1. leht 2-st

pidurid.

Postitatud: 04 Mär 2009, 18:34
Postitas Henn
Asi on lihtne vahetasin kõik kettad ja klotsid ja trumlid ära, mingil määral jooksis ka õlivaälja, vist võib ma loodan. aga mure on nüüd selles et ma peaks need ära õhutama(kindlasti)sest kui niisama surun pedaaali siis mingiaja pärast muutub pedaal raskeks, ning kui käima panen siis kaob pedaal jalalt nägu välk ära.Ning kuidas on kõige lihtsam nende õhutusniplidega ümberkäija, ei julgenud kohe brutaalse jõuga peale minna kardan niplimurdumist, kas on mingi järjekord ka muidu õhutamisel ja kas autopeab töötma kui õhutan, ning kässariga tekkis ka mingi probleem, tross vajus peale vahetamist julmalt ära, alguses sain tõmmata ainult 10cm.kangi aga nüüd tõmban põhja ja ikka ei võta, ronisin autoalla ja ime tross on täitsa lõdva, loodan et sealt trummli seest lahti ei tulnud, kuid muidu saab vist sealt põhjalt reguleerida trossi pingsust, seal on mingi plastik värk ümber trossi,OK loodan et liigapalju ei küsinud :mrgreen:

Re: pidurid.

Postitatud: 04 Mär 2009, 22:23
Postitas Dexter
niplitega käitu nii nagu roostes poltidega. kõigepealt hoolikalt traatharjaga puhtaks ja siis ainult leotada roostesurmaga päevake kaks vahelduva eduga. peale leotamist peaksid nad juba lahti tulema kui pole härja jõuga kinni keeratud

Re: pidurid.

Postitatud: 04 Mär 2009, 22:33
Postitas Teet01
Üldiselt on soovitatud õhutamist alustada süsteemi kõige tagumisest osast. Esimesena tagumised pidurid ja siis esimesed. Õhutamiseks kutsu endale keegi appi, sest üksi ei saa kõike õhku välja. Kõigepealt proovi niplid lahti keerata korraliku padrun võtmega, sest need võivad olla kinni jäänud ja tavalise lehtvõtmega võib kandid üle keerata. Õhutamise ajal on mugavam kasutada silmusvõtit. Jälgi, et õhutamise käigus pidurivedeliku anum tühjaks ei saa. Kui oled lõpetanud, siis ära niplit jõuga kinni murra, need on tehtud küllaltki täpselt ja peavad vedelikku ka ilma jõuga kinni murdmata. Kui käsipiduri tross on õige ja trossi ots on trumlis ilusti kinnitatud, siis tuleb ainult seda trossi põhja alt pingutada.

Re: pidurid.

Postitatud: 05 Mär 2009, 00:03
Postitas Tarmo
Dexter kirjutas:niplitega käitu nii nagu roostes poltidega. kõigepealt hoolikalt traatharjaga puhtaks ja siis ainult leotada roostesurmaga päevake kaks vahelduva eduga. peale leotamist peaksid nad juba lahti tulema kui pole härja jõuga kinni keeratud
esiteks dexter, need roostes poltide lahtistid on pmst sama mis piduri vedelik
teiseks, on selle nipli vastas juba piduri vedelik, ja kui see väljast sisse saaks saaks ju seest leotusvahend välja kah :D
vähemalt nii olen mina aru saanud
nii palju veel et kui keegi varasemalt on keeranud jõuga kinni, siis võivad kandid ka tavalise 12 kant silmusega maha tulla (nagu mu valgel xr4D'l), sobib ideaalselt kuuskant silmus, mersudel oli see kaasa ja hiinakaid olen selliseid näinud

Re: pidurid.

Postitatud: 05 Mär 2009, 13:48
Postitas XcosworthX
tegelikult on võimalik üksi ka ära teha,aga sellejaoks on spets kotikest vaja.See kott käib nippli otsa,keerad nippli lahti ja muudkui pumpad(mitte nüüd et sa pidurivedeliku paagi tühjaks pumpad).Järjestus on lihtne (parem tagumine-vasak tagumine-parem esimene-vasak esimene)

Re: pidurid.

