ET ei mõjuta laagri eluiga,aga velje suurus ja flantsid mõjutavad kohe kindlastiTarmo kirjutas:kõike annab ju mõõta
ja 42 - 5mm ei ole mitte surmavam laagrile kui 37. see kas sul on flants või ei ole, ei loe laagrile mitte midagi, loeb mis tulem on koos veljega
Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas
-
XcosworthX
- fanaatik
- Postitusi: 821
- Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
- Asukoht: põlvamaa
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas
-
XcosworthX
- fanaatik
- Postitusi: 821
- Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
- Asukoht: põlvamaa
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas
kui taga õõtsad oleksid risti auto suhtes siis jah mõjutavad vedrud,aga sierral on pikki keret õõtsadoliver85 kirjutas:lääpas rattad, sest auto madalam. pole õõtsadel häda midagi, lihtsalt madaldus keerab ülemise ääre sierral sissepoole
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas
Oliver räägib õiget juttu ikka, sierradel ongi nii, et madala tsenseeritud on rattad lääpas.
Ja ET mõjutab ikka laagri eluiga. Kui sa paned mingi flantsi, siis mis offsetiga juhtub?
Sellele ühele rattale tuleks ikka mingi flants panna. Pitidelt on näha, et vasak ratas on rohkem koopas kui parem. Muidu näeb auto ikka üli hea välja. (Y)
Ja ET mõjutab ikka laagri eluiga. Kui sa paned mingi flantsi, siis mis offsetiga juhtub?
Sellele ühele rattale tuleks ikka mingi flants panna. Pitidelt on näha, et vasak ratas on rohkem koopas kui parem. Muidu näeb auto ikka üli hea välja. (Y)
Long live 88kw!
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas
xcosworthx loogiline mõtlemine on tänaseks lihtsalt kinni jooksnud, või mõtleb hoopis üle
-
XcosworthX
- fanaatik
- Postitusi: 821
- Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
- Asukoht: põlvamaa
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas
mine õpi autoremonti ja autosid natuke paremini tundma siis tule siin ajama........Tarmo kirjutas:xcosworthx loogiline mõtlemine on tänaseks lihtsalt kinni jooksnud, või mõtleb hoopis üle
su mõtetust targutamisest on villand saanud
ära hakka siin teemat täis pasandama ..........................
-
XcosworthX
- fanaatik
- Postitusi: 821
- Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
- Asukoht: põlvamaa
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas
ma arvan,et võiks selle s... jutu ära kustutada
ei taha teise teemat ära rikkuda on mis ta on aga ilus sierra
ei taha teise teemat ära rikkuda on mis ta on aga ilus sierra
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas
ma ei saa aru millest sa aru ei saa, eriti kui oled nii kõva lukksepp nagu sa just väitsid
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas
Kui flantsi kasutada siis laagrile mõjuv jõud suureneb, sest velg mõjutab laagrit kaugemalt ehk suurema jõuõlaga.
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas
jah, kõik on õige rinu, kuid me ei räägi sellest, me räägime sellest et mina väidan nagu oleks 37-0 sama kui 42-5, kuid xcosworthx raiub vastu et tema on lukksepp ja mina ei tea midagi
ET 0 asub velje tsentris, ET37 siis on velg 37mm sees pool, kui ET42 siis 42mm seespool, et nüüd rattaid saada võrdse et peale, lisame sellele 42mm ET'ga veljele 5mm flantsi ja saame tulemuseks 37mm ET. kas oled nüüd nõus xcoswortx või raiud ikka vastu, ometi ju puust ja punaselt
ET 0 asub velje tsentris, ET37 siis on velg 37mm sees pool, kui ET42 siis 42mm seespool, et nüüd rattaid saada võrdse et peale, lisame sellele 42mm ET'ga veljele 5mm flantsi ja saame tulemuseks 37mm ET. kas oled nüüd nõus xcoswortx või raiud ikka vastu, ometi ju puust ja punaselt
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas
XcosworthX kirjutas:kui taga õõtsad oleksid risti auto suhtes siis jah mõjutavad vedrud,aga sierral on pikki keret õõtsadoliver85 kirjutas:lääpas rattad, sest auto madalam. pole õõtsadel häda midagi, lihtsalt madaldus keerab ülemise ääre sierral sissepoolese nii minimaalne mis ta mõjutada võib
Ära tee endale häbi ja mõtle enne kui kirjutad natuke.
Muidu sierra on madalana täitsa ilus
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas
XcosworthX väitis konkreetselt, et velje tehasepoolne ET ei mõjuta laagri kulumist. Kui ET flantsiga muuta siis see mõjub laagritele halvasti, ehk 37-0 ei ole sama kui 42-5, minu eelnevalt toodud põhjusel. Kui soovid võin üles joonistada.Tarmo kirjutas:jah, kõik on õige rinu, kuid me ei räägi sellest, me räägime sellest et mina väid nagu oleks 37-0 sama kui 42-5, kuid xcosworthx raiub vastu et tema on lukksepp ja mina ei tea midagi
et 0 asub velje tsentris, et37 siis on velg 37mm sees pool, kui et42 siis 42mm seespool, et nüüd rattaid saada võrdse et peale, lisame sellele 42mm et'ga veljele 5mm flantsi ja saame tulemuseks 37mm et. kas oled nüüd nõus xcoswortx või raiud ikka vastu, ometi ju puust ja punaselt
Kui me räägime saavutatavast ET-st või sellest kuidas velg välja paistab siis loomulikult 37-0 on sama kui 42-5, selle vastu ei ole keegi kunagi vaielnud.
