud (vähemalt kaugel vaadates on vinge) ja uus antenn, et raadiot ka kuuleks.(aga ei kuule ikka)
Üks pilt ka juurde kus Jet-Set meeletut kiirust arendab
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
Su auto näeb välja parem kui varem, täitsa popp kupee
Aga soovitan jah, näiteks e-bayl silma peal hoida. Sealt saab hea õnne korral täiesti soodsalt madaldusvedrud ja korralikud amordid ja peale seda on juhitavus ikka hoooopis teisest klassist.
Aga soovitan jah, näiteks e-bayl silma peal hoida. Sealt saab hea õnne korral täiesti soodsalt madaldusvedrud ja korralikud amordid ja peale seda on juhitavus ikka hoooopis teisest klassist.
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
Mingi nädal või kaks tagasi sai sigaretisüütaja korda ja uue paisupaagi korgi. Väga uhke värk.
Tegin ka paar katset värskelt soetatud G-Tech'iga.
Parim katse oli veerandmiil 18,64 @ 117kmh ja sajani 13 seki. Mitte just kõige nobedam lennuk siin angaaris
Kui keegi tahab oma Fordikest piinata G-Techiga, siis aitan rõõmuga =)
Täna sai natuke nokitud jälle. Tegin ühe õhuvõtuava juurde tulede vahele. Enne oli seal tünga värk.. kaugel vaadates oli nagu auk aga tegelt oli kinni. =) Ehk puhub natukene rohkem õhku radika peale. Õhuvõtu toru sai ka kõvasti muudetud. Sääl oli mingi põnev klapp, mis reguleeris kas tuleb tiiva seest külma õhku või väljalaske kolle pealt kuuma. Külmkäivitusel ilmselt hea vidin aga kuna see klapp oli kenasti "kuumas asendis" kinni, siis saagisin tuimalt maha selle. Asemele sai mõnus jälle alu vent.toru. Hetkel läks tule ja radika vahele õhku ahmima. Väga jõuline välimus on nüüd asjal Loodetavasti 2vatti rohkem minekut ka külmema õhuga. Midagi plaadi peab veel juurde mõtlema, et hea saaks. See alutoru ise läheb kolle juures väga kiiresti kuumaks.
Lisaks sai väike pasuna tuuning tehtud. Vana tegi väga haledat piuksu. Sai see asendatud Volvo poole suurema pasunaga ja tuututab mis hirmus nüüd =)
natuke pilte ka: http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.06/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegin ka paar katset värskelt soetatud G-Tech'iga.
Parim katse oli veerandmiil 18,64 @ 117kmh ja sajani 13 seki. Mitte just kõige nobedam lennuk siin angaaris
Kui keegi tahab oma Fordikest piinata G-Techiga, siis aitan rõõmuga =)
Täna sai natuke nokitud jälle. Tegin ühe õhuvõtuava juurde tulede vahele. Enne oli seal tünga värk.. kaugel vaadates oli nagu auk aga tegelt oli kinni. =) Ehk puhub natukene rohkem õhku radika peale. Õhuvõtu toru sai ka kõvasti muudetud. Sääl oli mingi põnev klapp, mis reguleeris kas tuleb tiiva seest külma õhku või väljalaske kolle pealt kuuma. Külmkäivitusel ilmselt hea vidin aga kuna see klapp oli kenasti "kuumas asendis" kinni, siis saagisin tuimalt maha selle. Asemele sai mõnus jälle alu vent.toru. Hetkel läks tule ja radika vahele õhku ahmima. Väga jõuline välimus on nüüd asjal Loodetavasti 2vatti rohkem minekut ka külmema õhuga. Midagi plaadi peab veel juurde mõtlema, et hea saaks. See alutoru ise läheb kolle juures väga kiiresti kuumaks.
Lisaks sai väike pasuna tuuning tehtud. Vana tegi väga haledat piuksu. Sai see asendatud Volvo poole suurema pasunaga ja tuututab mis hirmus nüüd =)
natuke pilte ka: http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.06/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
g-techiga ei mõõtnud pärast õhuvõtu ümber tegemist?
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
Ikka tegin.. ootasin kuuma päikesepaistest, et tingimused samad oleks, mis eelimine kord.
Vahe on täitsa märgatav. Kui enne oli 4katse keskmine 18,9 @ 115kmh , siis nüüd 17,8 @ 121kmh. Sada tuleb juba 11,5 sekiga.
Natuke veel midagi teha ja võibolla ei olegi enam koduõue kõige aeglasem auto
Vahe on täitsa märgatav. Kui enne oli 4katse keskmine 18,9 @ 115kmh , siis nüüd 17,8 @ 121kmh. Sada tuleb juba 11,5 sekiga.
Natuke veel midagi teha ja võibolla ei olegi enam koduõue kõige aeglasem auto
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
Nii väike täiendus veel lisaks, metsaalt leitud UPO külmkapi uksest tegime väljalaske peale väikse kuumakaitse. Nüüd on eriti hea.
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.06/IMGP8167.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.06/IMGP8169.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.06/IMGP8167.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2009.06/IMGP8169.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
Veel üks läikiv torujupp kapotiall =)