2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Kapotialused jutud
cobravello
kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 09 Veebr 2015, 12:23

2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas cobravello » 26 Nov 2015, 13:33

Tere taas,

Kes mäletab, siis viimati kurtsin et ei saa aru kas mul autol lähebki temperatuur punase piirile enne kui termostaat avaneb, või paneb näidik segast. Nüüd siis tulemus käes, joob jahutusvedeliku ära ja heitgaasid on paisupaagis - plokikaane teema. Suurima vedamise korral on mul hetkel kaks probleemi korraga - temp andur ja kellaplokk ei suhtle omavahel õigesti ja temp on tegelikult normis kuigi näidik on punase piiril (termostaat on tutikas), ja kaanetihend on lihtsalt nii vana et andis otsad, ja kaas ise on sirge ja mõradeta.
Teine variant on, et mingil põhjusel termostaat ikkagi laseb mootori väga kuumaks minna, ja see tõmbaski kaane kõveraks/mõraliseks.
Niisiis küsimused taas:
1) Tegu on Scorpio 2.0 DOHC 100kw mootoriga Sierra vahel. Kas keegi on selle mootoriga kokku puutunud, oskab öelda kui keeruline selle silindripea sisu on, millised jupid tuleb tingimata uued panna kui pea maha võtta? Et tegu odava autoga, on eelarve väga piiratud.
2) Kas tõenäoliselt ei ole mõtet loota, et piisab tihendi vahetusest, tuleks kaas lihvimisse saata? Kes seda teenust pakub Tallinna läheduses, jällegi võimalikult soodsalt?
3) Kuhu või kelle poole võiks mootori lahti võtmise tööga pöörduda? Kas keegi kuldsete kätega foorumlane tahaks veits haltuurat teha? Ainuke variant hetkel on onu Ahto juurde minna ja koos leiutama hakata, sest ta pole ka seda konkreetset mootorit enne teinud.

Just kui hakkas lund lubama, siuke porr :(
Viimati muutis cobravello, 15 Veebr 2016, 22:12, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas Tarmo » 27 Nov 2015, 08:36

Kristjaniga räägi haltuura osas
kõverust saad vaadata kui asetad peale metall joonlaua. Pane ka ploki peale ja vaata et silindrite vahelt poleks madalamaks vajunud, minu dohc'l oli ja kasutasin peale seda edukalt metall aspest tihendit. mõrasi saad tead vaid survestamisega

Kasutaja avatar
kurjam
turist
Postitusi: 27
Liitunud: 12 Nov 2015, 22:24

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas kurjam » 28 Nov 2015, 12:26

Endal sama probleem hetkel ja ülemise otsa remondi hinnapakkumine on ~350e.
Keevitamine, lihvimine, klappide shoveldamine, klapisääre tihendite vahetus.
Tundub natuke kallis, on kellegi veel kogemusi?

-edit-

Mul 88kw mootor 2.0 -dohc-

cobravello
kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 09 Veebr 2015, 12:23

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas cobravello » 28 Nov 2015, 13:13

Kõige optimistlikum mis mulle pakutud on ca 310 euri - 150 tööraha, 60 kaane lihv+survestamine, 100 euri muud komponendid mis peab ära vahetama kui kaant vahetada. Odavam oleks leida uus mootor ja kõige täiega ära vahetada.

Kasutaja avatar
kurjam
turist
Postitusi: 27
Liitunud: 12 Nov 2015, 22:24

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas kurjam » 28 Nov 2015, 13:56

Mul tööraha sinna juurde 250e + õlid, poldid, jne 100e.
Ehk kokku kuskil 700.

Ainuke vahe mis sinuga näen on see, et mul tehakse veel klapid ära ja plokk vajab keevitamist.

