1. leht 1-st
Roolilattide erinevus
Postitatud: 09 Juul 2008, 20:28
Postitas Teet01
Oleks hädasti vaja teada paari asja.
Kas ohc mootoriga autolt pärinev võimendusega roolilatt on samasugune nagu dohc mootoriga autol? Roolivõimu pumbad on mõlemal isendil ka erinevad? Kas ohc mootorilt pärineva roolivõimu pumba otsa sobib dohc mootoriga autolt pärinev roolilatt?
Re: Roolilattide erinevus
Postitatud: 17 Aug 2008, 00:57
Postitas GTO
torud on erinevad muidu ülejäänd on sama
Re: Roolilattide erinevus
Postitatud: 18 Aug 2008, 19:38
Postitas Teet01
Ok, aitäh. Üritan asjaga tegelema hakata.
Re: Roolilattide erinevus
Postitatud: 01 Sept 2008, 10:12
Postitas MartinP
aga kui roolilatt läbi on kas siis saab panna xr4 jale(võimendiga) tavalise sierra ilma võimuta roolilatti,
või mis xr4jale sobiks?
Re: Roolilattide erinevus
Postitatud: 07 Sept 2008, 22:09
Postitas Tehnic
sobib 100%, parem kiireid liigutusi ka teha

pm kõigi sierrade latid peaks minema.
Re: Roolilattide erinevus
Postitatud: 08 Sept 2008, 15:34
Postitas xr4
FinePix kirjutas:aga kui roolilatt läbi on kas siis saab panna xr4 jale(võimendiga) tavalise sierra ilma võimuta roolilatti,
või mis xr4jale sobiks?
no v6 latid sobivad võimendiga latidest(torud teisiti r4 motodest), aga kui võimendist ei hooli siis tavaline latt istub ka lõdvalt sinna- mull oligi algul tavaline latt kuni see peeti läks
Re: Roolilattide erinevus
Postitatud: 03 Jaan 2009, 13:18
Postitas AlarT
kui sa koos pumbaga süsteemi saad ja pumba kuidagi mootori külge aretad, peaks kõiki saama jah, kui torud just mootorile ette ei jää, aga ka neid saba hea meistrimees ümber teha vastavate vahenditega:) Latt ise peaks sama olema, kere kinnituste kohaselt.
Kuid pumba mootori külge aretamise kohta üks hea soovitus, tee seda väga korralikult, minul kippus originaal kinnitusegagi pump diislil ära kukkuma, lõpuks panin poldi asemele metall varda, mille otsad lõin kõveraks, sõitis auto lõpuni välja.