Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85 - lõpetatud
Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85 - lõpetatud
Tere kaaslased, otsustasin, et lisan oma auto ka siis. Tegu on kasutaja Terror15 käest ostetud 1983 aasta mk1 kerega sierraga, millele oli eelmise omaniku poolt pandud 2.0 pinto mootor aga jäetud 1.6 karbuss. Kuna see kooslus jäi minu jaoks lahjaks siis sai otsitud kuuri alt õks IS kaan koos juhtmestikuga ja jagajaga ning see sinna peale pandud. Käima sai see mootor alles eile hommikul, siinkohal suured tänud Tsuxi vennale, kes viitsis 48 tundi minuga veeta ja jätta terve NV vahele ainult selle nimel, et ma saaksin pühapäeval saugas paar ringi teha. Kahjuks murdus peale mõne ringi tegemist kütuserõhu kella kronsa pooleks ja pidin selleks korraks sõidu pooleli jätma, kuid sai leitud asjad mis vaja kiiremas korras asendada. Nimelt on 1.6 sierra pidurid ikka saast ja need lähevad prügimäele ning asemele tulevad scorpio omad, et saaks ka pidama. Samuti on teel minu poole tagumine strutbar ja kindlasti läheb auto ka madalamaks. Ki keegi oskab seletada, miks käib see mootor mul ilma õhulugejata siis oleks meeldiv kui teada annaks, nimelt kui panen õhulugeja külge siis gaasi anda ei saa ja peale ca 10sek käimist kooleb ära ning käima ei lähe. Seega hetkel sõidan ilma õhulugeja ja tühikäigumootorita. Roolilatiks on võimuga latt, millel on võimendiosa maa võetud ja keerab ühest servast teise ca 2,5 tiiru vs originaal 4 kopikatega
Loomulikult on ka tagasild kinni keevitatud
Tulevikuks on ka plaane aga nendest siis kui midagi realiseeruma hakkab. Kõigepealt pidurid ja siis teeks midagi, et asisemalt edasi ka käiks.
Pildid panen kolmapäeval, kuna ennem pole lihtsalt aega.
See siis minu musta peletise eluloo alguskäik siiani olen rahul autoga, kui välja arvata, et kogu sillaosa on juba ostmisest saadik täielikult peetis aga see polegi oluline, kuna sealt rändab kogu jooksuosa emeksi poole ja asemele tuleb scorpio oma.
30.01.11 on ametlikult scorpio veermikul see kere.
Loomulikult on ka tagasild kinni keevitatud
Tulevikuks on ka plaane aga nendest siis kui midagi realiseeruma hakkab. Kõigepealt pidurid ja siis teeks midagi, et asisemalt edasi ka käiks.
Pildid panen kolmapäeval, kuna ennem pole lihtsalt aega.
See siis minu musta peletise eluloo alguskäik siiani olen rahul autoga, kui välja arvata, et kogu sillaosa on juba ostmisest saadik täielikult peetis aga see polegi oluline, kuna sealt rändab kogu jooksuosa emeksi poole ja asemele tuleb scorpio oma.
30.01.11 on ametlikult scorpio veermikul see kere.
Viimati muutis oliver85, 27 Okt 2011, 21:41, muudetud 2 korda kokku.
Re: Ford Sierra 1.6 1983 oliver85
Hea oleks sellega drifti sõitma hakata, kui veidi jõudu juure saad
Re: Ford Sierra 1.6 1983 oliver85
Kuidas seda jõudu hästi lihtsalt juurde saaks, raha ka nagu eriti pole, ehk leidub häid inimesi kes aitaks
Re: Ford Sierra 1.6 1983 oliver85
oliver85 kirjutas:Kuidas seda jõudu hästi lihtsalt juurde saaks, raha ka nagu eriti pole, ehk leidub häid inimesi kes aitaks
turbo on kõige odavam moodus pintole jõu juure andmiseks,
Re: Ford Sierra 1.6 1983 oliver85
see läheb kümneid tuhandeid ju
Re: Ford Sierra 1.6 1983 oliver85
Saab ka kõvasti odavamalt, kui endal käed küljes ja kasutatud osi kasutad.oliver85 kirjutas:see läheb kümneid tuhandeid ju
Kui töökindel see turbokas tuleb see juba iseasi
Re: Ford Sierra 1.6 1983 oliver85
Käed võivad küljes olla, aga kas teadmisi ka peas on? Ja seda turbokollet on üpris keeruline keevitada.
Pintod on suhteliselt töökindlad, nii et turbo kannatavad ilusti välja, aga kümmneid tuhandeid läheb ikka. Vaata m-techi teemat, ta kirjutas seal, et turbo maksis ise mingi 3000.- ainult vist, aga kogu kupatus läks ikka maksma kümmneid tuhandeid.
