4. leht 5-st

Re: salongi radikas

Postitatud: 19 Veebr 2009, 21:19
Postitas allu14
aga mida se veepump siia puutub??

Re: salongi radikas

Postitatud: 20 Veebr 2009, 22:38
Postitas legendaarne666
allu14 kirjutas:aga mida se veepump siia puutub??
Mis sa arvad kui kaua need pumbatihendid vastu peavad kui neid äädikas leotada? :roll:

Re: salongi radikas

Postitatud: 21 Veebr 2009, 00:42
Postitas Priit
mul ühed tuttavad remondimehed soovitasid salongiradika voolikud ära vahetada. Ehk siis vedelik nö tagurpidi käima panna mõneks ajaks. Mõnel juhul pidavat aitama. Proovin igatahes lähiajal ise järgi. Loomulikult tuleks pärast seda jahutusvedeliku väljanägemist jälgida. Kui hulluks läheb, siis järelikult midagi aitab, aga samas tuleb vedlik vahetada

Re: salongi radikas

Postitatud: 21 Veebr 2009, 02:36
Postitas Tarmo
see peaks olema rohkem preventatiivne meetod, tagajärgi ei tohiks enam sedas lihtsalt lahti saada

Re: salongi radikas

Postitatud: 21 Veebr 2009, 11:09
Postitas allu14
Kuidas vastu pidi voolikud panna.
Aga noh ma ei sa ikka sellest aru et kui mul mootor kohapela töötab siis tleb kuuma õhku nii kui sõidan mingi aeg siis läeb jälle õhk jahedaks:S

Re: salongi radikas

Postitatud: 21 Veebr 2009, 19:09
Postitas AlarT
allu14 kirjutas:Kuidas vastu pidi voolikud panna.
Aga noh ma ei sa ikka sellest aru et kui mul mootor kohapela töötab siis tleb kuuma õhku nii kui sõidan mingi aeg siis läeb jälle õhk jahedaks:S
Kas see soe õhk tuleb kohe seisma jäädes või peale seda, kui mootori temperatuur on natuke langenud?
Ega sul jahutusvedeliku lekkeid kuskil ei ole?
Jahutusvedelikku juurde kallama ei pea, mingi aja tagant?

Re: salongi radikas

Postitatud: 22 Veebr 2009, 11:21
Postitas allu14
see soe õhk tuleb siis kui ma autoga kohapeal seisma jään natuke seisan kuni hakkab temperatuuri näit ülese minema
ja kui sõitma hakkan ja se langema hakkab siis jälle läeb külmaks:S

Re: salongi radikas

Postitatud: 22 Veebr 2009, 19:07
Postitas GTO
allu14 kirjutas:see soe õhk tuleb siis kui ma autoga kohapeal seisma jään natuke seisan kuni hakkab temperatuuri näit ülese minema
ja kui sõitma hakkan ja se langema hakkab siis jälle läeb külmaks:S
*

vaheta termostaat ära

Re: salongi radikas

Postitatud: 22 Veebr 2009, 20:15
Postitas allu14
ma ei tea palju ma neid peaks vahetama kui ühegagi ei mõju

Re: salongi radikas

Postitatud: 22 Veebr 2009, 20:44
Postitas legendaarne666
allu14 kirjutas:ma ei tea palju ma neid peaks vahetama kui ühegagi ei mõju
Kas oled juba vahetanud? Mainiks ära et odavad termostadid ei ole just eriti kvaliteetsed.Enda sierrale ostsin originaali ja ei ole mingit temperatuuri kõikumist eriti.Hiljem ostsin scorpale ka,aga originaali ei olnud.Sain mingi odavama ja sellega kipub ka temeratuurinäidik rohkem kõikuma,aga enamvähem sinna norm-i keskele ta jääb.

Re: salongi radikas

Postitatud: 22 Veebr 2009, 21:16
Postitas allu14
no kui palju se originaal sul maksis??
2 tükki olen ostnud üks on 92kraadi ja teine 88 kraadi.

Re: salongi radikas

Postitatud: 22 Veebr 2009, 21:28
Postitas allu14
Täna võtsin radika küljest ja kuidas saaks siis selle kõige paremini seest puhtaks??

Re: salongi radikas

Postitatud: 22 Veebr 2009, 23:52
Postitas legendaarne666
allu14 kirjutas:no kui palju se originaal sul maksis??
2 tükki olen ostnud üks on 92kraadi ja teine 88 kraadi.
Mul oli 88 kraadine ja mootori temp on ikka normaalse keskel mitte ei lange alla päris.Hind oli midagi kolmesaja alla aga täpselt ei mäleta enam.Voltast(nüüd fixus)ostsin.Ja ei saa märkimata jätta et ennem uue salongiradika panekut oli üks jama koguaeg,et ei läinud soojaks.Nüüd päris hea ikka ja kui natuke rohkem sõitmist, siis peab soojakraani jahedamapeale keerama et palav ei hakkaks :D

Re: salongi radikas

Postitatud: 23 Veebr 2009, 00:12
Postitas allu14
olgu eks ma nüüd homme panen tgsi ja kui ikka soojaks ei läe siis aitab jamast, ostan uue radika.;)

Re: salongi radikas

Postitatud: 05 Mai 2009, 09:36
Postitas AlarT
Oled nüüd asja korda saanud?
küsiks veel, ega sul mingi ventilaator ees ei vuhise, kui gaasi annad?
kui vuhiseb siis on vanal siduriosa läbi läinud ja kinni pandud, mistõttu käib kogu aeg täispööretel ringi, see ka jahutab ja võtab kütust, aga muidu läheb jälle suvel keema või tallinna vahel sõites või siis kohapeal kaua käies.