1. leht 1-st

K: Värisemine ja kiskumine

Postitatud: 29 Okt 2007, 11:34
Postitas metal696
Kui hakkan 80ne pealt järsemalt pidurdama siis rool hakkab värisema ja auto kisub vasakule , mul esimene vasak laager ka läbi , aga kas viga võib olla ainult laagris?

Postitatud: 29 Okt 2007, 11:48
Postitas Tanel
seekas viga laagris ei oska õelda ja lase rattad tasakaalu panna ja sild paika

Postitatud: 29 Okt 2007, 13:00
Postitas Tarmo
kui pidurdades väristama hakkab siis uut piduri ketast vaja, sellest siin palju juttu olnud

Postitatud: 29 Okt 2007, 15:22
Postitas serrari
vaheta esimesed silla jupid kõik välja siis pikaks ajaks rahu :)

Postitatud: 29 Okt 2007, 17:42
Postitas Tarmo
esisilla juppe üleliia just vahetama ei pea hakkama, kuid ma arvan küll et värisemine on kõverast kettast ja vasakule kiskumine on mõne parempoolse piduri kehvasti töötamine (sest nagu sa ütlesid siis avalduvad need pidurdades)

Postitatud: 29 Okt 2007, 18:13
Postitas metal696
kas siis uuest kettast ja klotsidest peaks aitama?

Postitatud: 29 Okt 2007, 18:25
Postitas serrari
vaheta suppordid ka ära

Postitatud: 29 Okt 2007, 19:35
Postitas Dexter
tõmbaks siis asja nati kokkupoole...tarmo mainis et ketas kõver..sellest tulebki see värin pidurdades....ning see et kisub..võib jah olla selles..et pidurisadula sees olev kolb võib kinni olla...olenevalt kuhu kisub..sellest vastas poole kolb kinni....lihtne ja loogiline..:)

kuid alustagem ketta vahetusest!

Postitatud: 29 Okt 2007, 22:53
Postitas hannes5
oli endal sama värina mure vahetasin kettad ,ei miskit.kuigi olin just läbinud tehnoülevaatuse teadsin et kõik ok.ja süüdlaseks oli sisemine rooliots usu veel tehnoulevaatust.

Postitatud: 30 Okt 2007, 00:08
Postitas Tarmo
hannes5 kirjutas:oli endal sama värina mure vahetasin kettad ,ei miskit.kuigi olin just läbinud tehnoülevaatuse teadsin et kõik ok.ja süüdlaseks oli sisemine rooliots usu veel tehnoulevaatust.
ja värin oli aind pidurdades

Postitatud: 30 Okt 2007, 02:23
Postitas xr4
poisid kui vahetate kettaid klotse siis pannakse ka selle töökäigus ka piduri silindrid liikuma kui nad kinni peaksid olema- kui seda ei tehata siis ei soovita ma kunagi sinna tagasi minna kus seda tööd tehti :wink:

Postitatud: 30 Okt 2007, 02:52
Postitas Priit
xr4 kirjutas:poisid kui vahetate kettaid klotse siis pannakse ka selle töökäigus ka piduri silindrid liikuma kui nad kinni peaksid olema- kui seda ei tehata siis ei soovita ma kunagi sinna tagasi minna kus seda tööd tehti :wink:
kettaid ja klotse vahetades, peab niikuinii silindreid liigutama edasi-tagasi... :roll: tavaliselt sellest ka piisab vist. pikalt seisnud autodega muidugi teine teema. samas ega ma ka täpselt ei tea, omast kogemusest räägin (esipidureid olen teinud ainult) :P

Edit: sry see lauseosa jäi markamata: "kui nad kinni peaksid olema" :oops:

Postitatud: 30 Okt 2007, 21:38
Postitas hannes5
jah aind pidurdades

esisild

Postitatud: 31 Okt 2007, 00:44
Postitas kriimsilm
palju läheks muidu terve esisilla liikuvate ja koormavate juppide vahetus maksma?

Postitatud: 31 Okt 2007, 00:50
Postitas xr4
http://www.autoosad.ee annab sulle vastused, vali oma mark ja hakka hindu liitma