1. leht 2-st
käigukast
Postitatud: 05 Nov 2007, 10:38
Postitas kriimsilm
kuskohast saab sierra käigukastile õli juurde valada...? 87a manuaal ja kui palju valada ja kuidas kontrollida palju seda on?
Postitatud: 05 Nov 2007, 12:59
Postitas Tarmo
Vist oli küljepealt juurde valamis koht, ja sinna samani tulebki valada (ehk siis niikaua kui sealt välja hakkab tulema). Aga soovitan siis juba kõik ära vahetada, all peaks olema õli väljalaskmis punn. Kriss ehk parandab või kinnitab mu juttu
Postitatud: 05 Nov 2007, 15:37
Postitas kriimsilm
tarmo kirjutas:Vist oli küljepealt juurde valamis koht, ja sinna samani tulebki valada (ehk siis niikaua kui sealt välja hakkab tulema). Aga soovitan siis juba kõik ära vahetada, all peaks olema õli väljalaskmis punn. Kriss ehk parandab või kinnitab mu juttu
aga kas pean käima kasti maha tirima ?
Postitatud: 05 Nov 2007, 17:26
Postitas Tarmo
Ei pea, aga vist tuli õli paremini välja kui esiosa ülesse tõsta, kindel ei ole viimases väites.
Postitatud: 06 Nov 2007, 21:05
Postitas Dexter
tarmo kirjutas:Ei pea, aga vist tuli õli paremini välja kui esiosa ülesse tõsta, kindel ei ole viimases väites.
no..kui nii tahad teostada..siis võta kardaan kah otsast ikka ära..ja millegipärast ma arvan et kõike sealt nii välja ei saa....kuid enamus..

....ja õli sisse valamis punn on tagant vaadates minuarust vasakul pool käimarit....suht sidurikoja lähedal..

Postitatud: 06 Nov 2007, 22:30
Postitas Tarmo
no nii oli fsoc'is kirjeldatud, ma küll ei mäleta millist käigukasti nad sedasi tühjendasid. kuid ma sain aru et on tühjendus ava täitsa olemas
Postitatud: 06 Nov 2007, 23:39
Postitas hannes5
tühjendus kork on vaid sellisel juhul kui keegi on selle sinna ise teind.
Postitatud: 06 Nov 2007, 23:46
Postitas Kriss
type9 ja 3 kastil vist tõesti välja laskmise ava ei olnud see kast oli ka "eluaegse" õliga. mt-75 on küll tühjendus kork ja kui nina veits üles tõsta siis peaks jah paremini välja tulema. seda lootust küll ei maksa hellitada et see tilgatumaks tühjaks jookseb, midagi ikka jääb sisse.
Mis õli sa Tarmo sinna sisse valasid, originaal mt-75 õli või analoogi, originaal maksis vist 300.- ja seda müüakse liitri kaupa aga kasti läheb 1,2L.?
Postitatud: 07 Nov 2007, 09:39
Postitas Tarmo

Ma ei ole veel ise jõudnud sinnani, kuid mida sa soovitad? Vahetaks ära küll kui järgmine kord temaga Pärnusse lähen ja estakaadi manu saan.
Ja kui palju seda nina tuleb tõsta? Võibolla saab tööjuures paari 15*15 prussiga kah hakkama (ehk siis nina 15cm maast ülesse)?
Postitatud: 09 Nov 2007, 13:13
Postitas Kriss
Siin üks link MT-75 kasti spetsifikatsioonide kohta
http://www.fordscorpio.co.uk/mt75.htm ja seal ka kirjas et õli läheb 1,2 L ning mark on ESDM-2C186-A, mis peaks ka diffrisse sobima, liitri hind on jah kuskilt meelde jäänud et oli 300 eeku ja müüakse liitri kaupa
kui kahepeale osta 3L siis tuleks odavam.
Postitatud: 09 Nov 2007, 14:10
Postitas Tarmo
aga kas sama õli läheb ka lsd diffrisse?
Postitatud: 09 Nov 2007, 14:45
Postitas Kriss
ei tea aga diffri oli vahetus veits keerulisem sest seal pole välja laske ava
Postitatud: 09 Nov 2007, 15:02
Postitas xr4
tarmo kirjutas:aga kas sama õli läheb ka lsd diffrisse?
Kindlasti ei, LSD õlil on tavaliselt "ls" markering
kõige tavalisem LSD surm ongi vale õli kasutamine kuna LSD õli maksab nii 2-3 korda rohkem
Postitatud: 09 Nov 2007, 15:07
Postitas xr4
HP Gear Oil GL-5 LS
Kasutada kus API GL-5 piiratud libisemisega (LS) tüüpi õli on nõutud
Saadaval viskoosusel 80W-90
http://www.valvoline.ee/products/lubric ... aroil.html
leidsin tõestuseks ühe näite
Postitatud: 09 Nov 2007, 20:03
Postitas Dexter
Dexter muigab...see sama 80W-90 läheb ka evo IX vahekasti...:Dja arvatavasti ka diffrisse...ning mainime..et selle vahetamine pole odav lõbu..
