Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
Mina oma suure lumemütsiga jah
Vaatasin ka, et sihukese tiivaga Sirts keeras ette, see peab contact olema 
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
üsna korralik kiiver oli sul peal
... pole ka ime, et ma sind varem, selle unniku tagant ei märganud.
tükk aega piilusin tagasivaatepeeglisse
tükk aega piilusin tagasivaatepeeglisse
€-contact
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
Suure laiskuse kiuste vaikselt siiski edeneb midagi. Eile sain lõpuks Scorpalt mootori maha. Vaja teda natuke turgutada ja siis võib vist Sierra kallale minna.
pildi moodi asi ka: http://smcracing.planet.ee/Scorpio/2010.02/IMGP2596.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
proovisin ka uue tüübi hübriidmootorit, aga väänet oli vähe

pildi moodi asi ka: http://smcracing.planet.ee/Scorpio/2010.02/IMGP2596.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
proovisin ka uue tüübi hübriidmootorit, aga väänet oli vähe

Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
Väga mõnus garaaz on, edu ja jõudu !
Vanasti olid vinüül ja disainerid, nüüd on kanüül ja streetracerid! 
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
Ise tehtud, hästi tehtud
Aga kitsas on krt ning korralikest tööriistadest ja muudest asjadest puudus. Mootoritõstuki õnneks sain sõbra käest laenata.
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
Omad vitsad peksavad, et nii kitsa garaaži ISE ehitasid. 
Kui ma garaaži ehitama hakkaks, siis ei oleks vist elumaja garaaži tagant enam näha.
Kui ma garaaži ehitama hakkaks, siis ei oleks vist elumaja garaaži tagant enam näha.
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
garage ei ole ju kitsas vaid asju on plaju
pildi pealt vaadates saad ju uksed mõlemalt poolt lahti teha. 3x8,5m ikka pinda on?
pildi pealt vaadates saad ju uksed mõlemalt poolt lahti teha. 3x8,5m ikka pinda on?
€-contact
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
No päris ise ei teinud, oli maja küljes juba olemas selline. Tegelt peaks isegi rõõmus olema, tavaliselt uutel majadel on eriti tillukesed garaažid. Pinda on 3,8 x 7,5m. Seina ääred on jah kola täis, muidu oleks täitsa ok isegi. Pool kola sai lae alla riiulisse aga krt seda janti ikka jätkub.
Ise mõtlesin seda, et enne oli ainult tühi kipsist karp. Tapeet, riiulid ja jutud omalooming. Kui nüüd päris nullist teha siis loomulikult tahaks sellist kuhu 3-4 masinat vabalt sisse mahuks, tõstukid ja vinged tööriistad eks. Aga näe, pole veel Vikinguga 30 milli võitnud
Ise mõtlesin seda, et enne oli ainult tühi kipsist karp. Tapeet, riiulid ja jutud omalooming. Kui nüüd päris nullist teha siis loomulikult tahaks sellist kuhu 3-4 masinat vabalt sisse mahuks, tõstukid ja vinged tööriistad eks. Aga näe, pole veel Vikinguga 30 milli võitnud
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
on's midagi toimunud kah vahepeal?
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
Sierra istub jätkuvalt õues hanges. Scorpa on garaažis, aeg ajalt keeran mingeid juppe maha. Tegelt võiks juba kohad ära vahetada ja Sirtsu lammutama hakata.
Pärast plaanis... vaikselt juppideks aga lõpuks ilmselt vanarauda ära. Mingit skulptuuri tast tegema ei hakka
Pärast plaanis... vaikselt juppideks aga lõpuks ilmselt vanarauda ära. Mingit skulptuuri tast tegema ei hakka
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
mis sierra mootoriga teed,kui üle jääb ärid maha 
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
ikka jah, pole mul midagi teha sellega
Re: Sierra 2,0CL 87a - Sassu
Nonii, üks suur samm edasi astutud. Scorpa lükkasime garaažist välja (paras kunst omaette) ja Sierra sööstis asemele. Radikas, voolikud, juhtmed möllud kõik mootori küljest lahti ja auto ise ka maast lahti. Auto piisavalt kõrgele saamine on "väga huvitav" tegevus ühe pisikese tungaga. Peale selle et teda ainult üks on, siis tõstekõrgus on ka 2,5korda väiksem kui minu standardile vastav auto kõrgus maast 
Üks kole mobiilipilt ka juurde:

Kes mootorit tahab, siis hakake aga rahanumbreid pakkuma. Hiljemalt nädalavahetusel saab ta autost välja.
Üks kole mobiilipilt ka juurde:

Kes mootorit tahab, siis hakake aga rahanumbreid pakkuma. Hiljemalt nädalavahetusel saab ta autost välja.