1. leht 1-st
					
				MIG ja TIG Keevitus
				Postitatud: 09 Jaan 2008, 11:12
				Postitas tyymiiz
				Et siinkohal vabandage minu rumalust ja asja aga äkki keegi oleks nii lahke ja seletaks mulle lahti mõisted 
MIG keevitus  ja TIG keevitus ja et mis vahe neil on ?
Ette Tänades Tyymiiz
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Jaan 2008, 14:09
				Postitas erx
				Oleks mul vana koolikonspekt praegu siin, siis võiks selle kohta pika jutu kirjutada, homme lähen linna siis võin kirjutada, kõik ammu õpitud asjad aga praegu ei mäleta isegi 
  
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Jaan 2008, 17:21
				Postitas tyymiiz
				erx000 kirjutas:Oleks mul vanakooli konspekt praegu siin, siis võiks selle kohta pika jutu kirjutada, homme lähen linna siis võin kirjutada, kõik ammu õpitud asjad aga praegu ei mäleta isegi 
  
 
jään ootama igasugune inf olex hea !
Ette Tänades Tyymiiz
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Jaan 2008, 19:21
				Postitas Jesper
				MIG on nn "traatkeevitus", elektrivoolu juhitakse läbi traadi, mis sulab ja moodusab õmbluse. Kuna õhu juurdepääs toob kaasa ebakvaliteetse keevisõmbluse, juhitakse õhu eest kaitsmiseks sinna peale inertset gaasi, enamasti kas CO2, või argooni ja CO2 segu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mig_welding
MIG sobib hästi autoremondiks, praktiliselt kõik asjad mida üldse on mõistlik tavalise auto juures ise keevitada, saab sellega tehtud.
TIG keevituse puhul kasutatakse keevituskoha kuumutamiseks volframelektroodi, lisatäidis antakse peale käsitsi traadijupi abil ning kaitsegaasiks on kas argoon või heelium.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tig_welding
Praktikas on TIG keevituse aparaadi hind nii kõrge, kasutamine keeruline ja kasutusala piiratud, et näiteks autoremondiks seda osta pole väga mõtet. Samas oma kasutusalas, ehk igasugu suurt koormust taluma pidavate konstruktsioonide keevitamisel, on ta parem kui MIG.
Kui valid, kumba osta, siis osta MIG.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Jaan 2008, 19:42
				Postitas tyymiiz
				Jesper kirjutas:MIG on nn "traatkeevitus", elektrivoolu juhitakse läbi traadi, mis sulab ja moodusab õmbluse. Kuna õhu juurdepääs toob kaasa ebakvaliteetse keevisõmbluse, juhitakse õhu eest kaitsmiseks sinna peale inertset gaasi, enamasti kas CO2, või argooni ja CO2 segu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mig_welding
MIG sobib hästi autoremondiks, praktiliselt kõik asjad mida üldse on mõistlik tavalise auto juures ise keevitada, saab sellega tehtud.
TIG keevituse puhul kasutatakse keevituskoha kuumutamiseks volframelektroodi, lisatäidis antakse peale käsitsi traadijupi abil ning kaitsegaasiks on kas argoon või heelium.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tig_welding
Praktikas on TIG keevituse aparaadi hind nii kõrge, kasutamine keeruline ja kasutusala piiratud, et näiteks autoremondiks seda osta pole väga mõtet. Samas oma kasutusalas, ehk igasugu suurt koormust taluma pidavate konstruktsioonide keevitamisel, on ta parem kui MIG.
Kui valid, kumba osta, siis osta MIG.
 
Väga Väga Sügav kummardus Härra jesperile minu poolt ja suurimad tänud abi eest  TEEMA LUKKU
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Jaan 2008, 19:49
				Postitas Tarmo
				teema võib vast lahti jääda, et äkki kellegil on kunagi mingi täiendav küsimus nende kohta
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Jaan 2008, 19:57
				Postitas tyymiiz
				tarmo kirjutas:teema võib vast lahti jääda, et äkki kellegil on kunagi mingi täiendav küsimus nende kohta
jepp ja mul kohe tekkiski küsimus uus kuna siisn suured autokeevitus plaanid ja võimalus oleks saada TIG keevitust .Probleem aga Väidetavalt siis järgmine tig pidi aga plekki läbi põletama  et nagu tig keevitusega saab keevitada jämedamat rauda ! on Tõsi  suht kiire nende vastustega kuna see ndlv tahaks "Si''uma " hakkata 
Ette Tänades Hr Tyymiis
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Jaan 2008, 20:27
				Postitas tyymiiz
				minu paha ma ajasin nyyd TIG keevitue MMA keevitusega segamini  

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Jaan 2008, 20:34
				Postitas erx
				TIG on suht mõttetu jah, see on nagu elektroodkeevitus ainult et elektrood ei sula vaid annad ise metalltraati peale. See probleem on ka, et kui kogemata kuidagi kaarleek ära kaob, keevitub elektrood detaili külge ja siis on teda väga raske sealt lahti saada. Koju garaasi on ta suht mõttetu, umbes samasuguste omadustega nagu tavaline elektroodkeevitus, ainult et elektroodkeevitusega on lihtsam väheste kogemustega normaalset keevisõmblust saada, plekki temaga kindlasti keevitada ei saa. Üks parandus ka: CO2 pole inertgaas vaid aktiivgaas, inertgaasid on heelium ja argoon. 

 
			 
			
					
				Re: MIG ja TIG Keevitus
				Postitatud: 13 Mär 2008, 23:04
				Postitas Molotov51
				Poes tasuks igaks juhuks mainida MIG/MAG keevitus, sest aparaadid põhimõtteliselt samad, vaid gaasi vahe nagu eelnevalt kirjutati just. Omast kogemusest julgen mainida, et Argooniga saab vähe ilusama keevituse kui CO2-ga kuid hind vähe kallim. Elmes 800 eek täitmine.
			 
			
					
				Re: MIG ja TIG Keevitus
				Postitatud: 08 Aug 2008, 16:31
				Postitas supercharged
				tig keevitusega super keretöid teha-lausa lust ja lillepidu 

 
			 
			
					
				Re: MIG ja TIG Keevitus
				Postitatud: 08 Aug 2008, 19:20
				Postitas Dexter
				Molotov51 kirjutas:Poes tasuks igaks juhuks mainida MIG/MAG keevitus, sest aparaadid põhimõtteliselt samad, vaid gaasi vahe nagu eelnevalt kirjutati just. Omast kogemusest julgen mainida, et Argooniga saab vähe ilusama keevituse kui CO2-ga kuid hind vähe kallim. Elmes 800 eek täitmine.
sai kah mõned nädalad tagasi soetatud mig/mag keevitus ja alguseks võtsin tavalise co2 ja selle täitmine oli 400 kopikatega eek -see info siis saaremaal kehtima