Ford Sierra Coupe 2.0 -84
-
karvaendel
- kasutaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 27 Nov 2006, 23:41
- Asukoht: Pärnu
Mul on 3 ukseline 85 aasta 2,0 pritsung ja ma võin seda taevani kiita
6 aasta jooksul pole taga kordagi tee äärde jäänud ja remontimist on olnud minimaalselt. Viimane suurem ettevõtmine oli klapisääre tihendite vahetus, ise tegin ja maksma läks see mingi 110 eek vist oli
Korra on siduri tross ka läinud ja starteri tõmberelee või mis iganes see oli. Ja igast rihmade vahetus on ka ise tehtav, nii et ma olen ikka ilgelt rahul. Ainus häda on see et kere kipub mädanema.
natuke
natuke vaidleks vastu, 1,6 ja 2,0 erinevustes. On t6esti olemas lyhikesek2igulist ( lyhikese kolvik2iguga ) 1,6 mootorit, kui ka pikemaga. Pikem on sisuliselt sama v2ntv6lliga, mis 2,0. 2,0 kolvik2ik on 76,95. 1,6 on erinevatel andmetel sama v siis 76,45 kolvik2ik. Viimane arv ilmus isiklikult alles siis v2lja, kui lasin 1,6 v2nta lihvida. V2ntv6llide pikkused, raamsaalede asukohad, laiused jne on k6ik yksyhele. 1,6 ja 2,0 erinevus on ainult kolvil2bim66dus, v2iksemas p6lemiskambris ning vb veel m6ni pisem asi (suurema massiga hooratas, teine karburaator jms), aga muidu on pinto ikka pinto.
PS! sry kui m6ne sajandikuga kuskil eksin
PS! sry kui m6ne sajandikuga kuskil eksin
imelik
kuda see kinnituskoht sul katki on, see on ju lihtsalt pesa, kuhu tross sisse l2heb???
Vahest ei t88ta sul automaatne trossipingutus mehhanism pedaalikyljes, vajuta pedaal p6hja, siis peaks ise trossi 2ra pingutama. Ise loobusin sellest pingutusmehhanismist, kuna suht pointless.
Vahest ei t88ta sul automaatne trossipingutus mehhanism pedaalikyljes, vajuta pedaal p6hja, siis peaks ise trossi 2ra pingutama. Ise loobusin sellest pingutusmehhanismist, kuna suht pointless.
Niisiis praeguseks on tehtud:
*Uus siduriketas+siduritross+regulaator
*Katkise 4jase käigukasti asemele töötav viiene
*Tilkuv radikas terve vastu vahetatud
*Etemad rehvid + sirgemad veljed + tasakaalustamine
*Uus jahutusvedelik, käigukasti õli
*Raadio
Sõidab täitsa hästi, kuid käigukangis imelik vibra sees vahepeal.. vb see normaalne
Mootori poolest nö paugupill, käivitub hästi ja käib ka hästi.. ei suitse ega värise.. minek on üllatavalt hea sellise vanuse ja nii väikese kubatuuri kohta.
Kuu lõpus ees vormistamine ja ülevaatus, kui need edukad, siis tõenäoliselt jätan selle auto pikemalt alles.. ja sel juhul tuleks veel:
*Korralikud ühesugused veljed koos korralike ühesuguste rehvidega muretseda
*Väline iluravi
*Salongi iluravi (armatuur tuleks terve täiega ära vahetada ja istmetele mingid korralikud katted)
ja muud nagu polegi... rooste erilist kurja pole teinud, summuti nagu uus, sillad korralikud, kõik tuled-viled toimivad.
Ahjaa... tegelikult kuluks korralikud lisatuled ära, kuna need originaalid ei näita pimedas vaatamata korralikele reflektoritele ja ´klaasidele mitte kui midagi.
On keegi muidu sellise armatuuri vahetanud, kas on suur ettevõtmine?
Paar tänast pilti ka, vähe udused, kuna vihma sadas.


*Uus siduriketas+siduritross+regulaator
*Katkise 4jase käigukasti asemele töötav viiene
*Tilkuv radikas terve vastu vahetatud
*Etemad rehvid + sirgemad veljed + tasakaalustamine
*Uus jahutusvedelik, käigukasti õli
*Raadio
Sõidab täitsa hästi, kuid käigukangis imelik vibra sees vahepeal.. vb see normaalne
Kuu lõpus ees vormistamine ja ülevaatus, kui need edukad, siis tõenäoliselt jätan selle auto pikemalt alles.. ja sel juhul tuleks veel:
*Korralikud ühesugused veljed koos korralike ühesuguste rehvidega muretseda
*Väline iluravi
*Salongi iluravi (armatuur tuleks terve täiega ära vahetada ja istmetele mingid korralikud katted)
ja muud nagu polegi... rooste erilist kurja pole teinud, summuti nagu uus, sillad korralikud, kõik tuled-viled toimivad.
Ahjaa... tegelikult kuluks korralikud lisatuled ära, kuna need originaalid ei näita pimedas vaatamata korralikele reflektoritele ja ´klaasidele mitte kui midagi.
On keegi muidu sellise armatuuri vahetanud, kas on suur ettevõtmine?
Paar tänast pilti ka, vähe udused, kuna vihma sadas.


Found-On-Road-Dead 
Täna juhtus see, et ühel hetkel hakkas pidurivedeliku märgulamp armatuuris põlema ja pedaal võttis alles põhjast. Peale lammutamist selgus, et ühe tagaratta laager oli täitsa ribadeks sees, seetõttu kõik see värk seal logises ja oli ühe piduriklotsi paigast loksutanud, nii et pidurisüsteemi kolb silindrist välja tuli ja õli ka välja lasi.
Üks esiamordi tugilaager hakkab ka saba andma vististi. Arvestades, et auto iga päev üsna palju liikvel on ja suure osa ajast kehvadel kruusateedel, siis on niigi hästi kestnud.. hetkel siis remondis.
Üks mitte kõige värskem pilt ka... praegu ees rida halogeene lisatud, kuna öösel originaaltuledega üsna kehva sõita.

Üks esiamordi tugilaager hakkab ka saba andma vististi. Arvestades, et auto iga päev üsna palju liikvel on ja suure osa ajast kehvadel kruusateedel, siis on niigi hästi kestnud.. hetkel siis remondis.
Üks mitte kõige värskem pilt ka... praegu ees rida halogeene lisatud, kuna öösel originaaltuledega üsna kehva sõita.

Found-On-Road-Dead 