481. leht 522-st

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 15 Veebr 2014, 13:57
Postitas kristjanj
küsimus suuremale ringile, et on keegi kunagi mõnel sierral veel sellist katuseluuki näinud? krt enda oma lendas eile sõidupealt lambist kildudeks ja niipalju kui ise näinud või sõpradelt uurinud siis pole keegi sellist näinud. Lahti käis kah ainult niipalju, et tagumisest otsast sai üles lükata ja siis sinna tuli mingi 5-7 cm vahe sisse.
Pilt
Pilt
On lootust kusagilt sellist leida või on see mingi isearetatud ja võibki otsima jääda?

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 15 Veebr 2014, 14:09
Postitas Milman
Mõõda see luugiklaas koos kinnitusaukude vahega ära, vaatan kas on sellist pakkuda!

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 15 Veebr 2014, 15:01
Postitas IvoK
See pole tehase originaal katuseluuk, vaid ise paigaldatud. Lihtsam minna ja kolada läbi lammutused ehk leiad samasuguse klaasi. (kindlasti paigaldati seda ka plajudele teistele markidele/mudelitele)

Kui nüüd käepidemest ja hingedest täpsema pildi saaks, aga mulle tundub et minu mk1 sierral oli samasugune luuk peal ja vb isegi on pakkuda sama komplektne luuk.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 16 Veebr 2014, 11:52
Postitas Henn
Kas kettaga ning poltitaval sierra tagasillal ka on stabikas?Trummelpiduriga omal oli kuid kuid uuel sillal polege isegi kohtasid kuhu kinnitada stabikat võttes arvesse mu vana trummelpiduriga tagasilla ehitust.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 16 Veebr 2014, 12:59
Postitas Tarmo
tehasest on stabikas xr4i'l ja cosworthil. trummel pidur on ainult xr4i'l. kui sul oli stabikas siis see oli seal kas ise pandud või oli xr4i oma.
Seda teemat on lõpmatuseni siin nämmutatud, palun otsi

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 16 Veebr 2014, 15:42
Postitas Henn
Mul oli iS-l trummel ja stabikaga, xr4i oma polnud kindlasti, trummeli suurused on erinevad, iS-l on väiksemad. Isepandud vaevalt, keevitus õmblus stabika kinnitusel tagasilla küljes on kvaliteediga.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 17 Veebr 2014, 01:02
Postitas IvoK
Ma arvan ka, see on ikka pigem nii kuidas telliti, kunagi info-s lammutasin kasutaja simp-i kahte sierrat üks oli 3 ukseline 82-86 aasta ja teine oli 5 ukseline 82-86a ja sellel 5 ukselisel oli ka taga stabikas. Uurisin ka kohe lähemalt seda ja asi oli ikka korektselt tehtud. Stabika sain endale õõtsasid oleks olnud liigas suur töö ära lammutada.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 17 Veebr 2014, 12:48
Postitas Tarmo
Ega jah, sierra on nii uus auto selleks et keegi pole jõudnud midagi eelmistest omanikest tuunida. tagumiste õõtsade vahetus nii uuel autol ei tule ju kõne allagi, ja kui siis ainult terve silla näol. Muidugi tahaks isiklikul seda venda näha kes läheb oma tavalisele 5 ukselisele lisa varustuses stabikat tellima, kui just muud lisad kõik peal ei ole

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 17 Veebr 2014, 13:15
Postitas Jaanus
Siiski ei ole see välistatud, et on paigaldatud tagumine stabikas tehasest, just nimelt lisavarustusena.
Keegi äkki oskab selle välja guugeldada?

Ps. Nelikutel (2.8, 2.9, 2.0) peaks ka ikka olema.(ei ole ammu FS-i neliku alla asja olnud, ei mäleta aga vist ikka oli)

Ja lisaks olevat neid veel erinevate jämedustega ka.

E:
Järgnev link käib UK 91/92a Sierrade kohta ja ei pruugi täiele tõele vastata.
http://www.crustworld.co.uk/index.php?o ... &Itemid=19" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 17 Veebr 2014, 14:37
Postitas Milman
Mu kunagisel MK1 V6 Ghial oli ka tagumine stabikas, mis sai kolina pärast ära lõigatud.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 17 Veebr 2014, 15:53
Postitas rekkamees
"Puusalt tulistan," aga äkki on erinevates tehastes, kus Sierrat toodeti, erinev baasvarustus kasutusel olnud?

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 17 Veebr 2014, 17:33
Postitas sieraari
Mu nelikul küll taga varrast pole .

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 21 Veebr 2014, 18:10
Postitas FS
Minu pillil ei ole ka taga mingit stabikat.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 21 Veebr 2014, 21:13
Postitas IvoK
kindlasti oli nii et inimene ostis omale uue sierra ja läks kohe keevitama teise sierra alt endale tagasilda koos stab vardaga.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 22 Veebr 2014, 10:37
Postitas Tarmo
jah sierrasi hakati tootma alles üleeile ja see tähendaks et kohe tehasest läks keevitama. kui sa minu sierra alt vaataksid siis arvaksid sa ka et see on tehasest seal, kuna mitu aastat tagasi panin, ning nüüd pole keevitus enam värske. lisaks annab alati vahetada õõtshoovad millel on küljes juba stabika kinnitused või terve tagasild mis selle vanuse juures on täiesti mõeldav juba, saage aru see auto tuli tehasest 25-30aastat tagasi mitte eile. kui hirmus himu on. küll aga ma ei näe et inimene kes lisavarustust ei võta ja mootorgi on kehvema otsa oma paneb lisavarustusse stabika :lol: mõelge natuke loogiliselt kah.

ok ei suuda mõelda, no -tsenseeritud- kah, teeme siis puust

mine nüüd poodi, vali endale kõige odavam ford välja sest kallimat ei saa lubada, täiesti baas varustusega sest kallimat ei saa lubada, ja siis telli sinna veermiku näiteks suuremad pidurid, see on ju bs mida te suust välja ajate

teine äärmus, leiad kuksilt garaazist nõuka ajal eestis olnud välismaa uunikumi, aastast näiteks 45, näiteks mingi bmw. suure tõenäosusega on seal vahel gaz või mõni muu vene mootor. nüüd lähed ja hakkad bemmi foorumis rusikaga vastu rinda taguma ja rääkima et 40ndatel kasutasid sakslased vene mootoreid mis tehtud 70ndatel :lol:

seal crustworldi lingil on 91-92 aasta masinatest vaid xr4*4 taga stabikas