Ford Sierra 2,9 V6 143kw 89a projekt & 2,0atm 92a TamaR
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Tänavalegaalne kindlalt. Eks aeg näeb. Mingi special ringraja masinat pole mõtet.
Sai täna veidi aega leitud ja garaazi tõmmatud auto.
Sierra juhtmestik, kõik peale selle mis mootorioma oli see sai ära võetud küljest kuna sellel enivei mõtet polnud. Peale sai pandud Scorpio kapotialune juhtmestik + see mis kapotialt kõrvalistujajuurde jooksis koos ajuga ja kaitsmekastiga. Eemaldasin ainult üleliigsed asjad (konditsioneerivärgi kuna torud enivei olid läbi mädanend, ning abs süsteemi asjad ja veel mõttetut nänni).
Ühesõnaga sädet ei ole. Arvatavasti peab veel kõvasti leiutama. Arvan, et Scorpa kaitsmekastis pole voolugi sees selline kahtlane tunne.
Sai täna veidi aega leitud ja garaazi tõmmatud auto.
Sierra juhtmestik, kõik peale selle mis mootorioma oli see sai ära võetud küljest kuna sellel enivei mõtet polnud. Peale sai pandud Scorpio kapotialune juhtmestik + see mis kapotialt kõrvalistujajuurde jooksis koos ajuga ja kaitsmekastiga. Eemaldasin ainult üleliigsed asjad (konditsioneerivärgi kuna torud enivei olid läbi mädanend, ning abs süsteemi asjad ja veel mõttetut nänni).
Ühesõnaga sädet ei ole. Arvatavasti peab veel kõvasti leiutama. Arvan, et Scorpa kaitsmekastis pole voolugi sees selline kahtlane tunne.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
immo ei sega?
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Antud isendil ei tohiks immot üldse ollagi. Tavaliselt kui immo on võtmesees mingi vidin aga sellel täiesti tavaline võti oli.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Kus edeneb siis
Tamaril naistega ja alkoga pidevalt tegemist,ei saa ju vaba aega nii

Tamaril naistega ja alkoga pidevalt tegemist,ei saa ju vaba aega nii

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Miskipärast minu postitus siit kadus kunagi...
Kuna 5p nädalas tartus viibin ja nädalavahestel on palju muidu asju teha siis ei ole jõudnud tegeleda Sierraga.
Mingiaeg saan uued veljed valmis. 17´´ valged tulemas.
Kuna 5p nädalas tartus viibin ja nädalavahestel on palju muidu asju teha siis ei ole jõudnud tegeleda Sierraga.
Mingiaeg saan uued veljed valmis. 17´´ valged tulemas.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
see postitus oli vahetult ennem seda tehtud kui server saba andis, nagu ka mitmed muud viimased postitused ei olnud see veel backupis salvestatud
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Veljed värvitud. Lumivalged siis.
Taha 215 laius küll mätsib. Aga ette vist alla 205 ei lähe kuidagi ? Kõrgus 45.
Taha 215 laius küll mätsib. Aga ette vist alla 205 ei lähe kuidagi ? Kõrgus 45.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
205 vähemalt tallinnas on suht killer sõita. Hullult otsib vagudes teed.
sierra mk I 5d
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Jah. Mida kitsam seda parem. Samas 205 oleks ka vähim mis nendele velgedele panna saaks. Ideaalis veel laiem. Roolivõimu muidugi ei ole ega tule. Aga sellepärast ei põe üldse.
Eks ta nagunii rohkem iluasi tuleb.
Eks ta nagunii rohkem iluasi tuleb.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
kui ulme laiad need veljed on siis et alla 205 peale ei saa panna
ma panin ju 195/55 8,5" veljele. natuke stretch jäi

ma panin ju 195/55 8,5" veljele. natuke stretch jäi

'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Taga 225-45R17
Ees 215-40R17
Kuskile vastu ei käi miskit. Ok pööramisel käivad esimesed kindlalt vastu logarit aga see pole eriti tähtis.
Esimene stabikas lahti, muidu nii ees ratas ei ole.
Keskkapslid ka sebima kuskilt.

Meenutus...





Eks kevadel läikima hõõruda näeb kenam välja...
Ees 215-40R17
Kuskile vastu ei käi miskit. Ok pööramisel käivad esimesed kindlalt vastu logarit aga see pole eriti tähtis.
Esimene stabikas lahti, muidu nii ees ratas ei ole.
Keskkapslid ka sebima kuskilt.

Meenutus...






Eks kevadel läikima hõõruda näeb kenam välja...
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Velg on küll päris ülbe,
iseasi, kas nii sõita ka kannatab. Pulbervärviga värvitud?

Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Keskkapsleid peab veel leiutama midagi... Fordi originaalid jäi väikeseks
Ei ole pulbriga. Alguses mõtlesin et liivaprits + pulber ning siin üks foorumlane lubas odavalt teha aga jäi kuidagi vaikseks asi ära.
Ja nagu velgi uurides selgus siis üks velg keevitatud ja vajas imekerget viimistlust pahtliga äärest. Seega poleks saanud seda pulbriga värvida. Veljed ise kõik sirged ja pingist läbilastud. Eeltööd ja värgid sain teha koolis ja tundide ajast. Ainult värvid pidin ise ostma. Seega üli positiivne lüke oli see.
Tavaline krunt 4,8euri läks 1L ja värvi ostsin 20euri 1L värvi +0,5L kinnitit, tegemist tavalise akrüüliga (akrüül pidavat velgedele vastupidavam olema kui lakiga värv).
Aga ma arvan, et sõidumugavus kannatab mõnusalt nende ratastega. All olid 165-80R13 ehk siis sõidu mõttes ülimugavad. Aga välimus on põhiline. Eks see auto olegi rohkem selline iluasi... Niisama sõitmiseks on mul kole Ford olemas.

Ei ole pulbriga. Alguses mõtlesin et liivaprits + pulber ning siin üks foorumlane lubas odavalt teha aga jäi kuidagi vaikseks asi ära.
Ja nagu velgi uurides selgus siis üks velg keevitatud ja vajas imekerget viimistlust pahtliga äärest. Seega poleks saanud seda pulbriga värvida. Veljed ise kõik sirged ja pingist läbilastud. Eeltööd ja värgid sain teha koolis ja tundide ajast. Ainult värvid pidin ise ostma. Seega üli positiivne lüke oli see.
Tavaline krunt 4,8euri läks 1L ja värvi ostsin 20euri 1L värvi +0,5L kinnitit, tegemist tavalise akrüüliga (akrüül pidavat velgedele vastupidavam olema kui lakiga värv).
Aga ma arvan, et sõidumugavus kannatab mõnusalt nende ratastega. All olid 165-80R13 ehk siis sõidu mõttes ülimugavad. Aga välimus on põhiline. Eks see auto olegi rohkem selline iluasi... Niisama sõitmiseks on mul kole Ford olemas.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
hästi öeldudtamar kirjutas: Niisama sõitmiseks on mul kole Ford olemas.

17 on tegelt hea aga auklikel teedel on kehv ja närvi ajab kui iga kevad vaja sirgeks teha jälle
