Dohc' ile reguleeritav kütuserõhu regulaator+rõhukell
Postitatud: 12 Juul 2008, 02:27
Rasket midagi ei ole. Aega kulus mul 30-40 minutit.
vajaminevad asjad:
Rõhu kell (hydroscan ca 300 eeki)
6mm kütuse voolikut (mul kulus 1 meeter ca 60eeki/m)
6 klambrit mis 6mm vooliku peale läheks (kust iganes)
6mm kolmik (ben auto tarvetest sain mina)
step 1. võtad kütuse peale voolu toru lahti lati küljest. 19 võtmega keerad stutsi lahti mis asub kütuse lati taga otsas. Originaal kütuse toru on selline plastiku taoline toru/volla kus on kummi voolik peale. Mina tõmbasin noaga originaal torule sälgu sisse ja tõmbasin stutis otsast maha. Sama asja pead tegema ka teisel pool. Seal on selline metallist latakas (kompensaator peaks olema) lõkad samamoodi lõhku originaal toru.
step 2. võtad 6 mm kütuse volla ühe otsa paned sututsi otsa mis lati küljest võtsid teise otsa selle metall lattaka otsa. klambrid peale ja kinni. selle toru külge paigaldad ka surve külla. kolmik vahele ja siis vead vastavalt vajadusele kella. Mina panin parema lanseka ja tiiva vahele.
step 3. mina kasutasin nuga. võtad noa ja väikse haamri ja lööd selle vaikselt kütsue rõhu regulaatori keskel oleva ringi sisse. väänad selle ringi sealt ära puhastad kuuskandi sisu ära, et võti korralikult sisse läheks.
step 4. kontorollida kõik klambrid üle ja masin käima panna. Silmga üle vaadata kõik uued ühendus kohad, et ei lekkiks. (NB käivitus võib nac aega võtta kuna pump peab bensiini jälle üles lööma)
step 5. istud maha võtad külma õlle ning otsustad, et proovisõidu võib homme ka teha
Viimane punkt mul küll ei kehtinud ja sai nac proovitud. maks rõhk mis ma proovisin oli 4 bar. Originaal on 2 vaakumiga 2,5 bar. Kasutegurit ei oska lubada, kuna katsetan vähe teist kütust enda masinal ja süütega on vaja vähe mängida, et asja korralikult liikuma saaks. Kunagi kui esimese bmw'ga sellist süsteemi kasutasin tundus nagu vähe parem asi...
Äkki kellelgi on abi
Kristjan
vajaminevad asjad:
Rõhu kell (hydroscan ca 300 eeki)
6mm kütuse voolikut (mul kulus 1 meeter ca 60eeki/m)
6 klambrit mis 6mm vooliku peale läheks (kust iganes)
6mm kolmik (ben auto tarvetest sain mina)
step 1. võtad kütuse peale voolu toru lahti lati küljest. 19 võtmega keerad stutsi lahti mis asub kütuse lati taga otsas. Originaal kütuse toru on selline plastiku taoline toru/volla kus on kummi voolik peale. Mina tõmbasin noaga originaal torule sälgu sisse ja tõmbasin stutis otsast maha. Sama asja pead tegema ka teisel pool. Seal on selline metallist latakas (kompensaator peaks olema) lõkad samamoodi lõhku originaal toru.
step 2. võtad 6 mm kütuse volla ühe otsa paned sututsi otsa mis lati küljest võtsid teise otsa selle metall lattaka otsa. klambrid peale ja kinni. selle toru külge paigaldad ka surve külla. kolmik vahele ja siis vead vastavalt vajadusele kella. Mina panin parema lanseka ja tiiva vahele.
step 3. mina kasutasin nuga. võtad noa ja väikse haamri ja lööd selle vaikselt kütsue rõhu regulaatori keskel oleva ringi sisse. väänad selle ringi sealt ära puhastad kuuskandi sisu ära, et võti korralikult sisse läheks.
step 4. kontorollida kõik klambrid üle ja masin käima panna. Silmga üle vaadata kõik uued ühendus kohad, et ei lekkiks. (NB käivitus võib nac aega võtta kuna pump peab bensiini jälle üles lööma)
step 5. istud maha võtad külma õlle ning otsustad, et proovisõidu võib homme ka teha

Viimane punkt mul küll ei kehtinud ja sai nac proovitud. maks rõhk mis ma proovisin oli 4 bar. Originaal on 2 vaakumiga 2,5 bar. Kasutegurit ei oska lubada, kuna katsetan vähe teist kütust enda masinal ja süütega on vaja vähe mängida, et asja korralikult liikuma saaks. Kunagi kui esimese bmw'ga sellist süsteemi kasutasin tundus nagu vähe parem asi...
Äkki kellelgi on abi
Kristjan