Sierra '88 2.0 - rinu
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Tagaistujatele sai ka raadio kuuldavaks tehtud.
Üks originaal kõll oli ka seal taga alles aga too oli väga räbal ja lendas suure kaarega prügihunnikusse.
Paari päeva pärast siis suurem ehitamine ees: tagumised pidurid ja termostaat vahetada. Sumpsi ka veidi kohendada ja ongi augustikuuseks ülevaatuseks valmis.
Tahtsin see suvi keretöid ka teha aga rahad on kõik kinni, vist lükkub see töö edasi järgmisele suvele. Talvel teha ei saa, siis on vaja sõita.
Üks originaal kõll oli ka seal taga alles aga too oli väga räbal ja lendas suure kaarega prügihunnikusse.
Paari päeva pärast siis suurem ehitamine ees: tagumised pidurid ja termostaat vahetada. Sumpsi ka veidi kohendada ja ongi augustikuuseks ülevaatuseks valmis.
Tahtsin see suvi keretöid ka teha aga rahad on kõik kinni, vist lükkub see töö edasi järgmisele suvele. Talvel teha ei saa, siis on vaja sõita.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Pidurite vahetusel ilmnes, et käsipiduri tross on täiesti lootusetult kinni. Pidurite vahetamiseks sai ta isegi ühest kohast läbi lõiguatud, muidu ei saanud sadulaid vahetada. Isegi nii palju kokku ei õnnestunud panna, et sõita saaks, silinder ei taha sissepoole minna ja eritehnika selleks sõitis minema peale ühe poole valmis saamist.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Mõni päev siis ilma kässari trossita sõitnud.
Termostaati vahetades tekkis selline jama, et tihend ei tee oma tööd ja jahutus jookseb lihtsalt maha. Ei oskagi midagi ette võtta sellega, kas ise uue tihendi meisterdama või proovida uus tihend leida. Komplektis oli uus tihend olemas ja see vahele läks ka aga lihtsalt ei pea...
E: Termostaadi korpus sai siis puruks keeratud. Lisaks sellele oli vana termostaat paigaldatud valepidi...
Termostaati vahetades tekkis selline jama, et tihend ei tee oma tööd ja jahutus jookseb lihtsalt maha. Ei oskagi midagi ette võtta sellega, kas ise uue tihendi meisterdama või proovida uus tihend leida. Komplektis oli uus tihend olemas ja see vahele läks ka aga lihtsalt ei pea...
E: Termostaadi korpus sai siis puruks keeratud. Lisaks sellele oli vana termostaat paigaldatud valepidi...
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Teine kasutatud termostaadi korpus sai siis täpselt samamoodi puruks keeratud. Õrnalt kinni keerates vett ei pidanud ja peale keerates läks nagu ei midagi. Käte vahel oleks vist ka jaksanud katki murda.
Üritan uue leida, äkki see ei lähe kohe katki.
Mis pidi vesi käib seal? Mootorist termostaadi poole või teistpidi?
E: Uue originaalosa hind on 44,83€. Natuke karm... Otsin veel.
Üritan uue leida, äkki see ei lähe kohe katki.
Mis pidi vesi käib seal? Mootorist termostaadi poole või teistpidi?
E: Uue originaalosa hind on 44,83€. Natuke karm... Otsin veel.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Miku termostaadi korpus on küljes, isetehtud tihendi ja sellisteks töödeks mõeldud hermeetikuga. Kuivab 24h, homme on sõita vaja nii et peab nüüd pidama. Seekord nii palju peale ei keeranud, et katki läheks, loodetavasti siiski piisavalt.
Uus käsipiduri tross on paigaldatud ja tundub, et töötab hästi. Pingutamist tahaks vist veel aga pinguti käik saab kohe otsa, ei saagi rohkem pingutada, kässar tuleb täitsa üles välja.
Saaks veel summuti ka korda siis võiks ülevaatusel ära käia, äkki ikka lasevad läbi logisevate sildadega. Heitgaaside pärast põen ka veitsa. Summutil on täies ulatuses miskit traadituuningut tehtud, augu peale on traadiga lapp pandud, kinnitused traadiga üle tõmmatud jne... Üks kinnitus on vist puudu kah, summuti küljes on kinnituskoht aga kerel vastust ei leidnud.
