Võib veel juhtuda et jääb ikkagi lehtvedrud ja nt. volli tagasild... Suure soojani on õnneks aega veel...
Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Re: Ford P100 1.8TD
Ei tea. Kui sierra ja scorpio silla kinnitused samad peaks olema siis ehk saab kunagi proovida. Kuid ennem vaja sierragi sild alla saada, mis pole üldsegi lihtne 
Võib veel juhtuda et jääb ikkagi lehtvedrud ja nt. volli tagasild... Suure soojani on õnneks aega veel...
Võib veel juhtuda et jääb ikkagi lehtvedrud ja nt. volli tagasild... Suure soojani on õnneks aega veel...
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 1.8TD
kinnitused peaks samad olema, sest nagu ma kuulnud olen on ainult õõtsad pikemad ja noh diffrist välja ulatuvad flantsid olid vist kah paksemad
Re: Ford P100 1.8TD
Kevad käes, auto veereb. Siiani veetud mõned koormad killustikku, vanarauda ja muud mudra.

Kas ma kõik oma vajalikud veod tehtud saan hakkab kahtlaseks muutuma, sest tagasild teeb ikka koledat häält juba
Linna auklikel tänavatel P100-ga sõita on nagu maasturiga - tänavaaukudest ta lihtsalt välja ei tee.
Miskipärast on paar korda üritatud mulle eessõitvast autost selgeks teha et mul miskit katusele on unustatud -ilmselt mõtlevad nad tagumist töötuld
Kas ma kõik oma vajalikud veod tehtud saan hakkab kahtlaseks muutuma, sest tagasild teeb ikka koledat häält juba
Linna auklikel tänavatel P100-ga sõita on nagu maasturiga - tänavaaukudest ta lihtsalt välja ei tee.
Miskipärast on paar korda üritatud mulle eessõitvast autost selgeks teha et mul miskit katusele on unustatud -ilmselt mõtlevad nad tagumist töötuld
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 1.8TD
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 1.8TD
tule kah järgmine neljapäev autot näitama
Re: Ford P100 1.8TD
Nädalavahetusel sai käidud Põhja Eestis õel külas ja ühendatud meeldiv kasulikuga.

Tegu on Bronco II tagasillaga. Rattad on ka Bronco omad kuid need alla ei lähe - liiga täpselt mahuvad koopasse
Natuke puhastasin roostest teist ja lõikasin maha vedrukandurid, need tuleb teise kohta keevitada. Kardaani flants muidugi ei sobi - seda tuleb hakata leiutama( ülihea oleks kui originaal või vähemalt sierra flants istuks Bronco nuutide otsa...)

Suuremosa silla pukse on muidugi nii kinni et pole lootustki neid tervelt kätte saada.
Harutamise lihtsustamiseks sai eile siis kast ka maha võetud.
viimane pilt kastiga:

ja nüüd juba ilma kastita

Kastil paar üllatust tuli altpoolt aga midagi ülihullu pole õnneks. Palju on roostetamisest päästnud lekkiv kütusepaak
Raam iseenesest kah OK, kust uued puksid saan seda ei tea veel.


Tegu on Bronco II tagasillaga. Rattad on ka Bronco omad kuid need alla ei lähe - liiga täpselt mahuvad koopasse
Natuke puhastasin roostest teist ja lõikasin maha vedrukandurid, need tuleb teise kohta keevitada. Kardaani flants muidugi ei sobi - seda tuleb hakata leiutama( ülihea oleks kui originaal või vähemalt sierra flants istuks Bronco nuutide otsa...)
Suuremosa silla pukse on muidugi nii kinni et pole lootustki neid tervelt kätte saada.
Harutamise lihtsustamiseks sai eile siis kast ka maha võetud.
viimane pilt kastiga:
ja nüüd juba ilma kastita
Kastil paar üllatust tuli altpoolt aga midagi ülihullu pole õnneks. Palju on roostetamisest päästnud lekkiv kütusepaak
Viimati muutis martinjev, 18 Sept 2014, 11:55, muudetud 1 kord kokku.
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 1.8TD
lase roobil treida flantsid
Re: Ford P100 1.8TD
Bronco sild enamvähem paigas. Vaja veel pikemad U-poldid, amordid ja käsipidur paika sättida.