Kergem oleks cosworthi V6 otsida ja vahele panna, või siis kui väga turbotamise isu on, ma turbotaks V6.te ,107kw.st mootorit.
Pintod on suhteliselt töökindlad, nii et turbo kannatavad ilusti välja, aga kümmneid tuhandeid läheb ikka. Vaata m-techi teemat, ta kirjutas seal, et turbo maksis ise mingi 3000.- ainult vist, aga kogu kupatus läks ikka maksma kümmneid tuhandeid.
Kergem oleks cosworthi V6 otsida ja vahele panna, või siis kui väga turbotamise isu on, ma turbotaks V6.te ,107kw.st mootorit.
Long live 88kw!
Re: Ford Sierra 1.6 1983 oliver85
3k eest vana turbo osta on ka juba kallim kui minu auto . Ja Silver, kuidas need teadmised muidu tulevad kui mitte katsetades.
Hetkel pusin autot madalamaks ja ette scorpa pidureid. Paras jant on ikka.
Täna sai siduriketas omale uued ja suuremad katted, varsti tuleb hooratas ka koju tagasi
Hetkel pusin autot madalamaks ja ette scorpa pidureid. Paras jant on ikka.
Täna sai siduriketas omale uued ja suuremad katted, varsti tuleb hooratas ka koju tagasi
Re: Ford Sierra 1.6 1983 oliver85
Sai siis lõpuks ette scorpio pidurid + stabikas + õõtsad ja loomulikult ka käändmikud. Amordid jäid sierra originaalid, vedrud sai hunnikust otsitud sobivad, mis on jäigemad. Lõpptulemus jäi vist tsipa madalam kui ennem. Jäigem aga kindlasti. Igatahes rööbe läks laiemaks, kuna peale osade paigaldust oli kokkujooks ca 4cm . Nüüd siis ees 5 poldiga velg ja taga 4 poldiga, kauaks seda veel ei tea.
Edasi siis tagasild - käsipidur ja sidur.
Edasi siis tagasild - käsipidur ja sidur.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 1.6 1983 oliver85
pane siis tagasild kah scorpa oma ja lisaks ka stabikas scorpalt (mk1'l oli vist vaja leiutada kerekinnitus scorpa stabikale, ülejäänutel peaks juba tehasest olemas olema)
Re: Ford Sierra 1.6 1983 oliver85
Tagasild tuleb ka scorpa oma. Nimelt siis 4x4 scorpa alt kus on juba ventileeritavad pidurid . Seda küll sel nädalal ei jõua kahjuks. Stabikas tuleb 100% igal juhul, kuna ilma selleta on suht mereleaine. Eile sain hooratta kätte, kaalub teine nüüd 5,8 kg endise 9,5 asemel. Varsti tahaks juba uuele katsele minna Audrusse . Seekord siis korralikemate kinnitustega.
Edit: Hooratas koos uue sidurikettaga küljes @9.00
http://www.youtube.com/watch?v=PhMS77q3HAM
juutuubi kah siis
Edit: Hooratas koos uue sidurikettaga küljes @9.00
http://www.youtube.com/watch?v=PhMS77q3HAM
juutuubi kah siis
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 1.6 1983 oliver85
sul tundub juppe lademetes käepärast olema, vaata kas 4*4 scorpa eest jupid veel laiemat rööbet ei anna?
I'm actually now looking for a 4x4 Granada / Scorpio front end if anyone knows of one locally let me know !! They are wider track, the subframe and rack is the same as Sierra, but the lower TCA's driveshafts and rack "drumsticks" are about 2" wider each side.
Re: Ford Sierra 1.6 1983 oliver85
Ei anna, need on samad mis tavalisel aga koonus teine. Eest peaks juba piisavalt lai olema, tagumine ots teeb mind murelikuks natuke, seal peab nimelt tiba keevitama hakkama. Tahaks juba asfaldi peale provima saada aga hetkel on kett suht maas ja ei viitsi amordikinnitusi eest ära keevitada ja scorpa rooliotsi ei võtnud ka kaasa. Homme ka päev .
Edit: Selle 4x4 teemaga on pisut aega, see ootab nurgas oma aega. See aeg tuleb siis kui pinto on kilekotiga pagasnikus
Edit: Selle 4x4 teemaga on pisut aega, see ootab nurgas oma aega. See aeg tuleb siis kui pinto on kilekotiga pagasnikus
Re: Ford Sierra 1.6 1983 oliver85
mismoodi sa jätsid scorpa käändmikud ja sierra esimesed amordid? minul igatahes on scorpio amordid päris palju jämedamad sierra omadest ja ei istu kuidagi. Mida tagasillas vaja keevitada on? tõstad terve scorpa silla korraga alla ja korras.
XR4 2.9i