1. leht 1-st

Käigukasti jama

Postitatud: 02 Nov 2007, 11:14
Postitas Laurimees
Probleem selline ,et käigukastil ei lähe külmalt käigud sisse. soojalt lähevad ilust. Külmalt peab ilge suure jõuga käikke sisse suruma.

Postitatud: 02 Nov 2007, 16:59
Postitas Tarmo
mul peaaegu sama aind et ei pea jõudu kasutama, kuid vahe on märgatav, eriti esimese käigu sisestamisel. ma ise arvan et viga võib olla vanas õlis.

Postitatud: 03 Nov 2007, 02:06
Postitas Dexter
tarmo kirjutas:ma ise arvan et viga võib olla vanas õlis.
arvamus õige!!..vana ja ka võib olla see..et sees olev õli on mõeldud soojemate tingimustega maadele..st. paksem õli;)

Postitatud: 03 Nov 2007, 16:22
Postitas serrari
käigukastil on sees mansetid las mehaanik vaatab üle, see võib sellest tuleneda

Postitatud: 03 Nov 2007, 21:52
Postitas Laurimees
Mis õli üldse selle käigukastis olema peax? minutead on seal hetkel mingi vene tad 17i

Postitatud: 03 Nov 2007, 22:27
Postitas serrari
oleneb mis käikar sul on kas manuaal või automaat, ikka manuaal käigukasti õli või automaat käigukasti õli

Postitatud: 03 Nov 2007, 23:25
Postitas Dexter
kui hommseni ootad..siis võin ütelda mida soovitati manuaali......enda halli käikaris see soovitatud

Postitatud: 04 Nov 2007, 01:01
Postitas IvoK
mina oma 85a sierra 5 kastis kasutan automaadi õli, kuna sai ka vahetatud õli just sellepärast et talvel venitasid käike sisse nagu varrast taignas.


:D :D :D

Postitatud: 04 Nov 2007, 01:45
Postitas Dexter
probemees kirjutas:mina oma 85a sierra 5 kastis kasutan automaadi õli, kuna sai ka vahetatud õli just sellepärast et talvel venitasid käike sisse nagu varrast taignas.


:D :D :D
kas automaatides ei kasutata mitte ATF4??...ja see nagu manuaali jaoks nati "lahja"

Postitatud: 04 Nov 2007, 12:14
Postitas IvoK
No ma ei tia kuna mittu aastat sõitnud selle automaatkasti õliga, mingeid probleeme pole olnud ega ka tekkinud.

ja Isegi Escort-ile näeb tehas ette automaat kasti õli kasutamist, manuaal kastis (enda omal sai vahetatud, siis anti näidati et automaadi õli - escort 92a)

Postitatud: 04 Nov 2007, 21:42
Postitas legendaarne666
Mingit paksu õli ei tohiks kindlasti panna fordi kasti!Kataloogi järgi läheb sinna mingi punane õli ja päris vedel. Võrdlesin seda ka automaadiõliga aga välisel vaatlusel polnud mingit vahet.Scorpale panin igaljuhul automaadiõli sisse ja hetkel juba pool aastat sõitnud.Kõik tundub OK olevat Sirjel on ka mingi punane õli sees seal kastis aga ise pole seda veel vahetanud.
:!: Ja kui käigud sisse ei lähe enam hästi siis tuleb väntvõlli otsas olev nõellaager ära vahetada sest see kulub ära ja hakkab käigukasti võlli kaasa vedama.Oma autol oli ka nii et käigud ei läinud enam sisse ja võtsin kasti maha.Minu üllatuseks oli sidur täiesti korras ja tuli viga mujalt otsida.Juhuslikult tuli mõte ka seda laagrit vaadata aga seal ei olnud enam muud kui laagri jäänused.Sai see ära vahetatud ja asi korras.Käigud jälle timmis. :D
See tagumine jutt ei lähe küll teemasse :oops: aga kasulik on teada

Postitatud: 05 Nov 2007, 21:16
Postitas Laurimees
Noo see seletab nii mõndagi ,kui selles kastis peab olema vedel õli . Mul siin just hommikuti ongi see värk ,et käigukang on kange ja käike surud päris kõvasti sisse. Kümme minutit sõidetud ,siis hakkab käigukast normaalselt töötama.

Mul on siin muidu veel üx jama nimelt ei kannata neljanda käiguga sõita ~50 km/h ja viiendaga ei kannata sõita alla 80km/h. Koormuse all hakkab lihsalt midagi vibreerima tundub nagu tagasillast või siis lihtsalt mootor saab liiga suurt koormust? Muidugi mul on automaatkäigukasti tagasild.