1. leht 2-st
K: Käigukastid™
Postitatud: 17 Okt 2009, 00:01
Postitas FLAMEWAR
mure selline et, teine käik ei taha sees pysida, peab kinni hoidma või 1-3 hypama..
varem juba ostes oli 345 ideaalsed aga 1 ja 2 käik imelikud, et esimene ei läinud eriti sygavale ja 1-2 le vahetades oli nagu mingi pisi takistus ja e i saanud kiirelt otse alla..
1. kas on võimalik midagi pealt poolt remontida või kontrollida mansetid või midagi sellist?
2. võibolla on asi kasti toe puxis.. vaatab ilusama ilmaga!
3 mul olemas 85 a sierra 5 uksega, 5 käiku. 2.0 garburaator. aga uus 2.0 dohc et kas on neist võimalik
yks terve kombinerda? või läheb lupsti alla?
4 uus kast mis nyyd jupsib- undab vaba käigul ja siduri alla vajutades on vait! siduri survelaager?
5 oletame et kõik on tsenseeritud siis plju võib veidi korralikum kast maksta?
Re: K: Käigukastid™
Postitatud: 17 Okt 2009, 14:54
Postitas Teet01
Type9 ja mt75 käigukastide tugitalad on erinevad. Aga võibolla on kummipadjad samasugused ja neid annab äkki omavahel vahetada. Ohc küljes on type9 kast, mis dohc mootorile ei sobi. Tähendab otsa saab torgata, aga kasti ei saaa kinni keerata korralikult, sest enamus augud ei klapi. Samuti on sidurikoda valede mõõtmetega. Käikude halvasti sisse minemist võib põhjustada kulunud tugipuks, lõtkudega käiguhoovastik või käigukasti sisemine rike. Undamist põhjustab siduripoolse jõuülekande peavõll, mille laagrid on tõenäoliselt läbi või kuival. Kui siduri alla vajutad, siis jääb võll seisma ja enam ei unda. Survelaager teeb pigem sellist kõrinat ja jääb vaikseks juba siis kui siduripedaalile natukene survet avaldada. Käigukaste liigub siin foorumis mõnesaja krooniste hindadega. Seda muidugi ei tea kui korras nad on, aga usun et enamus siiski kannatab kriitikat.
Re: K: Käigukastid™
Postitatud: 17 Okt 2009, 18:49
Postitas FLAMEWAR
oo kui huvitav!
ni et ma peaks siis vast mt75 te otsima hakkama!
Re: K: Käigukastid™
Postitatud: 23 Okt 2009, 16:44
Postitas FLAMEWAR
Käigukasti vahetamine on suur töö, mis olex tark töö käigus veel äravahetada?
Re: K: Käigukastid™
Postitatud: 23 Okt 2009, 19:29
Postitas nustu826
Mõttekas oleks vahetada sidurikomplekt ja kindlasti ka käigukastiõli
Re: K: Käigukastid™
Postitatud: 23 Okt 2009, 21:34
Postitas Tehnic
FLAMEWAR kirjutas:Käigukasti vahetamine on suur töö, mis olex tark töö käigus veel äravahetada?
mis suur töö ta ikka on.... paar tundi nokitsemist

Re: K: Käigukastid™
Postitatud: 23 Okt 2009, 21:50
Postitas FLAMEWAR
ja ons se 100 % kindel et mul mt75?
kes oskab sellele jah paar tundi, eelmine kord 4 st kasti vahetades läks ikka nati kauem. vaatan veel kas ise hakkan poriloigus seda vahetama või viin töökotta...
niii et tuleks veel muretseda siduriketas ja paar liitrit ATFi
Re: K: Käigukastid™
Postitatud: 23 Okt 2009, 22:14
Postitas Visible
Päris kindel jah, et sul MT-75.
Re: K: Käigukastid™
Postitatud: 24 Okt 2009, 19:32
Postitas FLAMEWAR
jah täna sai
TOmi käest soetatud kast 300 kr
proovisin yhte ketast ka! ja sobis nuudi otsa.. ehk läheb käiku ka!
ainus vahe mis oli textis.. aga muidu paistab sama

eest vaade

kylg vaade

kangi osa

kastipadi, nii kyll aru ei saa et tal midagi viga olex aga esimene ja teine käik on imelikud
vist nats jama et nuut roostes?
kangioasa taastamine pole ka vast kõige lihtsam..
peaasi et olemas ja ex nyyd uurib vaatab mis veel taastada, vahetada vaja
Re: K: Käigukastid™
Postitatud: 26 Okt 2009, 12:48
Postitas IvoK
Viimase pildi järgi ütleks küll et kasti padi on väsinud/vigane, sest nii suurt vahet sellel kübarseibil ja padjal küll olla ei tohiks, kasti taga ots on sellepärast madalamal ka ja teise käigu lülitamine raskendatud.
Re: K: Käigukastid™
Postitatud: 27 Okt 2009, 17:32
Postitas FLAMEWAR
käisin täna kysimas fordi mingis keskuses et palju ka padi maksab
400 eeku
Re: K: Käigukastid™
Postitatud: 27 Okt 2009, 18:34
Postitas Visible
http://www.acar.ee" onclick="window.open(this.href);return false; pakub näiteks oluliselt odavamalt seda patja.
Re: K: Käigukastid™
Postitatud: 24 Nov 2009, 20:45
Postitas Tehnic
FLAMEWAR kirjutas:ja ons se 100 % kindel et mul mt75?
kes oskab sellele jah paar tundi, eelmine kord 4 st kasti vahetades läks ikka nati kauem. vaatan veel kas ise hakkan poriloigus seda vahetama või viin töökotta...
niii et tuleks veel muretseda siduriketas ja paar liitrit ATFi
ATF-i küll ära pane sinna sisse see on ainult automaatkastile ja roolivõimule..just sai üks kast maha võetud mis oli laiali lennanud ja oh ime seest tuli punane õli

Re: K: Käigukastid™
Postitatud: 24 Nov 2009, 22:36
Postitas legendaarne666
Tehnic kirjutas:FLAMEWAR kirjutas:ja ons se 100 % kindel et mul mt75?
kes oskab sellele jah paar tundi, eelmine kord 4 st kasti vahetades läks ikka nati kauem. vaatan veel kas ise hakkan poriloigus seda vahetama või viin töökotta...
niii et tuleks veel muretseda siduriketas ja paar liitrit ATFi
ATF-i küll ära pane sinna sisse see on ainult automaatkastile ja roolivõimule..just sai üks kast maha võetud mis oli laiali lennanud ja oh ime seest tuli punane õli

No ma ei tea ma panin enda scorpa kasti küll automaadiõli,sest sõber kes õlipoes töötab ütles,et sobib andmete järgi sinna.Mingi 2,5 aastat sõitsin ja midagi ei juhtunud.Ja ennem vahetust oli ka punane õli sees

Re: K: Käigukastid™
Postitatud: 24 Nov 2009, 22:48
Postitas Tehnic
kooolis sai õlide teema läbi võetud ja manuaalkasti ikka transmissiooniõli ja ATF(AutomaticTransmissionFluid) on kasutusel tehase poolt automaatkastides ja roolivõimendites. autodata küll ei näita sellist asja et manuaalkastis ATF või mingi dexron2 peaks käima mt75 kasti näitab SAE 80W/90. Imelikul kombel seda õli siiski sinna vahest pannakse ja mina isiklikult olen näinud päris mitu sellist kasti mis on laiali läinud ja süüks on pandud seesamune vedelik. Just vedelik sest seda on automaatkastides ja roolivõimus kasutusel samal põhimõttel mis hüdroõli et edastaks rõhku....manuaalkastis ikka vaja ülekandeid määrida ka kõvasti ja selleks sinna paks ja süürte määrimisomadustega transmissiooniõli...kui võrrelda neid omavahel siis on näha kuidas transmissiooniõli võõlab nagu mesi ja ATF meenutab rohkem vett.