501. leht 522-st

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 21 Okt 2014, 12:43
Postitas Jaan
rinu kirjutas:Praktikast ja isiklikust kogemusest rääkides ma ei pannud silikooni ja pidas.
Ja tead miks ei panda korktihendile silikooni? Sest 50a tagasi kui see kontseptsioon välja mõteldi mineraalõliga kasutamiseks siis oli tegemist piisavalt hea lahendusega. Tänases päevas ma isegi ei mõista miks peaks keegi üldse tahtma seda korki sinna ilma silikoonita paigaldada :roll: Piisavalt nüri tegevus, seda tihendit sinna ümber nukatilli voolida, et seda mitte iga 6k tagant teha ja silikooni kasutamata jätmisega mingit tuntavat rahalist säästu ka ei teki.
Nagu Jesper on ammu aega tagasi juba sellel teemal rääkinud siis muretuima lahenduse saab siis kui kasutada silikooni, lasta sellel taheneda üle öö ja enne ei käivita.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 21 Okt 2014, 23:17
Postitas Jesper
Tegelt vanal ajal kasutati õlivärvi tihendite hermetiseerimiseks - ma nüüd ei tea kas seda kasutati päris samamoodi nagu me täna silikooni kasutame, aga noh ega siis ka ei olnud sinist suitsu täis salongis sõitmine teabmis popp tegevus :lol:

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 23 Okt 2014, 08:01
Postitas Tarmo
iseenesest ma imestan et ükski firma pole hakanud kummi tihendit tootma, endal kah lähipäevil silikoniga möllamine päevakorras

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 23 Okt 2014, 11:34
Postitas rekkamees
Ma ei usu eriti, et kummitihendki pidama jääks. Kui tööpinnad on ok, siis peab kork samuti. Kui aga kõverad-täkitud, nagu 20-30 aastat vanadel mootoritel tavaline, siis ongi vaja pinna järgi kujunevat "tihendit" ja seda, et see tööpindade külge võimalikult tugevalt kinni kleepuks.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 23 Okt 2014, 16:03
Postitas Tarmo
Kuna kummitihendid annavad rohkem kokku suruda siis täidab see rohkem ebatasasusi. pealegi usun et kui oleks ettenähtud kummist oleks nad veel oluliselt sirgemad sest enamasti ju vaadatakse et lekib, keeran juurde

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 23 Okt 2014, 20:42
Postitas rekkamees
Olen ise kohanud rohkem seda mentaliteeti, et "keeran kohe algatuseks igaks juhuks kõvasti kinni, küll ta siis pidama jääb". :mrgreen:

Kummitihendi häda on minu arust selles, et see on "vedelam" kui korktihend, eriti soojana. Seetõttu võib kergemini paigast nihkuda. Kummitihendi eelised pääseks siis mõjule, kui see oleks tema jaoks mõeldud soones, midagi nagu rõngastihendi kombel. Muidu kipub vahelt välja libisema. Silikoon püsib paigal niikaua, kuni ta on tööpinna küljes kinni. Kui lahti tuleb, siis vahelt minema ka läheb, kuna õlitatult on see piisavalt libe. Kork nii kergelt libedaks ei lähe, kuna imab mingil määral õli.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 23 Okt 2014, 22:59
Postitas Tarmo
nahhui see kork sul kkk vahelt minema peaks lendama? või panid ploki ja ploki kaane vahele korgi :D
ühele 1,8 sigarile panin korgi asemel kummi (neile isegi pakutakse), sõidab siiani kuivalt, ei ole soones ega midagi

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 24 Okt 2014, 00:07
Postitas rekkamees
Räägime ikka klapikambrikaane tihendist. Plokikaanetihendi jutt on eraldi, selle probleeme olen vaestel aegadel "sumpaparandussaviga" arstinud. Kusjuures kestis isegi mitu kuud, mis oligi eesmärk, sest mootor oli muidu juba suht finaalis ja andiski muus osas enne otsad.

Ega kork ei lendagi, kumm lendab, isiklikult kogetud, küll mitte Sierra peal. Aga põhimõte jääb samaks. Küll saab mõistliku koguse ja piisavalt hästi kleepuva silikooniga kaane üldjuhul isegi ilma tihendita pidama, asja mõttekus sõltub küll lähteülesandest ja hetkeolukorrast.

Kunagi, silikoonmasside algusaastatel, lausa reklaamiti "tihendit pudelis". Hiljem need reklaamid tasapisi kadusid ära, võimalik, et ei õigustanud endale asetatud ootusi.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 24 Okt 2014, 07:29
Postitas Jaan
Ah üle ei maksa ka mõtlema hakata. Korginäss 2-lt poolt silikooniga kokku, peale, pingutada ilma liigse jõuta asi kinni, lasta silikoonil rahulikult taheneda ja tuld. Feilid hakkavad siis kui kuuma mootori peale mäkerdatakse silikoon, lajatatakse kaas peale ja pannakse pilliga jälle sõitu. Siis lööb silikooni vahelt õli läbi ja on korras päev selle remondiga.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 26 Okt 2014, 22:43
Postitas FLAMEWAR
hea soe nädal talverehvid / veljed üle vaadata!!!


Pilt

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 28 Okt 2014, 08:15
Postitas Jaanus
alates ~6:11:25 , kivisaar sierrast :mrgreen:
http://player.skyplus.fm/?archive=hommi ... 014-10-23#

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 01 Nov 2014, 23:40
Postitas FLAMEWAR

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 11 Nov 2014, 17:22
Postitas estex
Ehk keegi teab kuidas 4x4 karter lahti käib, 4 polti keerasin küljest ära kuid otsakaas ära ei tule :(

Pilt

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 15 Nov 2014, 19:08
Postitas Six-Fo
Hmm, ajasin täna sierra käima üle pika aja ja paagi eesotsast hakkas kütust tilkuma. Kellegil kogemusi? Ei tea misasi seal tilgub kui mootor käib,mingi ühendus ilmselt. Momendil paak kurguni täis ka ja pole aega kanalile ajada, läkd garaazi tagasi.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 16 Nov 2014, 15:26
Postitas Tarmo
mõni mädanenud toru, filtri stutsi plastiktoru ühendus