-
XcosworthX
- fanaatik
- Postitusi: 821
- Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
- Asukoht: põlvamaa
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas
ära kujuta endale etteoliver85 kirjutas:XcosworthX kirjutas:kui taga õõtsad oleksid risti auto suhtes siis jah mõjutavad vedrud,aga sierral on pikki keret õõtsadoliver85 kirjutas:lääpas rattad, sest auto madalam. pole õõtsadel häda midagi, lihtsalt madaldus keerab ülemise ääre sierral sissepoolese nii minimaalne mis ta mõjutada võib
Ära tee endale häbi ja mõtle enne kui kirjutad natuke.
Muidu sierra on madalana täitsa ilustagakalded paika ja saab sõita ka
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas
velje tehasepoolne et muutmine flantsiga ei mõjuta midagi, mõjutab auto tehasepoolt ettenähtud et muutmine, ma oleks väga tänulik kui sa joonistaksid mulle kuidas nüüd et 37 ja et42 +5mm flants hakkavad laagrit erinevalt mõjutamarinu kirjutas:XcosworthX väitis konkreetselt, et velje tehasepoolne ET ei mõjuta laagri kulumist. Kui ET flantsiga muuta siis see mõjub laagritele halvasti, ehk 37-0 ei ole sama kui 42-5, minu eelnevalt toodud põhjusel. Kui soovid võin üles joonistada.Tarmo kirjutas:jah, kõik on õige rinu, kuid me ei räägi sellest, me räägime sellest et mina väid nagu oleks 37-0 sama kui 42-5, kuid xcosworthx raiub vastu et tema on lukksepp ja mina ei tea midagi
et 0 asub velje tsentris, et37 siis on velg 37mm sees pool, kui et42 siis 42mm seespool, et nüüd rattaid saada võrdse et peale, lisame sellele 42mm et'ga veljele 5mm flantsi ja saame tulemuseks 37mm et. kas oled nüüd nõus xcoswortx või raiud ikka vastu, ometi ju puust ja punaselt
Kui me räägime saavutatavast ET-st või sellest kuidas velg välja paistab siis loomulikult 37-0 on sama kui 42-5, selle vastu ei ole keegi kunagi vaielnud.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas
Aga palun, Tarmo.

Must raam peaks kujutama velje ümbrist.
Hall ala peaks kujutama osa veljest.
Helesinised on laagrid.
Roheline on flants.
Tumesinine kolmnurk näitab seda kui kaugel on velg rattalaagrist ja kuna rattalaager on auto kere suhtes fikseeritud positsioonil siis näitab see ka kui "koopas" velg on. Nagu näha siis tumesinised kolmnurgad on sama suured.
Oranž kolmnurk näitab ligikaudu rattamutri kaugust rattalaagrist. Need kolmnurgad ei tulnud sama suured. Seega võib järeldada, et parempoolsel joonisel kujutatud seadistusega mõjub rattalaagrile velje poolt suurem jõud kui vasakpoolsel.
Ma ei ole lukksepp, ma ei ole mingi veljeteadlane, ma ei ole seda asja kuskil õppinud ega selle kohta uurinud. See on lihtsalt minu nägemus asjast loogiliste järelduste teel.
Velgede müüja võiks ju ühe velje välja vahetada kui on kogemata vales mõõdus müüdud. Samas ma ka tean, et siin riigis on kõik õigused kaupmehel, tarbija tehku mis tahab. Põhimõtteliselt ju velg toimib, sõita saab, järelikult pole kaupmees seaduse ees eksinud, sellist põhimõtet selgitas mulle tarbijakaitseamet. Lollakad seadused...

Must raam peaks kujutama velje ümbrist.
Hall ala peaks kujutama osa veljest.
Helesinised on laagrid.
Roheline on flants.
Tumesinine kolmnurk näitab seda kui kaugel on velg rattalaagrist ja kuna rattalaager on auto kere suhtes fikseeritud positsioonil siis näitab see ka kui "koopas" velg on. Nagu näha siis tumesinised kolmnurgad on sama suured.
Oranž kolmnurk näitab ligikaudu rattamutri kaugust rattalaagrist. Need kolmnurgad ei tulnud sama suured. Seega võib järeldada, et parempoolsel joonisel kujutatud seadistusega mõjub rattalaagrile velje poolt suurem jõud kui vasakpoolsel.
Ma ei ole lukksepp, ma ei ole mingi veljeteadlane, ma ei ole seda asja kuskil õppinud ega selle kohta uurinud. See on lihtsalt minu nägemus asjast loogiliste järelduste teel.
Velgede müüja võiks ju ühe velje välja vahetada kui on kogemata vales mõõdus müüdud. Samas ma ka tean, et siin riigis on kõik õigused kaupmehel, tarbija tehku mis tahab. Põhimõtteliselt ju velg toimib, sõita saab, järelikult pole kaupmees seaduse ees eksinud, sellist põhimõtet selgitas mulle tarbijakaitseamet. Lollakad seadused...
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas
esiteks on veljed väljapoolt ehk hall ala ühesugune, teiseks on see pind mis läheb vastu piduriketast oluliselt suurem kui laager, kolmandaks on ka flants sama suur kui kontakt pind, neljandal on et42 veljel lihtsalt see kontakt pind õhem mida kompenseerid siis flantsiga, viiendaks ei muuda siis lõpptulemuses 5mm flantsi olemasolu võrreldes veljega mis juba on 37 mitte kui midagi

