
absi pump hoiab ilusti surve üleval ja siis pole vaja niipalju pedaali litsuda
kui tavalise pidurivõimendiga sierras oli pedaal selline pehme ja rõve, siis abs pumbaga oli nagu korralikul autol jäik ja konkreetne

 
  
 
 
  
 
 
  
 
mul on teine sierra ka ehk siis mk1, kui selle kunagi ostsin 98a siis ostes tegi sellel ka ikka väga jubedat häält, kui maha võtsin ja natuke uurisin siis sellel olid need rootori juhtpuksid täiesti ära kulunud.Rainer kirjutas:mul undab ka vahelduva eduga aga ainult siis kui täiesti sooja peal on,pole viitsind veel uurida aga eks peab vaatama millalgi seda
 
 
 panin p6hja ja natukese ajapärast oli jälle ok
 panin p6hja ja natukese ajapärast oli jälle ok 
ma vaatan, kuna 2 venti olemas mõlemad 92a sierrade peal, siis viskan ringi ja vaatab mis teeb. Ma kardan et hakkab ikka väsima see mootor.tann15 kirjutas:Mul tegi ka ykspäev paar tundi häält ventpanin p6hja ja natukese ajapärast oli jälle ok

 
 


















 
 

Sul endal ka väga korralik sierra, aga mina lisaks veel toonklaasid.tann kirjutas:sai eile üle pika aja nähtud, ilus auto nii valges kui pimedas
 
 
Kui huvi pakub,siis ventikate kaitse ja relee asuvad salongis kindalaeka taga ajust vasakul.Üldiselt on see ventikate süsteem ikka omaette teadus.IvoK kirjutas:Ja hetkel tuleb ka mootori jahutus ventide juhtmele vool peale (enne ei tulnud) loodan et need ka ikka nüüd töötavad.
Natuke imelik on see, et kui sellel juhtmel mis selle termostaadikorpuse otsas oleva vendianduri külge mineval pistikul klemmid ära ühendada, siis vendid tööle ei lähe.legendaarne666 kirjutas:Kui huvi pakub,siis ventikate kaitse ja relee asuvad salongis kindalaeka taga ajust vasakul.Üldiselt on see ventikate süsteem ikka omaette teadus.IvoK kirjutas:Ja hetkel tuleb ka mootori jahutus ventide juhtmele vool peale (enne ei tulnud) loodan et need ka ikka nüüd töötavad.
 
  