Kõige lõpuks kulus tungraual keere nii ära, et sellega pole enam peale vanarauda viimise midagi teha. Teise auto omaga sai sierra ratastele tagasi. Tõstuk oleks õigem aga garaažis pole voolugi sees.
Uus käsipiduri tross on paigaldatud ja tundub, et töötab hästi. Pingutamist tahaks vist veel aga pinguti käik saab kohe otsa, ei saagi rohkem pingutada, kässar tuleb täitsa üles välja.
Saaks veel summuti ka korda siis võiks ülevaatusel ära käia, äkki ikka lasevad läbi logisevate sildadega. Heitgaaside pärast põen ka veitsa. Summutil on täies ulatuses miskit traadituuningut tehtud, augu peale on traadiga lapp pandud, kinnitused traadiga üle tõmmatud jne... Üks kinnitus on vist puudu kah, summuti küljes on kinnituskoht aga kerel vastust ei leidnud.
Kõige lõpuks kulus tungraual keere nii ära, et sellega pole enam peale vanarauda viimise midagi teha. Teise auto omaga sai sierra ratastele tagasi. Tõstuk oleks õigem aga garaažis pole voolugi sees.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
misasi sul 24h kuivab? Mis hermeetik see selline on?
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Sõber tõi mingit punast möga, väikses tuubis oli. Paki peal oli kirjas, et väljalaskesüsteemide ja termostaatide jms jaoks on ta mõeldud. Peale peale kandmist 10 min oodata ja siis kõik kokku panna alles, vähemalt ööpäeva tahab kuivada. Täpse brändi võin õhtul sõbralt järgi küsida, väidetavalt Erimellist sai selle.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Huvitav, ma pole kohanud sellist, mis tahab ööpäeva oodata enne kui sõita saab.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Mul oli miskit ahjude ja pliitide jaoks mõeldud hermeetikut kah, see tahtis üldse 72 tundi kuivada aga seda ei hakanud sinna panema.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Jahutust ei leki.
Kässar veelkord pingutatud, hoiab autot paigal ja tuleb maha kui vaja. Enneolematu ja harjumatu luksus mu jaoks.
Vist ei kuumene üle enam.
Kindalaekal on luuk ees, ümbert on plastik küll teist värvi pandud aga vähemalt luuk sai ilusti sobituma sunnitud.
Kapotti saan normaalselt avada, ei peagi enam trossi otsa otsima, et sellest sikutada.
Nupukesed rooli kõrval said korralikema vastu välja vahetatud.
Juhipoolne suunatuli on peaaegu uus.
Esistange on õiges asendis lõpuks.
Vaja on summuti remonti.
Vaja on sobivat tungrauda. Teati rääkida, et sierra originaal mulle ei sobigi. Tänud modele/adminile kes mu ostuteema õigesse kohta liigutas.
Tahtsin paigaldada ka teise kellade ploki aga tollele käib teistsugune pistik taha kui mu oma. Mu omal on 6 kontakti, keskel kaks tühja auku ja pistiku kinnituse asjad, veel 6 kontakti. Uuele käib taha pistik kus on 12 kontakti kõik järjest. Kui oma pistikut lõhun veidi ja keskmise osa ära kaotan kas siis võin enda pistiku uuele taha pista? Ei ole veel julenud sellega eksperimenteerima hakata. Selle töö eesmärk oleks tahhokas õigesse kohta saada.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Pikalt koha peal käies kuumeneb ikkagi üle. Radikas läheb minu käetunnetuse järgi ühtlaselt tuliseks. Aeg mootori remondiks?
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Ventikas käib ikka, kui üle kuumeneb?
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Ventikas käib kogu aeg.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
tõenäoliselt on sul vändalt otse pidevalt ringikäiv termosiduriga ventikas, millel on sidur läbi lihtsalt ja seega ei jahuta.
Viska see jama sealt pealt minema ja osta mõne foorumikaaslasekäest korralik elektriline ventikas, see vähemalt jahutab
Kui veel kaua keeta kavatsed seda mootorit, siis varsti saad tõesti remonti tegema hakata
Viska see jama sealt pealt minema ja osta mõne foorumikaaslasekäest korralik elektriline ventikas, see vähemalt jahutab
Kui veel kaua keeta kavatsed seda mootorit, siis varsti saad tõesti remonti tegema hakata
Autoremont ja varuosad pärnus.
58171849 - Janar
58171849 - Janar