-edit-

uue mootoriga on see, et kunagi ei tea mis sa sinna vahele tõstad.

cobravello
kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 09 Veebr 2015, 12:23

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas cobravello » 28 Nov 2015, 14:34

Kui sõitva auto pealt mootor võtta siis vähemalt tead et ta sõidab. Eks kasutatud asjadega on alati risk, garantiiga mootorit saab ainult poest :P

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas Jaan » 28 Nov 2015, 17:14

Onu-Ahto teeb korda ja asi vask. Teoorias võib igasuguseid asju pakkuda, aga praktikas näeb siis vigu kui kaas maha tuleb.
Äkki pääsed uue tihendi ja kaane lihviga või ainult tihendiga. Ega see järgmine mootor maksab umbes sama palju ja on ikka loterii.
Sierra Is

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas Tarmo » 28 Nov 2015, 20:36

Kus see dohc mootor ostes sama palju maksab kuu 100 euriga pakutakse persses kerega dohc

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas Jaan » 28 Nov 2015, 23:31

No kas see toomine ja vahele kukkumine käib kuidagi aitähh eest ja päkapikkude abil?
Sierra Is

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas Tarmo » 28 Nov 2015, 23:37

7 euri 100km on jah kokku mitu miljonit teisest eesti otsast

Kasutaja avatar
veljo15
aktivist
Postitusi: 332
Liitunud: 20 Nov 2014, 00:04
Nimi: Veljo
Asukoht: Harjumaa,maidla.

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas veljo15 » 29 Nov 2015, 00:13

Kasutatud mootor osta (dohlakad ikkagi üpris odavad) ja vahele panna (pole ka mingi arstiteadus,kui sõrmede asemel pöidlad ei kasva)... on nagu lihtsaim/kiireim lahendus. Aga samas võid saada jällegi nii hõreda mootori,et kaob kogunisti sierraga sõitmise isu üldse ära :cry:
Aga kui ikka endale masin teha ja aastaid ise sõita tahta , tasuks vana mootor remontida .
Eks arvamusi on erinevaid.. 8)

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas Jaan » 29 Nov 2015, 11:55

Kundel on 100watine scorpa 16 klapiline. Kindlasti neid müüakse kusagil väga odavalt, aga samas ma usun, et neid ikka liiga palju ka ei ole.
Praegu on keiss see, et raisates päeva saaks kaanetihend vahetatud ja asi unustatud, mitte seda mootorit otsida, tuua, vana maha võtta, uut vahele panna jne. Aga see on muidugi minu arvamus ainult. Selle uue peetuga jääb vähemasti teadmine, et 2 nädala pärast on võimalus sama vea pärast kolmandat mootorit otsima hakata.
Sierra Is

cobravello
kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 09 Veebr 2015, 12:23

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas cobravello » 29 Nov 2015, 15:49

Eks risk on igatepidi, uus mootor võib kah iga kell kotti joosta, aga kui vana mootor lahti võtta ja varuosadega koonerdada siis võib ka tulemus vilets olla.
Ma arvan et võtab ikkagi selle vana mootori lahti, lihvib kaane ära ja proovib kokku panna. Kui ma üritan võimalikult palju tööst ise ära teha onu Ahto juhendamisel, siis ehk ta ei kasseeri hingehinda. Leidsin koha kus peaks saama 45 euriga kaane lihvitud ja survestatud, tihendite hind kah otsa, ehk õnnestub mõistuse piiridesse jääda kuludega.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas Tarmo » 29 Nov 2015, 22:20

krt see läks vahepeal juba meelest et see 100kw, aga noh scorpad mädanevad vähemalt sama kiiresti kui sierrad.
zeteci saab 250 eest auto24'st, ilmselt on võimalik mk1 foorumitest odavamaltkui saada, ei usu et see scorpio mootor nii haruldane ja hea on seda siis ei leia

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: 2.0 DOHC plokikaanetihendi vahetus, kaane lihvimine

Postitus Postitas Jaan » 30 Nov 2015, 08:53

No jah, aga zetec ja dohc on erinevad asjad. Arvan, et umbes 10+ mondeot on ühe sellise punnsilma vastu mis seda 16 klapilist mootorit kasutas. Siin võib leida pigem vajadusel Escort RS2000 kaane, aga kuna ise ei ole neid kunagi võrrelnud siis ma ei julge lubada, et neid saab väga lihtsalt swappida. Tavaliselt on esi- ja tagavedustel termostaadikorpustega mingid erinevused.
Sierra Is

Vasta