Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Mida sa kuhu vahele treisid? pilte on näidata? Ja kuidas sierra sarniiri scorpa käändmikku panid? Minu scorpa omal oli koonuse auk suurem. Scorpa õõtsasid ka kasutada ei taha sest need on pikemad ja toovad ratta väljapoole.
Igatahes esialgse katse tulemusena veendusin et mu lahendus toimib ja ise olen rahul Vaja veel supportit korrastada ja uued kettad-klotsid osta.
Igatahes esialgse katse tulemusena veendusin et mu lahendus toimib ja ise olen rahul Vaja veel supportit korrastada ja uued kettad-klotsid osta.
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
mina kasutasin scorpa õõtsa sest ratas oligi väljapoole vaja saada. Treisin amordi ja käändmikus oleva amordikinnitusaugu vahele "hülsid".
pildid on arvutis jummel teb kus
pildid on arvutis jummel teb kus
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Sellisel juhul on küll asjal jumet.oliver85 kirjutas:mina kasutasin scorpa õõtsa sest ratas oligi väljapoole vaja saada.
Uute aukude mõõtmine ja puurimine on normaalse puurpingi olemasolul umbes 1 tund tööd ja oluliselt lihtsam. Kui mul oleks treipingi võimalust, oleks ma ilmselt rummusüdamiku treinud sierra laagritele sobivaks.
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Saaga jätkub kastiga.
Kõigepealt lõikasin lahti tagaluugi kuna selle sisemine külg oli kõver ja roostes ja vajab uuendamist
Poolekslõigatud luuk:
siis lasin teha vana järgi uue sisekülje:
Seejärel kadus mott luugiga edasi tegeleda ja tõstsin selle kõrvale paremaid aegu ootama
Kasti põhjalt puurin tugevdustalad küljest - need teen uued. Vana pigi ja mastiksi mahavõtmine on üks ilge jebimine aga kuigaimoodi ikka edeneb...
Mõned roostekohad ka välja lõigatud ja ootavad oma aega (st. motivatsiooni).
Korralikule esistangele otsin vaikselt häid pakkumisi....
Kõigepealt lõikasin lahti tagaluugi kuna selle sisemine külg oli kõver ja roostes ja vajab uuendamist
Poolekslõigatud luuk:
siis lasin teha vana järgi uue sisekülje:
Seejärel kadus mott luugiga edasi tegeleda ja tõstsin selle kõrvale paremaid aegu ootama
Kasti põhjalt puurin tugevdustalad küljest - need teen uued. Vana pigi ja mastiksi mahavõtmine on üks ilge jebimine aga kuigaimoodi ikka edeneb...
Mõned roostekohad ka välja lõigatud ja ootavad oma aega (st. motivatsiooni).
Korralikule esistangele otsin vaikselt häid pakkumisi....
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Axl pakub ju
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
pakub pakub
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
vana mastiksi saab maha muidu kuivjääga, on küll kulukam kui pahtlilabidaga nühkida, kuid ajaliselt kiirem ja saad samal ajal näiteks kohvi juua kui kuivjää mastiksit lahti külmutab.
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Kasti roostekohti oli niipalju et ei viitsi neid üles laduda (sierramees ehk teab isegi milline rooste välja näeb )
Põhi sai uued talad ja suures osas uue pleki
ja siis epokrundi ja täitekrundi
Tagaluuk täitekrundi all:
Põhi sai uued talad ja suures osas uue pleki
ja siis epokrundi ja täitekrundi
Tagaluuk täitekrundi all:
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Kasti sisu tegin Raptoriga. See enamvähem sama mis Linex aga odavam (4-pakk koos kõvendiga 130 euri)
Üldiselt on auto enam-vähem valmis. Nipet-näpet liiste ja vidinaid veel teha aga sõita kannatab. Eile sain ka uue teh passi ja nüüd auto ametlikult bensiin ja halli värvi (enne oli sinine) Paberimajandus ARK-s oli väga normaalne ja mingeid probleeme ei tekkinud, maksma läks 20 euri kokku.
Kui TÜV tehtud saab siis ilmselt hakkan mõtlema mis tagasillaga ette võtta. Aeglasemat difrit Bronco sillale ei liigu, võimalik et panen sierra v scorpa silla. Hetkel on 100-ga sõites 1900-2000 pööret, ideaalne oleks 2200-2400 saada.
Üldiselt on auto enam-vähem valmis. Nipet-näpet liiste ja vidinaid veel teha aga sõita kannatab. Eile sain ka uue teh passi ja nüüd auto ametlikult bensiin ja halli värvi (enne oli sinine) Paberimajandus ARK-s oli väga normaalne ja mingeid probleeme ei tekkinud, maksma läks 20 euri kokku.
Kui TÜV tehtud saab siis ilmselt hakkan mõtlema mis tagasillaga ette võtta. Aeglasemat difrit Bronco sillale ei liigu, võimalik et panen sierra v scorpa silla. Hetkel on 100-ga sõites 1900-2000 pööret, ideaalne oleks 2200-2400 saada.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
mis mõõdus rehvid sul taga on, paistavad suured, neid vähendades saad kah pöördeid üles
üldiselt on aeg mulle sõitu teha
üldiselt on aeg mulle sõitu teha
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Ülevaatuse onkel vedas mu auto alla tõestamaks et auto on kahest kokku keevitatud. Kasti raam on tehasest äsja tulnud kuid kabiiniosa on nagu kasutatud autol ikka. Mees on autodega palju tegelenud ja teab mida räägib Paar vastuväidet mokaotsast poetasin, mis tüübi jupiks ajaks vaikseks võttis kuid üritasin end tagasi hoida - TÜV oli vaja kätte saada.
Vahepeal said esivedrud vahetatud ja vaikselt tuleb hakata uut tagasilda kahest kokku kombineerima.
TÜV preemiaks pumpasin rehvid täis.
Vahepeal said esivedrud vahetatud ja vaikselt tuleb hakata uut tagasilda kahest kokku kombineerima.
TÜV preemiaks pumpasin rehvid täis.
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Ja mis Su vastuväited siis olid?
Aga autole
Aga autole
esivedu tähendab tõmbamist
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
huvitav kas tagumisi "stangesi" 3d printeriga ei saaks teha?
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Kastikad on aktiivseks läinud. Natuke minu omast ka siis juttu üle aasta.
Talve eesmärgiks oli tagasilla ümberehitus. Bronco talasild pidi asenduma Sierra või Scorpio lääbadega sillaga.
Uuesti kast maha, sild alt.
Siis esimesed vedrukandurid jalust ära
ja siis sai hakata silla asukohta paika möötma
Raamile lõikasin sillakinnituse kohad ja tegin sellised jornid, millekülge sild originaalpoldiga kinnitub.
jätkub siis kui pilte saan üles laetud...
Talve eesmärgiks oli tagasilla ümberehitus. Bronco talasild pidi asenduma Sierra või Scorpio lääbadega sillaga.
Uuesti kast maha, sild alt.
Siis esimesed vedrukandurid jalust ära
ja siis sai hakata silla asukohta paika möötma
Raamile lõikasin sillakinnituse kohad ja tegin sellised jornid, millekülge sild originaalpoldiga kinnitub.
jätkub siis kui pilte saan üles laetud...
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Vedru ülemiseks kinnituseks kasutasin Sierra ülemisi koonuseid mis sai raami kõverustega kokku klapitatud
No ja kogu kompott raamikülge kokku keevitades näeb välja selline
Amordid on Escordi omad kuna need on kõige lühemad ja samas pikema käiguga mis saada oli.
Üldiselt suviotsa olen sõitnud ja midagi fataalset juhtunud ei ole
No ja kogu kompott raamikülge kokku keevitades näeb välja selline
Amordid on Escordi omad kuna need on kõige lühemad ja samas pikema käiguga mis saada oli.
Üldiselt suviotsa olen sõitnud ja midagi fataalset juhtunud ei ole