1. leht 1-st
Tugev vibratsioon alates kiiruselt 50 km/h
Postitatud: 12 Apr 2007, 15:46
Postitas Oliverk
Tervist
Selline mure siis et kui kiirus läheb suuremaks kui 50 km hakkab pihta vibratsioon mis suureneb kiiruse kasvades, kuid veits väheneb üle 100 olles, aga on ikka tugevalt tuntav. Vahepeal isegi nii kõva vibra sees et terve armatuur resonantsis ja kõik undab. Kettad peaks sirged olema, käisin ka uuesti ülebalanseerimas velgi see ei aidanud. Aga seal mainiti et parempoolses rooliotsas on loks sees. Kas selles võib asi olla? Ahjaa paremale keerates kaob kogu vibra ära. Nagu uue autoga sõidaks

Aga jah kahjuks kogu aeg paremale keerata ei saa

Postitatud: 12 Apr 2007, 15:53
Postitas Muhkel
mm võibolla on vedru kööga, italianopriidu oma küll nii ullult ei teinud
aga mingi väike värin oli ikka sees peale august läbisõitmist.
teine varjant on et vaheta kardaanipuksid ära
Postitatud: 12 Apr 2007, 15:54
Postitas Oliverk
Vedru sai paar kuud tagasi uus pandud kuna vana otsustas puruks minna.
Ja vibra tundub ikka eestpoolt tulema ja just paremalt poolt.
Postitatud: 12 Apr 2007, 18:26
Postitas Priit
laagriloksu ei ole? laagriloks juba väga suureks läheb siis hakkab vibreerima küll. undamine on kah üks märk sellest...
Postitatud: 12 Apr 2007, 19:00
Postitas Oliverk
Krt kõige peamise unustan alati öelda

Laagri vahetasin eelmine nädal ära kuna see oli esialgne kahtlusalune.
Postitatud: 12 Apr 2007, 20:35
Postitas tamar
Pooltelgi pole uurinud ? Äkki seal mingi jama vms.
Klassivenna kadetil oli niiet kohapealt minemaminnes terve auto värises ja sõiduajal samamoodi aga kergemalt värises ja viga oli pooltelgedes. Aga kadett esivedu kah tal oli.
Postitatud: 12 Apr 2007, 21:45
Postitas Kriss
kui sulle õeldi et rooliotsas lõtk sees siis tasuks sellest alustada
Postitatud: 12 Apr 2007, 22:33
Postitas Oliverk
No seda ütles kummiboki mees

aga noh jah korda ta tuleb teha niikuinii äkki oskab keegi mõnda odavat sillastendi ja remondi kohta öelda? Tallinna ja Keila vahepeal.
Postitatud: 13 Apr 2007, 01:24
Postitas xr4
jah ise ju vastasid oma murele, ja kui loks on nii suur kui sa väidad siis on sellega juba ohtlik sõita-mõtle kui see ots peaks oma pesast välja tulema sõidu aeg

Postitatud: 13 Apr 2007, 22:54
Postitas Kriss
ja veel selline küsimus, et kui laagrit vahetasid siis peale kokku panemist oled ikka kindel et laagri saaled õieti istusid paika ja et laager ikka korralikult kinni sai???
Postitatud: 14 Apr 2007, 09:32
Postitas Tarmo
tamar kirjutas:Pooltelgi pole uurinud ? Äkki seal mingi jama vms.
Klassivenna kadetil oli niiet kohapealt minemaminnes terve auto värises ja sõiduajal samamoodi aga kergemalt värises ja viga oli pooltelgedes. Aga kadett esivedu kah tal oli.
kadett on täitsa esiveoline auto ja sierra seda mitte, seega ära võrdle nende esisildu
Postitatud: 14 Apr 2007, 12:35
Postitas Oliverk
Kriss kirjutas:ja veel selline küsimus, et kui laagrit vahetasid siis peale kokku panemist oled ikka kindel et laagri saaled õieti istusid paika ja et laager ikka korralikult kinni sai???
Kinni sai ta kindlasti ja paika läks ka võimalik et hoopis teine pool esiotsast tekitab seda häält vot ei saa aru. Peab vast ikka mõnele meistrimehele vaatama viima kuna ise asja erit ei jaga ja kohta ka linnas pole kus autot uurida.