Kardaani panin pinioni flantsi külge Exploreri flantsiga, mis läks bolt-on. Sierra kardaani hark on väiksem, sellepärast ei läinud punnid nii sügavale kui enne olid, eks näis kas jääb pidama. kui ei jää siis keevitan klambrid peale. Garaasis ajasin 100 sipidokale ja igatahes välja ei tulnud.

Kardaani panin pinioni flantsi külge Exploreri flantsiga, mis läks bolt-on. Sierra kardaani hark on väiksem, sellepärast ei läinud punnid nii sügavale kui enne olid, eks näis kas jääb pidama. kui ei jää siis keevitan klambrid peale. Garaasis ajasin 100 sipidokale ja igatahes välja ei tulnud.
Re: Ford P100 1.8TD
keevita lihtsalt täpid peale ega paljudel on originaalis ka nö keevitatud. Päris kinni lasta ei saa neid.
Re: Ford P100 1.8TD
Tia kas otse kupu peale keevitamine määret ära ei kõrveta...
Re: Ford P100 1.8TD
natuke kindlasti aga ei pea ju keema laskma. Väike täpp ja lased jahtuda. Tehakse paljude ristidega samamoodi ja sõidavad siiani. Kui väga tuliseks lased siis jah keedab määrde ära. Usun et punktist-paarist piisab et asi laiali ei läheks. Ringi pole mõtet peale keevitada 
Võib ka lihtsalt kärnid peale lüüa ja peaks ka ok olema. Silma järgi lihtsalt tundub, et kärni jaoks nats liialt väljas nedd kausid sul.
Võib ka lihtsalt kärnid peale lüüa ja peaks ka ok olema. Silma järgi lihtsalt tundub, et kärni jaoks nats liialt väljas nedd kausid sul.
Re: Ford P100 1.8TD
uus tagasild paigas koos bronco 235/75 rehvidega

Ülekanne on nüüd niipalju kiirem et 5. käiguga kipub nõrgaks jääma. Loodan et väiksemad rattad pisut parandavad asja.
Ülekanne on nüüd niipalju kiirem et 5. käiguga kipub nõrgaks jääma. Loodan et väiksemad rattad pisut parandavad asja.
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 1.8TD
mitu tolli see tagumine velg on ja mis originaal rehvi mõõdud on?
edit: sul vana rehv ju olemas, tõmba peale kui toll sama
edit: sul vana rehv ju olemas, tõmba peale kui toll sama
Re: Ford P100 1.8TD
Originaal rehv on 185R14, praegusele veljele läheb kas 205/60 või kui õnnestub saada siis 205/65 R15.
Re: Ford P100 1.8TD
Sai lõpuks auto laiali harutatud.

Mootor maha

Põhjal roostekohti leiab ikka. Istmete kinnituskoht on roostelembene, ka doonoril on sama koht läbi.

mõned kohad välja lõigatud

Mõni küsimus ka:
Millega plekid seest üle käia enne kui keevitan?
Kust saada ja mis täpsemalt on see "pigi" vms millega soomlased põhja möklavad? Sigahästi tundub see rooste eest kaitsma.
Mootor maha
Põhjal roostekohti leiab ikka. Istmete kinnituskoht on roostelembene, ka doonoril on sama koht läbi.
mõned kohad välja lõigatud
Mõni küsimus ka:
Millega plekid seest üle käia enne kui keevitan?
Kust saada ja mis täpsemalt on see "pigi" vms millega soomlased põhja möklavad? Sigahästi tundub see rooste eest kaitsma.