Postitatud: 11 Mär 2009, 17:47
Postitas Henn
sõber soovitas roostevastu cocacoolat :D pidi eriti efektiivselt roostet hävitama :mrgreen:

Re: pidurid.

Postitatud: 11 Mär 2009, 18:47
Postitas tann
XcosworthX kirjutas:tegelikult on võimalik üksi ka ära teha,aga sellejaoks on spets kotikest vaja.See kott käib nippli otsa,keerad nippli lahti ja muudkui pumpad(mitte nüüd et sa pidurivedeliku paagi tühjaks pumpad).Järjestus on lihtne (parem tagumine-vasak tagumine-parem esimene-vasak esimene)
kui pedaali vahepeal üles lased, siis peaks ju ikka kinni keerama nipli :!: :?:
pumpad pedaali üles, lased nipli lahti pool pööret ja samal ajal sõber surub pedaali alla...siis keerad nipli kinni, pumpad ja kordad sama.

Re: pidurid.

Postitatud: 11 Mär 2009, 21:43
Postitas Teet01
Kui kasutada vastavat abivahendit, siis ei ole vaja niplit kinni keerata. Poodides on müügil igasuguseid One-Man Brake Bleeder Kit'e, millega saab ka üksi õhutamist teha. Näiteks mootorrattal olen korra sellist proovinud:
Pilt
Tegemist on suht odava asjaga, maksis autoringis mingi 60 raha vist.

Re: pidurid.

Postitatud: 16 Apr 2009, 17:47
Postitas Henn
pidurid said kõik ära vahetatud, ok kerge mure tekkis mingi toru on läbi roostetanud :cry: aga käsipiduriga on mingi jama ikka. ennem vanade trummlitega käsipidurikangi tõmmates liigud umbes 10cm ja tõmbas mõlemad rattad plokki nüüd kui panin uued klotsid ja trummlid tõmban kangi ilusasti põhja ja ainult üheltpoolt rebib plokki, ning samas tross on ka lõdva kuid tross on mõlemalt poolt kinni. Sealt poolt kus tross on lõdva pole see trossi kinnitus mis on trummli sees klotsi taga. krt raske on seletada äkki teen mõlemast poolest pilti kui sellest on kasu.tänud

Re: pidurid.

Postitatud: 17 Apr 2009, 00:37
Postitas legendaarne666
Trummelpiduritel on klotside vahel regulaator mis kipub ära roostetama ja ei hoia klotse enam pinges ja vedru tõmbab nad liiga kokku tagasi.Samuti surub see ka silindri liiga kokku. Sellest võib järeldada ka seda miks pedaal põhjani käib,aga pidureid ikka ei ole.Kunagi sai ka jebitud oma autol sellega.Loodan et me üksteisest mööda ei räägi :roll:

Re: pidurid.

Postitatud: 18 Apr 2009, 12:27
Postitas Teet01
Tõenäoliselt jah üks automaatregulaator on kinni jäänud.

Re: pidurid.

Postitatud: 20 Mai 2009, 19:02
Postitas Henn
tegelikut pedaali pohja vajutamise kohta sai teda, toru lekkib aga mind huvitab mis mul kasipiduri tross enam pinges pole.

Re: pidurid.

Postitatud: 25 Mai 2009, 13:25
Postitas Henn
võtsin trummi lahti ja võrdlesin põhjalikult teise poolega millel käsipidur toimib ning leitsin, et mingid erinevused on nimelt see kuhu külge see tross läheb on erineval kaugusel, ehk siis jääb mulje et tross on pinges kuid samas põhjaall on tross lõdva. ning mingi asi mis näeb välja nagu konks :oops: on(oli) ka teissuguse asendiga.

Re: pidurid.

Postitatud: 27 Mai 2009, 15:13
Postitas Henn
ning veel põhjalikumalt uurides avastasin et käsipiduri tross on kuhugile kinni kiilunud, arvatavasti sealt kust ta trummlisse läheb, et kas on mingeid varjante kuidas toimida tänud

Re: pidurid.

Postitatud: 03 Juul 2009, 13:19
Postitas Henn
ning pedaal vajus põhja sest õhk oli sees, praegu tagumised on surnud, pole raha et toru osta, mõnus naelu kummitest vaikselt välja lasta. :evil: