Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Kasutajate pikendused
Vasta
martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Postitus Postitas martinjev » 16 Okt 2014, 14:43

Mida sa kuhu vahele treisid? pilte on näidata? Ja kuidas sierra sarniiri scorpa käändmikku panid? Minu scorpa omal oli koonuse auk suurem. Scorpa õõtsasid ka kasutada ei taha sest need on pikemad ja toovad ratta väljapoole.

Igatahes esialgse katse tulemusena veendusin et mu lahendus toimib ja ise olen rahul :D Vaja veel supportit korrastada ja uued kettad-klotsid osta.

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Postitus Postitas oliver85 » 19 Okt 2014, 22:03

mina kasutasin scorpa õõtsa sest ratas oligi väljapoole vaja saada. Treisin amordi ja käändmikus oleva amordikinnitusaugu vahele "hülsid".

pildid on arvutis jummel teb kus :)

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Postitus Postitas martinjev » 20 Okt 2014, 09:25

oliver85 kirjutas:mina kasutasin scorpa õõtsa sest ratas oligi väljapoole vaja saada.
Sellisel juhul on küll asjal jumet.
Uute aukude mõõtmine ja puurimine on normaalse puurpingi olemasolul umbes 1 tund tööd ja oluliselt lihtsam. Kui mul oleks treipingi võimalust, oleks ma ilmselt rummusüdamiku treinud sierra laagritele sobivaks.

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Postitus Postitas martinjev » 24 Nov 2014, 11:34

Saaga jätkub kastiga.

Kõigepealt lõikasin lahti tagaluugi kuna selle sisemine külg oli kõver ja roostes ja vajab uuendamist
Poolekslõigatud luuk:
Pilt

siis lasin teha vana järgi uue sisekülje:
Pilt

Seejärel kadus mott luugiga edasi tegeleda ja tõstsin selle kõrvale paremaid aegu ootama

Kasti põhjalt puurin tugevdustalad küljest - need teen uued. Vana pigi ja mastiksi mahavõtmine on üks ilge jebimine aga kuigaimoodi ikka edeneb...

Pilt

Mõned roostekohad ka välja lõigatud ja ootavad oma aega (st. motivatsiooni).



Korralikule esistangele otsin vaikselt häid pakkumisi....

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Postitus Postitas Tarmo » 24 Nov 2014, 12:22

Axl pakub ju :D

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Postitus Postitas martinjev » 24 Nov 2014, 13:40

pakub pakub :D

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Postitus Postitas Henn » 26 Nov 2014, 09:43

vana mastiksi saab maha muidu kuivjääga, on küll kulukam kui pahtlilabidaga nühkida, kuid ajaliselt kiirem ja saad samal ajal näiteks kohvi juua kui kuivjää mastiksit lahti külmutab.

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Postitus Postitas martinjev » 29 Juun 2015, 12:54

Kasti roostekohti oli niipalju et ei viitsi neid üles laduda (sierramees ehk teab isegi milline rooste välja näeb :) )
Põhi sai uued talad ja suures osas uue pleki

Pilt

Pilt

Pilt

ja siis epokrundi ja täitekrundi

Pilt

Pilt


Tagaluuk täitekrundi all:

Pilt

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Postitus Postitas martinjev » 22 Juul 2015, 17:27

Kasti sisu tegin Raptoriga. See enamvähem sama mis Linex aga odavam (4-pakk koos kõvendiga 130 euri)

Pilt

Pilt

Üldiselt on auto enam-vähem valmis. Nipet-näpet liiste ja vidinaid veel teha aga sõita kannatab. Eile sain ka uue teh passi ja nüüd auto ametlikult bensiin ja halli värvi (enne oli sinine) Paberimajandus ARK-s oli väga normaalne ja mingeid probleeme ei tekkinud, maksma läks 20 euri kokku.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kui TÜV tehtud saab siis ilmselt hakkan mõtlema mis tagasillaga ette võtta. Aeglasemat difrit Bronco sillale ei liigu, võimalik et panen sierra v scorpa silla. Hetkel on 100-ga sõites 1900-2000 pööret, ideaalne oleks 2200-2400 saada.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Postitus Postitas Tarmo » 30 Juul 2015, 14:29

mis mõõdus rehvid sul taga on, paistavad suured, neid vähendades saad kah pöördeid üles
üldiselt on aeg mulle sõitu teha ;) :P

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Postitus Postitas martinjev » 25 Aug 2015, 08:51

Ülevaatuse onkel vedas mu auto alla tõestamaks et auto on kahest kokku keevitatud. Kasti raam on tehasest äsja tulnud kuid kabiiniosa on nagu kasutatud autol ikka. Mees on autodega palju tegelenud ja teab mida räägib :) :) :) Paar vastuväidet mokaotsast poetasin, mis tüübi jupiks ajaks vaikseks võttis kuid üritasin end tagasi hoida - TÜV oli vaja kätte saada.

Vahepeal said esivedrud vahetatud ja vaikselt tuleb hakata uut tagasilda kahest kokku kombineerima.

TÜV preemiaks pumpasin rehvid täis.

rekkamees
aktivist
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Dets 2013, 12:15

Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Postitus Postitas rekkamees » 25 Aug 2015, 14:31

:twisted: Ja mis Su vastuväited siis olid? :mrgreen:

Aga autole Pilt
esivedu tähendab tõmbamist

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Postitus Postitas Tarmo » 04 Juun 2016, 22:37

huvitav kas tagumisi "stangesi" 3d printeriga ei saaks teha?

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Postitus Postitas martinjev » 09 Aug 2016, 10:13

Kastikad on aktiivseks läinud. Natuke minu omast ka siis juttu üle aasta.
Talve eesmärgiks oli tagasilla ümberehitus. Bronco talasild pidi asenduma Sierra või Scorpio lääbadega sillaga.
Uuesti kast maha, sild alt.

Pilt

Pilt

Siis esimesed vedrukandurid jalust ära

Pilt

ja siis sai hakata silla asukohta paika möötma

Pilt

Raamile lõikasin sillakinnituse kohad ja tegin sellised jornid, millekülge sild originaalpoldiga kinnitub.

Pilt

jätkub siis kui pilte saan üles laetud...

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Postitus Postitas martinjev » 17 Aug 2016, 10:00

Vedru ülemiseks kinnituseks kasutasin Sierra ülemisi koonuseid mis sai raami kõverustega kokku klapitatud

Pilt

No ja kogu kompott raamikülge kokku keevitades näeb välja selline

Pilt

Amordid on Escordi omad kuna need on kõige lühemad ja samas pikema käiguga mis saada oli.

Pilt

Üldiselt suviotsa olen sõitnud ja midagi fataalset juhtunud ei ole :)

Pilt

Vasta